Fen lisesine girmek için benim zamanımda teste girerdin. Şimdilerde durum ne bilmiyorum! Ben kazanamamıştım. Fakat ilkokul bittiğinde Anadolu liseleri sınavına girmiştim. O sırada Konya Akşehir'de yaşıyorduk ve Konya'nın uzak bir ilçesinde yeni kurulan bir AL'ni kazanmıştım. Eğer Konya merkez AL'ni kazansaydım annem beni kesin daha ortaokulda yatılı yapardı. Fakat babam izin vermedi. Annem kafaya koymuş ki en sonunda lisede yatılı oldum. Babam yine karşı çıkmıştı ama annem "bu oğlan o liseye girecek, ne yap et girsin demişti!" Adof'u bize hizaya sokardı mazallah!
İşte benim gibi orta zekadaki bir öğrenci, bula bula süper zekaların toplandığı matematik dahilerinin olduğu sınıfa düşmüştü! Hay bin kunduz! Ulan lisede geçirdiğim o 3 sene var ya bana zehir gibi geldi! Okul dönemi eşşek gibi çalışmak yetmezdi bir de yaz tatilinde aynı tempoyla çalışırdım. Matematik, fizik, kimya, İngilizce, Takviyeli İngilizce sürekli bütünlemeydi! Off ki off! 3 sene hiç tatil yapmadım ben! Yok benim 1998-2002 yılları arası herhangi bir yerde tatil fotoğrafım! Evde eşşek gibi ders çalışıyordum ne tatili!
İşte sınıftaki süper zekilerden biri de yatılı öğrencisiydi, bu yüzden müdür yardımcısının oğlu ki o da bizim sınıftaydı sürekli bizim etütde ders çalışırdı daha doğrusu arkadaş ikimize de konu anlatırdı.
Bu yüzden o gece yemekler gerçekten güzel olurdu ve ben de yemek kuyruğuna girmiş sıramı bekliyordum. Fakat sizin de bildiğiniz gibi zaman geçtikte sıra ilerler değil mi, ulan biz de sıra gerilerdi. Çünkü biz hemen ders çıkışı sıraya girsek bile önce 2. sınıflar sonra da 3. sınıflar canı istedikleri zaman gelip en öne geçerek yemek alırlardı. Buna kaynak olmak diyorduk!
Bizim memlekette kimse hakkına riayet etmez agi! İşte iyi bir öğretim versek de eğitim veremediğimiz için gençler böyle oluyordu ve muhtemelen de bu haksızlık aynen devam ediyordur. Hem de belki de tüm yatılı okullarda da vardır? Bilemiyorum! Diğer yatılı okul öğrencileri beni aydınlatsın! Yorumlarınızı bekliyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜ
HumorININININNNNN! Kore Mahallesi'ndeki Türk isimli anı kitabıma kaldığım yerden devam ediyorum arkadaşlar! Yeni başlayan arkadaşlara önce 1. kitabı okumalarını tavsiye ederim. Bu ikinci kitap. Ne yazık ki Wattpad'in azizliği yüzünden 1. kitaba bölüm ekl...