Bölüm 9

31 5 0
                                    

Meğer kazın yok filin ayağı öyle değilmiş bro! Yakınlardaki bilimum oteller meğer fahişelerin saatlik kiraladığı yerlermiş, Kore Mahallesinde otel filan da yok tabii! Ama sadece Hollywood'daki bir kaç Motel yani arabayla giriş yapıp bir gece kaldığın yerler hariç bütün orta sınıf veya salaş hoteller bildiğin genelev olarak hizmet vermekteymiş. Kız benim onu fahişe filan sandığımı düşünüp kızmış olmalı. Ulan ne biliyim ABD'nin otel sistemini ben! Geleli 10-15 gün olmuş.

Neyse baktım kızın yüzü asıldı ben usulca başka bir gün takılırız dedim. Ne diyeyim daha! Ardından bari cool bir şekilde veda etmek amacıyla kızı usulca öpmek için dudaklarına eğildim ama kız başını çevirdi! Kısaca öptürmek de istemiyor! Arkadaş bu karı milletini 120 bin sene yaşasan da anlayamazsın! En uzun yaşayan insanoğlu Adem'di o da anlamamıştı zaten! Garibim bu yüzden canım cennetten kovuldu, ah Adem baba ahhhh! Yaktın bizleri!

E ben artık ineyim bari! Evet sen in gari! Kız bastı gaza gitti iyi mi! Ulan beni bir sinir bastı ki sorma, ilik gibi hatunu kek gibi elden kaçırmıştım! Haydan gelen resmen huya gitmişti yaaa! Offfff ki offffff! Hani bu öğlen ben Türk milletinin yüzakı olmuştum, tek bakışımla kızı tavlamıştım, aha şimdi de yüzkarası idim. Şu iki çekik Koreli kadar olamadım lannnnnnnnnnnnn! Güzel çirkin, şişko zayıf, kıllı kılsız demeden aldılar iki latinoyu odalarına gittler! Ben en güzel hatunu elimden kaçırdım! Eşşek şansı var bende yahu!

KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin