Neredeyse 4-5 aydır yazmıyordum, hadi bari bugün yazayım dedim. Kaldığım yerden devam.
Bütün bitli çarşaf ve nevresim takımını, battaniyeyi capon müdürün odasına bıraktığımdan benim odada bir baza bir de sünger yatak kalmıştı. Onu da arkalı önlü bir güzel bit spreyine boğdum. Yatağı yere koydum, bazanın her köşesine, dip bucak demeden, ara yerlerine de bit ilacını sıktım. Çünkü bitler, tahta kuruları gibi tahtada da yaşayabilirler. Hatta bazayı havaya dikledim altta kalan tozlu kısmına ve yere yani zemine de ilaç sıktım. Ayrıca odadaki ahşap dolapların içine, oda büyük ve çok dolaplı olduğundan tozların biriktiği ahşap tozluklara da ilaç sıktım. Bu arada tozlukların da toz içinde olduğunu gördüm. Daha sonra müdürden bu tozları temizlemek için ekipman istemeyi de kafama koydum.
Şimdi sıra kendime çarşaf, yastık, nevresim, battaniye almaya gelmişti. Yahu hayatımın 8 senesi devlet yurtlarında yatılı geçmiş, 2 senesi de misafirhanelerde kalmış adamdım, hayatımda 1 kez bile yatak takımı satın almamıştım. Ulan bilmediğim ülkede yatak takımını nerden bulacaktım. Ya sabır çekip aramaya başladım. Sanki şehrin göbeğinde yaşıyorum da adım başı dükkan var. Yok ulan yok! Metroya atladım ve okulun önündeki durakta indim. Ne de olsa tabanwaydan canım çıkmıştı. Okulun köşesinde daha önce hiç girmediğim ama yazısını gördüğüm bir tükkan vardı. 99. Cent'çi! İçimden şöyle geçti, ulan bu tükkan bizdeki milyoncu dükkanları gibiyse her halt vardır dedim. Valla da varmış! Gözünü seveyim milyoncuların abii! Çok büyük hizmet! Günümüzde bile ben pek çok alışverişimi günümüzde artık 1 liraya bi halt kalmadığından 5 TL'ciden almaktayım. Ne ararsan var! Pek çok ittiri dottan süpermarket markasında bulunmayan hem de çok kaliteli ürünler var! Çin malı da var Türk malı da! Seviyorum bu tükkanları yaww!
Neyse 99 Cent'çiden içeri girdim! Abovv büyük dükkan laynn! O zamanlar bizim memlekteteki milyoncular o kadar büyük değildi. Kore Mahallesindeki üstelik orta büyüklükteydi, ileride Hollwood'a taşınınca eve oldukça uzakta bir 99. Cent'çi buldum ki hani şu bizdeki 5M Migros, Carrefoursa Hiper filan var ya onun kadar büyüktü, veeeee ulan neredeyse her şey 99 cent, 1,99 cent ile 2,99 cent arasıydı. Bizdeki 5 milyoncuya gir bir sürü kaliteli şey 5 milyondan fazladır halbuki orada 2.99'a süper şeyler vardı.
Tabii nevresim 99'luk bölümde yoktu. 99-2,99 arası bölümde diş macunu, libreyle muz, meyve, yiyecek, piskevüttttt, konserve, ketçap, çamaşır deterjanı ve giysi vardı. Daha sonraları TR'ye dönmeden önce oradan 1,99-2, 99 arası 20 tane süper kalite Meksika üretimi tişört aldım. Hepsinin üstünden Hollywood, California, Los Angeles yazıyordu. Hepsi siyah renkliydi ve çok şıktı, o tişörtleri TR'de 20 TL'den aşağı alamazdım. Ki o zamanlar 1 USD=2 TL idi, Yani 6 TL'ye süper kalite 20-30 tişört aldım ABD'de yaşadığım yıllar boyunca o tişörtleri giydim ve sonra TR'ye kesin dönüş yapınca da halen yazları giymekteyim. Tabii artık eskidiler, renkleri soldu, neredeyse 10 yaşındalar ama hala giyiyorum, anısı var çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜ
HumorININININNNNN! Kore Mahallesi'ndeki Türk isimli anı kitabıma kaldığım yerden devam ediyorum arkadaşlar! Yeni başlayan arkadaşlara önce 1. kitabı okumalarını tavsiye ederim. Bu ikinci kitap. Ne yazık ki Wattpad'in azizliği yüzünden 1. kitaba bölüm ekl...