1. kitabın başında anlatmayı unuttuğum bir hatıram geldi aklıma. Türkiye'den kalkıp beni New York'a götüren American Airlines uçağında yanımda bir Türk oturuyordu. Benden bir kaç yaş büyüktü. Türkiye'den halı alıp ABD'de kapı kapı dolaşarak o halıları çok iyi fiyatlara satıyormuş. Amerikalılar mesela Gördes halılarına yani hakiki el işi yün Türk halılarına bayılıyorlarmış. Halıları yere sermeyip tablo gibi duvarlara asarlarmış.
İlginç bir şekilde benim de tanıdığım halıcılar vardı ama aklıma hiç Türkiye'den halı alıp da kapı kapı dolaşıp satmak gelmedi. Genelde Ermeni ve Yunanlıların dükkanları varmış, oraya daha ucuza da bırakabilirmişim ama denemedim. Benim mesleğim pazarlama olmadığından bu işe girmedim.
Neyse New York havaalında indik ve sizin de okuduğunuz gümrük görevlisi olan siyahi bayanla olan tartışmamızı yaşadık.İşte bu abi bana sakin olmamda ve durumu açıklamamda yardımcı oldu çünkü benim İngilizcem hem o kadar iyi değildi hem de zencilerin konuşması bir tuhaf. Hiç bir şey anlaşılmıyor.
Neyse nihayet görevliden geçiş vizesini alıp ABD toprağına ayak basınca sersem sersem New York JFK havalimanını dolaşmaya başladım. Güzel bir yerdi ama bence küçüktü. Ya da ben sadece kendi iç hat uçağımın olduğu AA kontuarı çevresinde takıldığım için bana öyle gelmiştir.
Aslında İstanbul-New York seferini yapan uçağım JFK'ye indikten 45 dk sonra benim NY-LA uçağım kalkacaktı. Zaman çok kısıtlı olduğundan stres yapmıştım. Fakat kontuara gelince 2 saat rötar yapacağını öğrenince rahatladım. Fakat tabii 2 saat oldu 6 saat.
Bu sırada bari kahve içeyim dedim. Orada bir Starbucks vardı. Tam oraya girdim yanıma sarışın sevimli bir kız geldi, bana Türkçe selam verince şaşırdım. Meğer benimle aynı uçaktaymış, ben kuyrukta arıza çıkartıp zenciyle tartıştığım sırada biraz daha gerimdeymiş. Beni bütün Türkler izlemişler! Amerika'da Amerikan gümrükçüsüne posta koyan manyak Türk! Inınınnn! 32 kısım tekmili birden gerilimli traji komik macera! Türkler çok tırsmışlar çünküm ben ola ki sinirlenip de karıya iki tokat akşetsem ve gözaltına alınsam sıradaki bütün Türklerin de vize işlemleri zehir olacakmış iyi mi? Vay babooo! Keskin sirke harbiden küpüne zarar! Aklınızda bulunsun, kulağınız küpe olsun, yaban ülkede özellikle gümrükçüyle tartışmayın haaa! Hem kendi hem de diğer Türklerin başını yakarsınız! Zaten Batı bizi sevmiyor, malzeme vermeyelim!
Tamam laaa duydum, önce sen kendine bak şişko, bir numaralı arıza senin diyorsunuz, haklısınız, doğrusunuz, ben arızayım ama bi sorun, bu adam niye arıza diye!Kuyrukta biri İngilizceyi iyi bilmediği için arıza çıkartıyorsa ve siz iyi biliyorsanız yardımcı olun da hepinizin başı yanmasın! Bana dokunmayan yılan bin yaşasın demeyin çünküm ucu size de hem de feciat şekilde dokunabiilir. Bir sonraki ABD'ye girişimde benim önümdeki yaşlı amcanın sırf beyaz sakalı var diye içeri alıp donunu dahil çıkarttırmışlar, beni de soyacaklardı da işte gümrük belgesinde , Fox TV ve PC World'te çalıştığım yazdığı için ve senarist olduğumdan dolayı gümrükçü bana geç dedi.
Haa bi de saç uzundu tabii! Gümrükçü: Bu ipneden zarar gelmez dedi herhal! Terörist olmaz bundan olsa olsa Senarist olur demiştir. Ne bileyim yahu! Sordum mu ki bana niye geç dedin diye! Hemen geçtim! Bi de donumuz dahil soyunacak mıydık yani! Hayır bayan görevli olsa sorun deel de ya erkek denk gelirse! Nayır nolamazzzz! Nayırrrrr! Los Angeles dünyadaki en fazla homo nüfusuna sahip 2. kent, 1. si San Fransisco. Şimdi topun birine denk gelsem yandım yani! Di mi ama!
Amman diyim yakışıklı Türk oğlanları dikkat edin! Sırf göz zevki için sizi soyundurabilirler yani! Oranın kralı gümrükçü, 10 senelik vizen olsa gümrükçü "seni almıyon lannn bas git" dese, anında seni deport ederler bi daha da ülkeye giremezsin. O yüzden gümrükçüye dikkat edin!
Kızlara bi lafım yok! Los Angeles'de güzel kız peşinde koşan çok yok! Anca oğlan peşindeler! Amman dikkat! Devir kötü! Hem de çoooooookkkk kötüü! Başıma ne geldiyse uzun saçlarım ve sarışın tipim yüzünden geldi. Bi de seksi koca göbeğim sayesinde!
İç ses: Eee yeter artık yaaa! Amma salladın haaa! Karışmayayım diyorum ama sen de iyice abarttın bee! Seni koca göbeğin neresi seksi lannnn! Kim seni ne yapsın? Anca sallıyorsun! Anca..
Sus lannn! Uzun zamandan beri yoktun, şurada ağız tadıyla bir kaç sayfa yazmıştım,şimdi yine yırtık dondan fırlar gibi çıktın ortaya! Kes artık! Her topalın bir kör alıcısı, her şişkonun da tombul seveni bulunur laaa!
İç Ses: Kafiye uymadı beceriksiz!
Uysa da kodum uymasa da! Haddee geç yerine otur! Şurada keyifle iki satır sallatmadın bea!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜ
MizahININININNNNN! Kore Mahallesi'ndeki Türk isimli anı kitabıma kaldığım yerden devam ediyorum arkadaşlar! Yeni başlayan arkadaşlara önce 1. kitabı okumalarını tavsiye ederim. Bu ikinci kitap. Ne yazık ki Wattpad'in azizliği yüzünden 1. kitaba bölüm ekl...