Bölüm 41

23 4 0
                                    

Cumartesi sabahı erkenden kalktım, bavullarımı hazırladım, nihayet bu lanet olası Sink Sink Hapishane hücresinden kurtuluyordum. Eyooooo! Aşağı indim, iki koca valizi taşımak için taksi lazımdı ve zaten adresi de bilmiyordum. 

Adres bilmemek çok acı bir şey, halbuki gideceğim yer metronun öteki istasyonun karşısındaymış, ulan ne bileyim, o sırada laptopum yok, google maps'ten adrese bakamıyorum, zaten yeni çıkmıştı o uygulama, orada öğrendim kullanmayı. Kimse de metroya bin git demedi lannn! Meğer kimse o yurt nerde bilmiyormuş! 

Ben aşağı mutfağa indim, maksat ihtiyar Koreliye bir taksi şirketinin numarasını sormak. Neyse ihtiyarı buldum, bana taksi şirketinin numarasını versene dayı dedim, burada taksi yok ki dedi. Yemedim ama hakikaten de civarda bir tane bile taksi görmemiştim 3 hafta boyunca, ulan şehrin merkeziydi güya.

Peki dedim Ben Capon dormitorisine nasıl gidecem? E araba kiralıcan! Ulan arabayı nerden kiralıcam? Şehir merkezinden! Burada yok mu? Yok! 

Bu ne lannnn?

Ama harbiden de Kore Mahallesi biraz fazla varoştu, bi halt yoktu! Peki o zaman adresi ibliyorsan beni bırak 50 dolar vereyim dedim. Vay ihtiyar çakal vayyy! Anında okey dedi! Meğer 50 dolar süper paraymış abi harcayacağı benzi 1 dolar bile tutmayacaktı ve 50 dolar kazancaktı. Ulan ben sonra Kore Mahallesine LAX havalimanından geceyarısı gece tarifesiyle gittim 100 dolar verdim bea! Ne kazık yemişim anlayın!

Neyse battı balık yan gider, biran önce Caponya'ya gideyim de en geniş odayı ben tutayım derdindeyim. Bu yüzden ihtiyarın attığı kazığı anlamama rağmen sineye çektim. Ama sonraki kazıkta kıyameti kopartacaktım, Azzz sonra!!!!

 (Nah az sonra 200 sayfa filan tutar, siz okumaya devam edin canlar...)

- "Ulan pis İçses yine mi geldin?"

 -"Geldim nolcek! Canım sıkılıyo zaten! Hava sıcak, terör merör! Sen de saçmalayıp duruyon!"

- "Ne saçmalaması yaa! Hatıralarımı anlatıyorum! " 

- "Destekli at bari!"   

-"Kesss lannn! Ne yalanımı gördün bu güne dek! 

-" Sen senaristsin bea! Hayatın uydurmasyon!" 

-" De get lannn!" 

- "Gitmicem işte!" 

-"Olummm bak gittt! Kafamı kızdırma!"

-  "Naparsın ki kızsan! "

- "Bölümü bitiririm laynnnn!"

KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin