Neyse ki yolda bir tane Meksikalı bile görmedim. Herhalde dayağı attığım için tırsmışlardı. Daha sonraları ise kısa bir dönem sevgilim olacak bir Meksikalı çıtırdan o kabadayıların kelleme ödül koyduklarını öğrendim. Tabii feci tırstım. O sırada Kore Mahallesinin göbeğinde bir eve çıkmış olduğum için Meksikalılardan korkmama gerek yoktu ama metroya giderken bana pusu kurabilirlerdi. Fakat daha önce tanıştığım Hemşo isimli Türk arkadaşım Meksikadan gelme Meksikalılarla aynı evde kalıyordu. Bu çocuklar Baja'lıymış. Baja, ABD sınırındaki Meksika eyaletinin adıdır. Baja Özgür ve Egemen Eyaleti (Devleti) oalrak geçer. Yani şeklen Meksika'ya bağlı bir eyalettir. Baja'nın başkenti Mexicali'dir. Evet Meksikalı diye okunur. Yani Meksikalı (ülke) Meksikalılardan daha Meksikalı birileri varsa o da Mexsicali'li (Meksikalı, şehir) Meksikalılardır. En büyük şehir ise Tijuana'dır. Hani şu bütün Meksika mafya babalarının çıktığı şehir.
Baha'da (Baja yazılır Baha okunur) Meksikalılar azınlıktadır. %60 beyaz %40 Meksikalı yaşar o eyalette. Çinllier, Filipinliler, Ermeniler, Suriyeliler, Lübnanlılar yaşar. Genelde ABD sınırındaki kasabalarda yerleşiktirler. Ayrıca sovyet Devriminden kaçan Ruslar da bazı kasabalar kurmuşlardır.
Kısaca Baja, Meksika suç dünyasının liderlerini barındırır ve benim Türk arkadaşın ev arkadaşları da Bajalı olduğundan durumu onlara bir gün anlattım. Çocukların mafya çocukları olduğu belliydi, 20 yaşındaki çocuğun altında manda kasa Mersedes vardı düşünün artık. Neyse çocuklar beni sevdi, daha doğrusu Hemşo'yu çok sevdiklerinden bana saygıda kusur etmediler ve Meksikalılarla olan sorunumu çözeceğimi söylediler. O kadar sene yaşadım orada sadece bir kere bir Meksikalıyla sorunum oldu, o da kafama pompalı dayadı o kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜ
ЮморININININNNNN! Kore Mahallesi'ndeki Türk isimli anı kitabıma kaldığım yerden devam ediyorum arkadaşlar! Yeni başlayan arkadaşlara önce 1. kitabı okumalarını tavsiye ederim. Bu ikinci kitap. Ne yazık ki Wattpad'in azizliği yüzünden 1. kitaba bölüm ekl...