Bölüm 11

33 6 0
                                    

O gece sabaha kadar yorgun argın yurda varıp da öğleden sonraya dek deliksiz uyumuşum. Dersi de kaçırdık dabi ama çok da şeyimdeydi sanki. Öğleden sonra telefonum çalmaya başladı. Küfrederek açtım, bizim çekiklerden biri, abi hadi kızlarla buluşacağım akşam üstü hazırlan diyor. Ulan ne kızlarlar buluşması ipne dedim tabii Türkçe olarak ama anlamadı çekik. Telefonu kapattı. Zar zor kalkıp duşa girdim. Ulan o kapalı odaya öğlen güneşi bir vurmuş ki içerisi 50 derece olmuş ama ben yorgunluktan baygın şekilde yattığımdan hissetmemişim. Vıcık vıcık ter içindeyim. Soğuk duşun altına attım kendimi normalde yarım saatte kendime gelirdim ama şok terapisi denen bişi var. Buz gibi suyu yedin mi aklın anında başına geliyor. Siz sınav sabahı yataktan kalkamyan gençlere öneririm, annenize söyleyin, bi sürahiye buzlu su koysun, kafanızı sürahi veya tencereye batırın, tutabildiğiniz kadar tutun, uykunuz kaçar gider. hele başınızdan aşağı bi dökün o buzlu suyu kuyruk sokumunaz gelsin, bi daha uyuyabiliyor musunuz görün.

Neyse ben daha kurulanmakle meşgulken bizim tıfıl çekik geldi, herif keyifli keyifli gülmekte, benim surat ise Çarşamba Pazarı. Bıdı bıdı bişiler anlatıyor ama ayfonum daha patlamamış. Ne varyani ayfon yazdıksak canım, arasındaki farkı bilmiyor muyuz yani. 

Neyseee elemanı biraz tersleyip odasına şutladım, ulan gece karı düdükleyemedik bi de bu gelmiş şöyle yaptım böyle yaptım diyo. Bana ne mına koyım ne halt ettiysen etsin, çok meraklısı olsaydım alır bi porno izlerim yaw. Ne  diye anlatıyorsun ki?

Meğer çocuk Milli olmuş abisi! Hayatında ilk kez yapmış ondan böyle ağzı kulklarındaymış. Pehhhh! 

KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin