Bölüm 100

16 3 0
                                    

İşte bu dev, yani yatılının en güçlü adamı, 2. sınıflar tarafından dayak yerken "Noluyor laynn! Bu gürültü de ne? Kesin kavgayı!" diyerek beni haşat olmaktan kurtarmıştı. Yine de berbat haldeydim, burnum kanıyordu. Kavga bir anda bittiği için arkadaşlar beni yerden kaldırıp tuvalete götürdüler, Yüzümü gözümü yıkadım, burnuma pamukla tampon yaptım ve yemeği yedikten sonra etüt başladı. İki gün bir şey olmadı, rutin devam etti. Ben de bu arada haşat olmuş yüzümdeki morlukların geçmesini izledim. 

3. günün akşamı ilk etütün daha 15. dakikasında içeri 2lerden biri girdi ve etüt başkanının en gerideki sırasına gidip bir şeyler söyledi. Tabii hepimiz etütün bölünmesine şaşırmıştık. Başkan benden dışarı çıkmamı isteyince şafak attı! Ulan öteki başkan olan Kıllı şerefsizi yine ikilerle bir olmuş bana kumpas mı kuruyordu yoksa! Neyse çıkmak zorundaydım ama falçatamı lmadan çıkmadım. 

2. sınıftaki eleman önde ben arkada yemekhaneye girdik, yatılı başkanı orada ayaktaydı, elinde kocaman bir kıymalı börek parçası vardı, bir yandan onu yiyiyor bir yandan da kola içiyordu. İki tane 3.sınıf ve üç tane de 2. sınıf da ayaktaydı. Onların da elinde kıymalı börek vardı.

Ulan o akşam yemekte börek vardı ama biz 1lere kalmamıştı! Sadece nohut ve mercimek çorbası yemiştik! Vay adi aşçılar vayyy dedim içimden! Demek börekleri zula etmişler! Demek börekler bitmemiş! Tabii ki ben de o nefis kıymalı börekten yiyememiştim!

Yaw börek deyince acıktım, gideyim mutfakta atıştıracak bir şey var mı bi bakayım! Az bekleyin laa... Gitmeyin bi yere! Döverim olmadı küserim haaa!

Geldim geldim! Kanalı değiştirmediniz di mi? Hah hepimiz buradayız di miiiii?

Organik homemade yoğurt bulabildim! Gecenin 00:25'inde ne bulacağım ki zaten!

Ayılana gazoz, bayılana limon, geceyarısı acıkana da yoğurt tavsiye ederim.

Neysee bizim lisenin kıymalı böreği de efsaneydi tabii. Şişko aşçılar devasa tencerelerde kıyma kavururdu sonra en şişkosu bir keresinde saydım lann, 10 tane yufkayı açtı, içine 4 koca kepçe o kıymadan koydu, dürüm yapıp yemeye başladı! Ayııı! Niye biz 1lere yemek kalmadığını anladınız mı? şişko aşçılarla torpilliler öğrenci sayısına göre yapılan yemeklerl götürüyorlardı!

Neyse ben yoğurda yumulacam, mola veriyoruz,

 size iyi uykular byeeee

KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin