O kız belki 20 ya da belki 21 yaşındaydı, yanında kendisi gibi gerçekten de çok güzel 3 kız daha vardı, birisi sütlü çikolata renkli bir melez, birisi gördüğüm en uzun boylu ve en seksi Koreli bir kız diğeri şahane bir esmer. Sanki özel olarak her ırkın en güzel kızı seçilmiş de o gece oraya getirilmiş gibiydi. Gerçi Los Angeles'de bu tür karışımları her adım başında görebilirdiniz. Ben bile kaç kez Koreli yakışıklı erkek, sarışın yakışıklı Türk, esmer yakışıklı Kürt ve tabii bonus sarışın bir şişman olarak sokaklarda gezmiş olduğum için çok da yadırgatıcı değildi bu ırklar karmaşası. Yadırgatıcı olan 4 kızın dördünün de birer ahu afet olmasıydı. Bir grupta hiç mi falsolu insan olmaz? Bizim gruplarda falsolu eleman ihtiyacını genelde ben karşıladığımdan durumu yadırgamıştım.
Gözlerim o şahane yaratığa kitlenmiş, ipnotizma olmuş gibiydi, sanki parlak bir yıldızın yörüngesine kapılmış bir uydu gibiydim. Ne konuşuyor ne çevrede olup bitenleri görüyordum, sadece o an için o kız vardı benim için. Acaba o an ne kadar sürmüştü bilmiyorum. Sizin de başınıza gelmiştir, o an belki bir an gibidir sizin için ama asla ne kadar olduğunu bilemezsiniz.. Sizin için bir anlıkmış gibi olsa da belki saniyeler belki dakikalar hatta belki saatler geçmiştir. Benim için işte o an bir kaç dakikalıkmış. Can bu arada konuşmaya devam etmiş, bana da bazı sorular sormuş ama ben onun ne duydum ne işittim ne de farkettim o anın içinde garip bir şekilde kaybolmuşken, zaman ve mekan donmuş iken başka hiç bir şeyi hatırlamıyordum, çünkü herşey o an için önemsizleşmişti.
Nihayet Can'ın böğrüme bir dirsek atmasıyla o anın büyüsünden kurtuldum, o şahane güneşin yörüngesinden çıkabildim. Nereye bakıyorsun böyle, kızın içine düştün yahu dedi. Gerçi aramızda belki 20-25 metre vardı, bir kaç masa ötesiydi ama demek ki öylesine bir mallıkla bakmışım ki Can bile farketmişti bunu.
Kim bu güzel kız yahu dediğimi hatırlıyorum. Taştan bir put gibi duygusuz olan Can omuzun silkti ve Ne bileyim, burada daha önce hiç görmedim, belki Ortabatı'dan sömestre tatili için gelmiş olan bir kızdır ya da buradaki kolejlerd okuyan bir çömezdir. Neyse boşver onu, karşıdaki masaya bak! Bruce Willis orada oturuyor.
Haa! Kim! Mavi Ay mı orada? Hani nerde?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜ
MizahININININNNNN! Kore Mahallesi'ndeki Türk isimli anı kitabıma kaldığım yerden devam ediyorum arkadaşlar! Yeni başlayan arkadaşlara önce 1. kitabı okumalarını tavsiye ederim. Bu ikinci kitap. Ne yazık ki Wattpad'in azizliği yüzünden 1. kitaba bölüm ekl...