Son zamanlarda bazı ünlü ABD'li isimler de İslamiyeti seçmiş. Aslında hepsi de zenci, zenciler suç batağına battığı için bir müddet sonra belki de akıllanıyor, özellikle ABD hapishaneleri zenci dolu ve o zencilerin bir kısmı hapisteki kendileri gibi sonradan Müslüman olmuş zenci imamlar sayesinde İslamı seçiyor.
Şimdi bazı zenci Müslümanlar: Katarlı dolar milyarderiyle evlenen Janet Jackson (Michael Jackson'un kız kardeşi),
ünlü boksör Mike Tyson, 1992'de genç bir kıza tecavüz ettiği için hapse girdi ve orada Müslüman oldu, Hacca gitti, Müslüman bir kadınla evlendi, beş vakit namaz kılıyor
Shaquille O'Neal benim çocukluğumun efsanevi basketçisi, ailesi içinde zaten Müslümanlar varmış, çeşitli platformlarda Müslüman olduğunu açıklamaktan çekinmiyor, Hacca 2 kez gitti.
Ice Cube, 95te Müslüman oldu, zenci Rapçi, protestocu ve oyuncu
Snoop Dogg: Rapçi, uyuşturucu müptelası, porno oyuncusu ve yönetmeni, prodüktörü olan şahıs, cinayet, kokain, çetecilik gibi suçlardan hapis yattı. Çıkınca Amerikalı Radikal ve sapık bir İslami (güya İslami) sayılan Nation of İslam'a katıldı ve kendisini peygamber ilan eden cemmatin lideri Louis Farrakhan'ı övdü. Ancak sonra Jamaika'ya gitti ve orada başka bir sapık din olan, Etiyopya'nın son imparatorunu tanrı kabul eden bir çeşit Mısır Firavunluğu dinin devamı olan Rastafaryanizmi kabul etti.
Manyak ve sapık Snoop hariç, son zamanlarda Müslüman olanların çoğu zencidir ve 2000'e kadar İslam'ı seçtiler. 11 Eylül Saldırısından sonra İslam=Terörizm olarak damgalanınca artık çok az ünlü İslam'ı seçmekte. Sizce bunda biz Müslümanların kusuru yok mu?
Bu arada son zamanlarda hükümetin yaptığı açıklamalar yüzünden maalesef TR'nin de itibarı ABD, İngiltere, Almanya tabii ki Rusya ve diğer Avrupa ülkelerinde hızla sıfırlanıyor. Sanki bütün dünya ile kavgalı bir duruma düştük ya da düşmek üzereyiz. Sizler belki takip etmiyorsunuz ama Batı TV ve gazeteleri her gün bize hakaret etmeye, alay etmeye başladılar. Son olay da Muhammed Ali'nin cenazesinde yaşandı zaten. Doğrusu bu kitabı anlattığım 2008'de ABD'de Türkiye'nin ve Türklerin itibarı öylesine büyüktü ki yeri geldikçe anlatacağım olayları duyunca vayy be diyeceksiniz.
Sadece Türk'ün Türk'e propagandası ile işler dönmüyor arkadaşlar zaten geçmişte 70 sene o propagandayı bizzat yaşadı bu halk. Benim çocukluğum futbol maçlarında şerefli mağlubiyetlerle geçti, 10-0 yenildik ama ezilmedik manşeleri, Bir Türk Dünya'ya bedel, 1 ABD doları da 10 Milyon TL'ye bedel geyiği ile geçti. İşte ben 2008'de iken bütün bu kompleksleri bitirmiş, başı dik, gururlu bir milletin evladı olarak aç, fakir, batmış ABD'ye gitmiştim. Ne yazık ki şu an tekrar eski acıklı günlerimize dönmek üzereyiz.
Neyse bu konuda fazla konuşmak istemiyorum çünkü ben de siz de üzülüyoruz. Allah hakkımızda hayırlısı ne ise onu versin diyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜ
HumorININININNNNN! Kore Mahallesi'ndeki Türk isimli anı kitabıma kaldığım yerden devam ediyorum arkadaşlar! Yeni başlayan arkadaşlara önce 1. kitabı okumalarını tavsiye ederim. Bu ikinci kitap. Ne yazık ki Wattpad'in azizliği yüzünden 1. kitaba bölüm ekl...