Bölüm 89

25 5 1
                                    

Ben ne bileyim FETÖ denen şerefsiz bir örgüt olduğunu ve elin süzme gerzeklerine sınav sorularını verdiklerini? Cahiller sürüsü hem de belki de milyonlarca cahil, en iyi üniversitelere girmişti.

Tabii bu iki çömezin FETÖcü olup olmadığını bilemem ama üniversitedeki sınıfımda bile bir sürü gerzeğin olduğunu biliyordum.

Hatta şunu da iyi hatırlıyorum bize cemaatin dersanesi olduğu söylenen bir dersane vardı. Bizim okulun çoğu o dersaneye gitmedi. Ben dahil. Fakat aynı sınıfta okuduğumuz ve ders notları benden çok daha düşük olan bir kaç kişi o dersaneye gitmişti ve ÖYS'de hem de yüksek puanlar alarak iyi yerleri kazandılar. Mesela ben Bursa Uluslararası'nı kazanmışsam o İstanbul Uluslararasını kazanmıştı. Fakat karnede benim not ortalaması 8-9 iken onun ki zar zor 5-6 idi. Şimdilerde FETÖ olayını biliyoruz ama o dönemde kimsenin ÖSS sorularının çalındığı aklına gelmezdi. Herhalde bu çocuk aslında çok iyiymiş ya da ben salağım diye düşündüm 20 küsür sene boyunca. Meger alçaklar taa 1970lerden beri soruları çalıyorlarmış.

Vay adi FETÖcüler vayy! İnanın hükümetin darbe sonrası yaptığı temizlik sırasında bir kere bile içim cızz etmedi! 50 seneden beri kul hakkı yiyen, vatan haini bir örgütün üyeleri, devletten ayıklanıyordu. Buna hiç üzülünür mü? Tam tersine sevinilir!

FETÖ'nün üyeleri devletin üst konumlarında daha uzun yıllar kalsa halimiz nice olurdu bir düşünün! O kadar gerzekti ki darbeciler, her şeyi o kadar acemice yaptılar ki halkın yarısı acaba bu hükümetin bir oyunu mu, bu nasıl saçma sapan darbe diye halen düşünmekte! Halbuki darbeci salakların liseden itibaren hiç bir şeyi kendi akıllarıyla yapmadıklarını, aslında cahil ve beceriksiz olduklarını hani şu Walking Dead dizisindeki zombiler kadar beceriksiz ama ısırdı mı da zarar veren tipler olduklarını anlasa bu halk, öyle düşünmeyecek! Ömür boyu altın para muamelesi görmüş olan tenekenin parlatılmış halini gören halk kendisinin çok feci kazıklandığını anlamak istemiyor! Bu kadar enayi durumuna düşürüldüğü için halkın bir kısmı öfkeli ve inanmak istemiyor. Halbuki gerçekten de çok ucuz insanlardı bu FETÖ çetesi.

KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin