Bölüm 21

27 7 0
                                    

Gelelim kaldığımız yere, toplamda üç gece üst üste Latin kızlarla takılmış olduk. Benim hatun bizi götürüp getirdi kendi arabasıyla, ben pintilik edip hesaba kendi yediğim kadar katkıda bulundum, zaten kızlar elini cebine atmıyordu ki bu Latin kızları da Maşallah Türk kızları gibi cimriydi yani, bizim Koreli aşıklar ise bütün hesapları paylaşıyorlardı. 4. gün ben bir daha gitmedim, zaten Koreliler de beni çağırmayı bıraktılar. O kızla bir daha hiç görüşmedik. Fıstık gibi kızı elimden kaçırdığım için üzgündüm, sonra, çook uzun zaman sonra şunu anladım ki bu Latin fıstık aslında benimle evlenmeyi düşündüğü için böyle bir plan yapmıştı.

Şimdi diyeceksiniz ki fıstık gibi kızın işi yok gücü yok seninle evlenecek? Yahu sen kimsin ki? Alt tarafı züğürt şişkonun tekisin! Kim seni ne yapsın? Aslında ben de böyle düşünüyordum, zaten daha sonra bir başka Latin de bunun benzerini yaptı, yeri gelince anlatırım, ama sütten ağzım yandığı için yüz vermedim, kesin arkadaşlarına benim gay olduğumu söylemiştir.

Peki Latin hatunlar benden ne istiyordu? Zamanla şunu öğrendim ve çok şaşırdım. Ben uzun sarı saçları olan bir erkeğim. Latin kız için bu yeterli! Kendi ülkelerinde sarışın insan olmadığı için benim gibi sarıyı görünce üstüme atlıyorlardı yani. Los Angeles şehri California eyaletinde bulunmaktadır. Adı zaten İspanyolca Melekler demektir. Kısaca aslında bu ve diğer güney eyaletlerinin (Texas ve diğerleri) halkı da çoğunlukla Meksikalıdır. Bu bölge ABD tarafından 19.yy'ın sonunda ABD İç Savaşı sonrası ele geçirilmiş bir bölgedir. Beyaz Amerikalılar buraya göçmen olarak gelmiştir ancak sayıca çok azdır. 

Los Angeles şehrinde gördüğüm sarışınların neredeyse hiç biri o şehrin yerlisi değildi. Amerikalı kızların çoğu Orta Batı Eyaletlerinden okumak veya meşhur olmak için gelmişti. diğerleri ise Rus ve Slav milletindendi. Keza erkekler de öyle. Los Angeles'in çoğunluğu Hispanik, sonra Siyahi sonra Asyalı ve en son da beyazdır. Hispanik olmayan beyazlar yani sarışın Amerikalılar ki çoğu da esmerdir, toplam şehir nüfusunun sadece %28idir. Halkın %49'u latin (hispanik)di. Bunların arasında Meksikalı %32,  El Salvadorlular %6, Guatelema %3.6^dır. Kore Mahallesinde genelde El Salvadorlular yaşar, fakat mahallenin sınırlarının dışında Meksikalılar oturur. Meksikalılar genelde varoşlarda yaşar. Bütün Meksikalılar çok kısa boylu ve çok esmerdir. El Salvadorlular ise nispeten ince ve uzundur ve renkleri biraz daha açıktır.  Bizim hatunlar El Salvadırlu idi. Tabii o sırada biz bunların farkını bilmiyorduk, hepsine Meksikalı veya Latin veya Hispanik diyorduk. Fakat onlar buna çok kızıyormuş. Biz Orta Amerikalıyız diyorlardı. Meksika ise herkesin sandığının aksine Kanada ve ABD ile birlikte bir Kuzey Amerika ülkesidir. Yani Meksikalılar Latinlerin en kuzeylisidir.

KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin