Bölüm 79

23 5 0
                                    

İlk günlerde çok enteresan olaylar oldu, cardın farelerinden biri, tuvalette çömelmiş olan çömezi poposundan ısırdı, ilk sabah kahvaltısında verdikleri süttozundan mamül içeceğin içinden 1 metre boyunda çuval ipi çıktı (evet tam da benim bardağıma geldi, ya eşşek şansı ya eşşek şakasıydı bilmiyorum ama sonra bu sebeple birilerinin de marizine kaydım)  zart oldu zurt oldu. Bunları anlatmıyorum çünkü YATILI  diye veya başka bir isimle yatılıdaki hatıralarımı komedi-korku diliyle anlatacağım bir kitabım olacak! Gülmeyin laynnn! 500 senelik Hristiyan mezarlığının üstüne kurmuşlar okulu. Yanımızda kilise vardı.

Neyse konumuzla ilgisi şuydu. İlk hafta sonu evci çıktığımda yani eve gittiğimde aileme bayağı sızlanmıştım hatta ben bu okulu istemiyorum da dedim de ne annem ne babam kabul etmedi. Ülkenin en iyi 50 okulundan biri lann, seni oraya kaydettirmek için göbeğimiz çatladı, eşşek sıpası burdaki gariban ilçe okuluna gitmek istiyormuş, hem de yemekler yüzünden! Zıkkım ye lan! Şişko!

Bu şekilde azar işittik babadan. Sanki ben istedim o liseye gitmeyi! Ben de isterdim kız erkek karışık lisede okuyayım, çıtır bir sevgilim olsun ne bileyim gençliğimi romantik bir şekilde yaşayayım, bir kıza aşık olup şiir filan yazayım, ilkbaharda kırlara çıkıp onun için yaban gülleri toplayayım,ne bileyim birlikte kafeye, diskoya gidelim, bisiklet sürelim, el ele tutuşup ilkbaharda, Hıdırellez'de çimenlerde dans edelim, üç beş aşk şarkısı öğrenip gıcırtılı da olsa gitar çalayım. Ama yok olmadı! Lisede bir tek sevgilim oldu! O da 10 günlüğüne! Finlandiya'dan geldi ve sonra döndü! O gün bugündür kalbim o kızım mavi gözlerinin derinliklerinde kayıp! Titanik gibi batan yüreğim bir daha su yüzüne çıkmadı!

Halbuki ben çok romantik biriydim ortaokulda, kızlar etrafımda pervaneydi, Klasik Batı Edebiyatı'nın bütün romantik yazarlarını külliyatlarıyla okumuştum, Balzac mı, Dostoyevski mi, Sthendal mı? Tolstoy mu? Hepsini okumuştum. Kızların kalbine giden yolu biliyordum ama işte kuş kafesinden alınıp maymun kafesine attılar beni! Sırf iyi bir öğrenim hayatım olsun da istediğm üniversiteyi kazanabileyim diye! En iyi liselerden birinde okuyup en yüksek puanlı bölümlerden birini kazandım da noldu?

Maymun kafesi, ergen hapishanesi ya da yatılı okul! Hepsi aynı halt! Bir tek kural var: Yumruğunla hükmedersin! Ya ezersin ya da ezilirsin! Ya kurtsundur ya da kurtlar sofrasındaki kuzusundur! Bense soyadım gibi aslan olmaya karar verdim. En belalılar listesine girdim tez zamanda! Getirisi de vardı götürüsü de!

İçses: Ühü ühü ühü!

Noluyo be! 

İçses: Ağlıyom!

Sebep?

İçses: Çok acıklı hayat öyküsü abi! Vah vah içim parçalandı! Sen dram yazsana abi! Korku yazacam diye boşuna harcamışsın kendini!

Bi zittir git lannnn!


KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin