Bölüm 83

25 5 0
                                    

Kıllı ayısını belki 10 kişi koluna yapışmış onu yatakhaneden çıkartmaya çalışırken bana çok ağır galiz küfürler savurmaya başladı. Ana avrat düz gidince ben de insanlıktan çıktım ve daha ağırlarını ettim. Artık film kopmuştu, bir anda üstüne sıçradım ve boğazını yakaladım, hani filin üstüne atlayan aslanlar vardır ya belgesellerde aynen öyle! Fakat tabii herif dev yıkmak kolay değil! Neyse ki elleri boşta değil! Yoksa beni parçalardı!

Bu şekilde boğuşurken tırnaklarım boğazını çizip kanatmış, bu sırada bizim başkan da yatakhanedeki çömezlere beni zaptetmelerini söyledi! Bir kaç kişi de benim koluma girdi. Ortam aynen şöyleydi: İki kavgacı, kollarına beşer onar kişi yapışmış halde birbirlerine küfür edip dövmeye çalışmaktaydılar. Bir ara Kıllı ayısı koca ayağıyla bana bir tekme savurdu. Karnıma geldi ve canımı çok yaktı ama ben de boş durmadım bir tekvando tekmesi salladım tabii karnına isabet etmedi daha aşağı denk geldi! Evet  tahmin ettiniz, hassas bölgeye! Çok sert değildi benim tekme ama yeter de artardı bile! Hassas yerinden isabet alınca böğürerek yere yığıldı ayu!

Direnci kırılmış olduğu için koluna girmiş olan üçler, onu sürükleyerek dışarı çıkarttılar. Böylece ben şans eseri kavgayı kazanmış oldum!

Büyük olay! Yatılının en belalısı Kıllı'nın marizine kaymıştım! Her ne kadar aslında kayda değer fiziksel bir zarar vermemiş olsam da asıl zararı karizmasına vermiştim.

Çoook pis çizilmişti karizması! Bütün yatılı çalkalanıyordu:

Şişt lan duydun mu O yatakhanesindeki  şişko çömez var ya?

Kim?

Hani şu daha ilk günden çocuğu konserve yapan dingil yok mu lan işte o! 

Eee?

Kıllı'yı feci dövmüş laa!

Diktir git lan! Kim ki o bücür! Kıllı onu  ciklet diye çiğner olm!

Valla dövmüş lann! Kıllı'yı şişkonun elinden 10 kişi zor kurtarmış!

Haddi len yeme beni!

Kıllı'nın boğazını bir tutmuş, kanatmış lan, 

Lan manyak! Kıllı'nın boğazı öküzün boynu gibi kalın! Kim nasıl tutsun be?

Dur dur daha bitmedi! Kıllı'yı iki büklüm tuvalete götürmüşler! Kan işiyormuş lan! Tuvalette canının acısından gözlerinden şıpır şıpır yaş akıyormuş! Resmen ağlatmış ayıyı!

Yuhhh! Olm bu manyak nasıl dövmüş lan o ayıyı?

Tekvandocuymuş lan! Torbasına bir tekme koymuş yumurtalarını çatlatmış!

Vayy hipne vayy! Olm herif manyak desene!

Manyak da laf mı Zır Manyak lann!

Agi, uzak duralım bu manyaktan! Tekin biri değil lan bu!

O gece bütün yatakhanelerde ben konuşulmuşum iyi mi? Sabah kahvaltı kuyruğunda bütün birler beni tebrik ediyordu! Eeee ben de kasım kasım kasılıyordum: 

Olm bi koydum ayıya yere çökerttim lann! Koftiymiş lan buu!

Yalnız arada bir arkama bakıyordum! Gaipten Yusuffff! Yusufffff! Yusuffff! şekinde bir ses kulağıma çalınıyordu!

Eee doğal olaraktan di mi ama!

KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin