JAPON DORMİTORİSİ MACERAM -Bölüm 40

21 5 0
                                    

Bruce Willis bahsini kapatmadan önce ekleyeyim, o benim hayran hayran baktığım kızlar bir müddet sonra aşağı kata, bodurmdaki diskoya indiler. Ben de kızın peşinden gitmek için fırsat kolluyorum ama yanımdakinin umrunda değil. En sonunda  "Hadi diskoya inelim yahu!" deyince barmene döndü ve "Biz aşağı iniyoruz idare et" anlamında bir şeyler dedi. Discoya girmek için adam başı 600 dolar yemek hesabı ödemek filan gerekiyormuş. O sırada Bruce ve ekibi de aşağı indi. Biz de 5 dakika daha bekledikten sonra aşağı indik. 

Disco oldukça büyüktü, bütün yemek salonunun altını disco yapmışlardı. Bazı yerlerde perdeyle ayrılmış VIP bölümler vardı onun dışında, masa sandalye kanapeler ve tabii ki bar vardı. İçeride Bruce ve ekibi ile kızlardan başka kimse yoktu, daha gece başlamamıştı yani. Biz bir köşeye oturduk, ben kızı kesmekteyim ama tabii benim gibi bir zavallıya bakmıyor gözü ünlü de doğal olarak. Bir ara benim eleman Can piste kalktı, kızların yanına gidip onlarla dans etti. Gerçekten iyi dans ediyordu. Ben ise dans üstadı filan değilim, bu işlerin uzmanı benim biraderdir ama bir kaç figür de bilirim. Fakat o gece dansa kalkasım yoktu ben etrafı keserken bir kaç kişi daha geldi, pist çok büyük olduğu için dans etmeye başladılar. Bu arada çalan müzik de benim sevdiğim türden olmayan, rp- hip hop -tekno tarzı bişilerdi. Bildiğiniz kafa şişirici müzik yani. 

Neyse bir ara baktım ki Bruce de piste kalktı ve tabii ki sarışının yanına gitti. Ben içimden bir eyvahhh çektim, kız elden gitmişti, yaklaşık yarım saat sonra Bruce ve arkadaşları kızlarla beraber yukarı çıktılar. Bruce hatunları kapmış, ben de avucumu yalamıştım ki bu çok normaldi. Neyse bir müddet sonra biz de kalktık, benim bu berbat müziği dinleyesim yoktu. Kapıdan çıktığımızda kuyruktayüzlerce insanın beklediğini gördüm. Milletin içeri girmek için saatlerce zaman ve yüzlerce dolar harcadığı bir mekanda topu topu 1.5 saat zaman geçirmiştik. Bazı şeylerin kıymeti para ödenmeden bilinmiyor değil mi?

Neyse gece geç olmadığından metro ile Kore yurduna döndüm, sabah ders çıkışında doğruca kursun yurt hizmetleri bölümüne gittim ve bu yurdu istemediğimi , çok dar odaları olduğunu söyledim. Bana  Japon yurdu olan Vermont Dormitorusine geçmemi önerdiler. Cuma gece itibariyle Vermont boşalıyordu, sezon tatili geldiğinden (ABD'de 4 ayda bir sömestre tatili oluyor, 10 gün sürüyor, bizdeki gibi iki dönem ve 3 ay yaz tatili orada yok) öğrenciler ülkelerine dönüyordu. Ctsi sabahtan itibaren Vermont'a geçebileceğimi ama ücretin 50 dolar fazla ve ayrıca oldukça uzak olduğunu söylediler. Eğer Vermont'a geçecek isem de hesap yapılacaktı.  Muhtemelen kaldığım 3 haftanın ödediğim aylıktan düşüleceğini ve depozitomun iade edileceğini düşündüm. Böylece öteki yurda depozito ödemeden geçebilecektim. Kabul ettim tabii ki.

Etmez olaydım asıl macera o zaman başladı! Japon yurdu mu eyvah eyvah!

KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin