Adsız Bölüm 7

42 8 2
                                    

Şu an bizim ülkemizde bazı Ortaçağ kafalılar Zinhar oğlanlarla kızlar birbiriyle gezmesin oynamasın filan diyor ya, aman onları kaale almayın. Kızlar kızlarla, oğlanlar oğlanlarla değil kızlar oğlanlarla gezsin arkadaşlar. 21. yy'ın derdi kadın -erkek ilişkileri değil erkek-erkek ilişkileri! Siz bakmayın bu geri kafalıların laflarına! Batı ülkelerinde gelecekte (50 sene sonra) devlet kızlarla erkekler gezsin diye yasa çıkarmazsa neyim. Herkesin gay olduğu ülkelerde nüfus nasıl artacak ki? Anca göçmenlerle. (Bu arada aşırı nüfus artışına karşıyım tabii ki ama konu bu değil)

Şu anda ABD'de 3-5 eyalette gay evliliği resmileşti. 5 seneye kalmaz ülke çapında resmi hale gelir, 10 sene sonra tüm Avrupa'da resmi hale gelir. Sonra da Türkiye'ye baskı yapmaya başlarlar. Zannetmeyin ki muhafazakar partilerin iktidarı halkı bu tehlikeden korur, bu iktidar ilk göreve başladığında zinayı suç olmaktan çıkarttı bunu da kimse bilmez. O zaman AB öyle istedi, hükümeti destekleyen liboşlar ve medya da bastırdı bir gecede torba yasayla zina suç olmaktan çıkartıldı. O sırada ben TV yapımcısı olduğum için bana tepeden emir geldi, bu konuyu konuklar konuşmayacak ona göre haaa dendi. Bu iktidar gider başkası gelir, yeni geldiği sırada o gazla, gay evliliklerini onaylar, sonra seyreyle gümbürtüyü. Şu sıralar ABD'de gay çiftlerin çocuk sahibi olma yöntemleri konuşuluyor. Hayır evlat edinmekten bahsetmiyorum. kadın rolündeki erkek acaba ben nasıl gerçekten bebek doğurabilirim olayına girmiş vaziyetteler. Ulan sende rahim yok nasıl çocuk doğurabilirsin ki diye düşünmeyin, yapay rahim vs üzerine kafa yormaktalar. Tam yuh artık denilecek noktaya gelinmek üzere yani.


Ohhh be! Nihayet bu iğrenç konu da bitti! Şahsen ben yazmaktan sıkıldım bu konuyu! Çünkü hiç de hoş değil ama birinin de uyarı görevini yapması şart! 

Önümüzdeki bölümden itibaren komediye devam... 

KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin