Bölüm 4

52 9 0
                                    

Ben tabii ne Tr'de ne ABD'de gazete okumuyor haber izlemiyorum. Kardeş eşşek gibi çalışıyorum be! Gazete okuyacak vaktim mi var? Geçen gün birinden duydum da baktım internete, Kim Kardaşyan familyasını büyüten adam yani üvey babaları 70 yaşında transseksüel olmuş, yani erkeklikten kadınlığa geçmiş. Yuh yani, adamın 6 tane kendi çocuğu 4 de üvey çocuğu var, 70 yaşında trans oluyor. Ne oluyor bu Amerika'ya yahu?

2008'de ABD'ye ilk gittiğimde sokaklarda öyle  gaylar filan fazla dolaşmıyordu, sadece bir kere gece saat 10'da metroda iken ikisi de 60 yaşlarında olduğu belli olan iki uzun boylu sırım gibi beyaz erkek tam önümdeki koltukta yüzleri bana doğru olarak deli gibi öpüşmeye başladılar. Iyyy iğrenç bir görüntüydü hemen yerimden kalktım ve vagonun sonuna gittim. Şimdi ise vagonlarda lise öğrencisi erkekler birbiriyle kızlar birbiriyle öpüşmekte. Artık metroya binerken midem bulanmakta. Sadece 10 yıldan az bir sürede lise gençliği arasında gaylik inanılmaz yayılmış vaziyette. Peki ama neden?

2008'de ABD'ye ilk gittiğimde patronlarım şöyle demişti, dizi yazacaksan baş karakterlerden birisinin gay olması şart yoksa kanal kabul etmez projeyi. Ulan 10 sene TR'de TV kanalında çalıştım böyle .oktan bişi duymamıştım. Ama gerçekmiş! Bunu kaç yerden duydum ve duyduğum yetmezmiş gibi bütün ABD ve İngiliz dizlerinde başrolde artık bir gay var. Gençlerin beğenerek izlediği Walking Dead, Fear of Walking Dead gibi korku dizilerinden tutun da  tarihi ve komedi dizilerine dek hepsinde var. Ve biz Türkler en azından şimdilik (çok şükür) bundan rahatsız olmaktayız.

Şimdi TR'de her hangi bir TV kanalında işe başvurduğunuzu düşünün: Ben uzun yıllar önce bir kaç büyüğe başvurmuştum ama iktidarın veya the cemaatin (o zamanlar fetö denmiyordu, çoook saygındı)adamı değilim diye işe alınmadım. Bizim ülkede kriter çok basit: Ya iktidar yalakası ya da tam tersi iktidara düşman olacaksın ki rakip medyalarda iş bulasın. Şimdi bu sistem zaten ezelden beridir var, dünyanın her yerinde iktidar yandaşı şirketler, devlet kurumları muhalefetten adamı kabul etmez veya muhalefet olmasa da ortada yüzer gezer olsa da çoğu zaman onu da kabul etmez. 

İyi de arkadaş ABD'de bu sistem değişmiş, ABD ve İngiltere'de devlet kanalına, belediye şirketine iş başvurusu yapacaksan CV'nin sonunda sana gay, homo, trans, biseksüel olup olmadığını soruyorlar. Dalga geçmiyorum, daha geçen ay CV doldurdum ondan biliyorum. Ulan size ne? değil mi!

İşte tehlikenin büyüğü bu! Artık resmi devlet- kurum politikası haline gelmiş gaylik! Yakında gay olmayanları işe almayacaklar (ABD ve Avrupa'da) duyduk duymadık demeyin.

Hadi iş bulabilmek adına oy vermesem bile hükümet yalakası ya da en azından destekçisiymiş gibi yapabilirim, milyarlarca insan da yapabilir ve yapmakta, ulan iş bulmak adına gaymişim gibi niye yapayım yahu? İş bulacağım diye gidip bi herifi mi öpeyim yani! İşte medeni Batı ülkelerinde gelinmekte olan nokta burası.

KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin