Şimdi az evvelki bölümleri okuyanlar benim homofobik olduğumu filan düşünmüşlerdir. Homofobik ne demek? Homolardan korkan, onları sevmeyen demek! Sevmek zorunda mıyım yahu? İsteyen sever isteyen sevmez! Ama şöyle bir şey gelişti son 10 yılda, artık ABD ve İngiltere ve bazı Kuzey Avrupa ülkelerinde gaylara pozitif ayrımcılık yapılıyor. Yani ne demek? Bir işe veya devlette bir göreve iki kişi başvurmuşsa ve biri ben gayim demişse önce o alınacak işe! Bu ne lan??? Normal insan olmak suç mu oldu şimdi? Evet olmuş arkadaşlar. Dünyaca meşhur bir TV kanalına CV doldurdum son bölümde benim gay, bisexüel, trans olup olmadığı soruyorlardı. En aşağıda da hetero aç parantez plain yazmışlar. Hetero (kazma lan bu) şeklinde bir yazım yani. Ulan senin şirketinde çalışmak için illa top mu olmam lazım? Orada ayrıca din ve mezhep, ırk ve etnisite de soruluyordu, sanırsın Naziler iktidara gelmiş o ülkede. Size ne lan vatandaşın dininden mezhebinden cinsel tercihinden? Güya demokratik Avrupa ülkesi ha! Yani gaysen seni işe alacaklar ha normal tipsen bekleme odasına geç!
Kaçtır bana Türk arkadaşlarım soruyor abi bana oturma izni ayarla çoluk çocuk geliyim Amerika'ya? Ben de diyorum ki gelme lan gelme! Senin oğlanın büyüyünce top olmasını istemiyorsan gelme diyorum, zannediyor ki bizim embesiller ben onların ABD'ye gelmesini istemiyorum! Bana ne lan ister gidin ister gitmeyin! Sanki oturma iznini, Greencard'ı ben veriyorum da! Sadece söylüyorum, olm buralar bildiğiniz gibi değil! Siz bakmayın filmlere! Bu ülkede ahlak yerle bir olmuş diyorum ama herkes tutturmuş bir Amerika Amerika!
Bir sürü beyaz ve zenci Amerikalı orta direk, yüksek öğrenim mezunu yani iyi eğitimli aile babası- annesi tiple görüştüm. Hepsi eyvah ya bizim oğlan kız lisede gay olursa naparız diyorlardı! Ulan benim ülkemde aileler çocukları üniversiteye gittiğinde sağ sol kavgasına bulaşır mı diye korkar, bunların ailesi benim oğlan top olur mu diye korkuyor?
Bir komşum vardı, Hollywood'daki evimde, yan dairemde oturuyor, UCLA Müziği burslu kazanmış Orta Batılı bir çocuk. Babası, anası gelmişler ona Hollywood'da ev tutmuşlar. Ben onlar evi tuttuktan iki gün sonra taşındım bana baba oğul eşya taşımada yardımcı oldu. Türk olduğumu öğrenince adam önce biraz gözlerini dikti,ulan bu barbar Türk mü aceba diye düşündü galiba, baktı ki benim saçlar uzun, oğlu gibi sarışınım, üstelik de senaristim, beni evlerine akşam yemeğine davet ettiler. Aslında kabul ederdim de şimdi oğlanın anası özene bezene yemek yapmıştır içine de domuz koymuştur belki, ben onların aile sofrasına otursam ve yemekte domuz olduğunu öğrenip yemesem çok ayıp olur diye daveti reddettim. Dünyanın her yerinde artık sofraya oturduktan sonra evin hanımının yaptığı yemeği beğenmeyip yememek en hafif tabirle küstahlıktır. Bu yüzen gitmedim. Çok yorgunum dedim. Bir gün sonra bir ara öğlen benim kapı çaldı,adam bana kurabiye getirmiş, karısı pişirmiş, yemekte bir sorun yok tabii, kabul ettim, adam benimle dertleşmek istiyor öyle anladım, içeri buyur ettim, adam ne dedi biliyor musunuz: Ya delikanlı sen görmüş geçirmiş birisine benziyorsun, bizim oğlan daha 18'inde ben onu burada bırakıp gideceğim ama çok da korkuyorum ya oğlanın başına bir şey gelirse? Ulan ne gelebilir ki Hollywood'da?En güvenli semtlerden biri! Yok dedi, olay açısından değil de ya çocuğum gay olursa? Ben şaşırdım tabii, niye öyle bir ihtimal mi gördünüz deyince yok ama bu şehirde çok yaygınmış, bilmeden esrara alışır, sapık arkadaşları olur, senden ricam benim oğlana göz kulak olman, abilik yapman dedi. Ulan sanki 70lerin Türkiye'sindeyim. Köylü Memet Ağa oğlunu bana emanet ediyor. Adam ABD'nin orta batısından yani kırsal ve muhafazakar eyaletlerinin birisindeki orta büyüklükteki bir kasabada çiftçi imiş. Çocuk kötü yola düşebilir diye ödü kopuyordu. Dünyanın her yerinde analar babalar aynıdır, evlatlarının başına kötü bir şey gelmesini istemezler, hele ki bilmedikleri bir şehirde. Tamam dedim, ben ona abilik yaparım dedim. Yaw adam ayda bir karısıyla gelip haftasonları oğlunda kaldı yaa! Hayatımda lise üniversitede yatılı okudum benim ailem benim üstüme bu kadar düşmedi. Bizde kimin aklına gelir ki oğlum gay olur diye yahu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜ
HumorININININNNNN! Kore Mahallesi'ndeki Türk isimli anı kitabıma kaldığım yerden devam ediyorum arkadaşlar! Yeni başlayan arkadaşlara önce 1. kitabı okumalarını tavsiye ederim. Bu ikinci kitap. Ne yazık ki Wattpad'in azizliği yüzünden 1. kitaba bölüm ekl...