Pek çok İlkçağ, Ortaçağ, Rönesans Çağı, Modern Çağ ve 21. Yy düşünürünün felsefi kitaplarını okudum. Hem derskitabı hem genel kültür olarak Aristo'dan Platon'a Makyavel'den Jean Jack Rousso'ya, Hume ve Locke'den Lincoln ve Washington'a dek devlet ve ahlak üzerin, halkların sorunları üzerine yazılmış yüzlerce önemli kitap okudum, arkadaşlar hiç birinde şu modern dünyada insanlığı tehdit eden bu soruna değinmiş olan, çözüm düşünen bir adama rastlamadım. Şüphesiz geçmişte de bu sapıklık çok yaygındı, nitekim Sodom ve Gomorra kenti, Lut halkı, eski Yunan ve Roma'da sapıklık çok yaygın olmasına rağmen halkı ciddi şekilde tehdit etmiyordu, gençlik bu tür bir batağa saplanmadığından düşünürler ilgilenmiyordu. Şimdi ise dünya terörizmle, radikal akımlarla filan uğraşıyor ama kimse bu soruna bir çözüm üretmiyor, herkes görmezden geldiği için gittikçe büyüyor. Fakat artık özellikle ABD'de görmezden gelinecek noktayı çok aşmış halde, erkekler, gençler sokaklarda öpüşmekte. LA'da sokakta içki içsen, üstün çıplak gezsen, hatta parkta kızla erkek ilişki yaşasa polis gelir seni tutuklar veya ceza keser ama gözlerinin önündeki bu erkek erkeğe öpüşmeyi gören polis kaçıp gidiyor çünkü kendisi gay olmasa da gay örgütleri toplu halde polis teşkilatına medya üzerinden saldırıda bulunacak ve işinden olacak diye korkmakta. Gelinen nokta işte bu! Bu kadar vahim.
Uzun uzun bu meseleyi niye anlattığıma gelince çünkü hiç kimse özellikle bu yazının okuyucu kitlesi olan siz gençlere bu olayları açık seçik anlatmıyor, görenler görmezden geliyor veya gerçekten de görmüyorlar. Bir kaç ay önce kuzenim LA'a gitmiş ve 1 hafta orada kalmış, hiç de bunları görmedim diyor. Turist olarak gidersen gezip dolaşacağın yer belli, turistlerin gittiği mekanlarda zaten hep turistler var. Bu tür şeyler olmuyor Ama turistik olmayan, normal insanların, yerlilerin yaşadığı mekanlarda bu olaylar almış başını gitmiş halde. Amacım siz gençleri uyarmak ve farklı bir bakış açısına sahip olmanızı sağlamak. Çünkü izlediğiniz pek çok ABD ve İngiltere yapımı diziye- filme artık özel olarak gaylere iyi davranın, gay olun, onları ayıplamayın, onlar iyi ve kültürlü insanlar şeklinde alt mesaj (süblime message, bilinç altı mesajı) eklenmekte.
Ben bunu TR'ye döndüğümde bazı arkadaşlarıma anlattım, kimi de medyada çalışmakta, şok oldular, biz durumun hiç de böyle olduğunu bilmiyorduk dediler. Bazıları da bunu yazsana, gençleri uyarsana dediler. Bu yazı siz gençlerin hiç bilmediği ama size bilinçaltı olarak yabancı diziler üzerinden pompalanan bir tehlikeyi açıklamak üzere uzun uzadıya yazıldı. Çünkü ben kıyısından köşesinden olsa da ABD'de o sektörün bir şekilde içindeyim, bu yüzden olayların içyüzünü çok rahat anlamaktayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜ
HumorININININNNNN! Kore Mahallesi'ndeki Türk isimli anı kitabıma kaldığım yerden devam ediyorum arkadaşlar! Yeni başlayan arkadaşlara önce 1. kitabı okumalarını tavsiye ederim. Bu ikinci kitap. Ne yazık ki Wattpad'in azizliği yüzünden 1. kitaba bölüm ekl...