Bu covid salgınında Wuhan halkı hani o tahta barikatlarla evlerine zorla kapatılınca Nike, Adidas,BMW vs için yedek parça üreten fabrikalar işçisiz kaldı. Bunun üzerine toplama kamparındaki 200 bin uygur, hastalık dolu şehirde zorla çalıştırılmaya başlandı. Wuhan açılınca bu Uygurlar (tabii artık hastalık da kaptılar) Çin'in içlerine aşı merkezlerine denek olarak yollanmışlar. Bunu Çin'in en büyük düşmanı olan Taywan askeri istihbaratı havadan ve içerideki casusları vasıtasıyla öğrenmiş. İşte Çin'in bulduğu, bulacağı aşı, Türklerin kobay maymunu yerine kullanıldığı aşı olacak.
Ama ne İslam dünyasından ne de bizim çok milliyetçi partimizden gık çıkmıyor. Niye? Biz Çin'in sömürgesi miyiz ki? Çin'den ne beklentimiz var? Yoksa dünya üzerinde zulüm gören tek Müslüman halk Filistinliler olduğu için Uygurları savunursak Filistinlilerin haklarına halel mi gelir?
Yoksa ülkemizin dağlarını dinamitle patlatıp Arap çölleri gibi dümdüz ederken çıkardığımız mermerleri tonu 2 dolardan Çin'e satan müteahhitlerimize ambargo mu uygular Çin? Yoksa BM'nin 5 daimi üyesinden biri olarak bize Ambargo mu uygulayacak? Yahu biz aynı anda hem ABD, hem Rusya, hem Fransa hem de İngiltere ile kapıştık daha 3 ay önceki Barış Pınarı Operasyonunda! Dünya 5'ten büyüktür dedik, 4ü ile PKK yüzünden papazız, 5.si için de Müslüman Türk Uygurlar için papaz olalım ne olacak?
Geçen hafta, bizim Uluslararası lişkiler mezunu whatsup grubunda Çin severler ile kavga ettim, bir kısım eski Mao'cu ne Covid'i Çinlilerin çıkardığına inanmakta, ne Çinlillerin kedi köpek yediğine, hatta biri dedi ki ne olacak sen de inek koyun yiyiorsun? Vejeteryan değilsin ki dedi? Bun diye şerefsiz Ramazan dahil her akşam rakı kebap yiyen tip. Biz de et yemekteyiz ama bir sürü ne olduğu belirsiz mikrop yuvası şey yiyip dünyanın başına salgın çıkartmadık. Hiç bir Müslüman ülkeden tarih boyunca salgın yayılmamıştır. Git tarih oku diye kızdım. Uygurlara zulüm yapıyorlar deyince 2. Dünya Savaşında da Japonlar milyonlarca zavallı Çinliyi öldürdü ne yapalım dedi. Ben de artık saydırınca gruptan ayrıldı, üstüne geçen hafta da diğer kankaları beni Uygurlar ve köpek eti yemek, salgının Wuhan'da çıkmasıyla ilgili yalan söylediğimi (sanki kıçımdan uyduruyorum, tüm dünya biliyor, görüntüleri var, Çinlilerin köpek eti yemediğini kim nasıl iddia ediyor. Geçen hafta Çin büyük elçisi bizde köpek eti yenmiyor yalan diye açıklama yaptı. Ulan şerefsiz Yulin diye şehriniz var, Yulin Köpek Eti Festivali düzenliyorsunuz her sene bu da mı yalan! Tüm dünya ayağa kalktı, durdurun diye halen durdurmadılar) ve benim Çin takıntım olduğunu söyleyince ben de onlara saydırdım. Defolup gittiler. Fakat üzücü olan grupta herkes aynı bölüm mezunu bir kişi de çıkıp Uygurların hakkını savunmadı, kedi köpeklere edilen zulümden bahsetmedi. Hayır cahil insanlar değiller, hepsi benim sınıf arkadaşım ama hepsi ya Çin yanlısı olmuş ya da başka bir şey var. Ya da Uygurlar umurlarında değil. Dinleri imanları para olmuş çoğunun!
Perinçek diye biri var, 90'lı yıllarda Bekaa Vadisinde Apo ile terörist (onlar gerilla diyor) denetlemişti. Çin Komünist Partisi üyesi, Maoist, işte bu şerefsiz şu sıralar sırf ABD karşıtlığı için iktidarı destekliyor kendi kıytırık partisi ile (eski adı İşçi Partisi, biz İP derdik) Vatan partisi oldu (hangi vatansa, bir kaç tane emekli generali aldı, memlekette hainden bol ne var), bizden fazla milliyetçi kesildiler. Daha 5 sene önce Apo'ya sevgili dostum diyen şahıs ve onun yandaşları benim gibi faşoya milliyetçilik dersi vermeye kalkınca boylarının ölçüsünü aldılar tabii.
Hayır Perinçek'i de 1 kez TGRT'de canlı yayına çıkardım, herif başladı devrin başbakanına canlı yayında bu CIA ajanı diye bağırmaya, başımızdan aşağı kaynar sular döküldü. Yahu Türkiye'nin başbakanına CIA ajanı diyor herif, kanalı kapattıracak, yayın öncesi kulisde onunla sohbet etmiştim, genelde böyle zibidileri programın yapımcısı olarak uyarır, kıvama getiririm. Kanalı kapattıracak laf edersen mikrofonu keserim diye. Bu arada Apo ile meşhur gerilla denetlemesini de sordum," biraderim, eski dostum Apo filan" deyince Apo teröristi artık hapiste, canlı yayında böyle konuşursanız teröristi övmek olur, izin vermem dedim. "Zaten dostluğumuz bozuldu, emperyalist ABD'nin ajanı oldu" dedi. "Eskiden beri zaten ABD-Rus-Suriye-Almanya-İngiltere-Fransa-İsrail ajanıydı kendisi. Yeni mi fark ettiniz?" deyince sustu dingil.
Ha sonra canlı yayına girince başladı işte CIA falan filan, Allah'tan benim sunucu ondan bile cabbar, lafı koydu, baktık ki susmuyor, yönetmene işaret ettim, zaten ben daha işaret etmeden yönetmen mikrofonu kesti, ama herif durmuyor, mikrofonu kapalı, halen bağırıyor. Reklam arası verdim. Stüdyoya gireceğim ama en tepeden telefon geliyor, fırça yiyiyorum vs. Güya demokratik yayın yapayım dedim ama kendini bilmez birisi devletin en tepesine canlı yayında hakaret edince demokrasi filan kalmıyor tabii.
Sonra bir gün baktık ki bu şahıs, zamanında hakaret ettiği adama övgüler düzüyor. Hayır, acaba imana geldi, kelime-i şahadet filan mı getirdi, anladı güzel dinimizi diye düşünürken meğer ABD ile 15 Temmuz darbe girişimi yüzünden papaz olduk diye göbek atıyormuş da ondanmış. Hayır ABD emperyalist ise Rusya da emperyalist, Çin de emperyalist!
Niye Türkiye o kadar zayıf ülke mi ki ABD'nin kucağından kalksın Rus'unkine ya da Çin'inkine otursun! İşte çıkarımız çatıştı Rus uçakları askerlerimizi şehit etti, vay efendim, Rusmuş, İranlıymış, Suriyeliymiş dinlemedik vurduk. Putin'in karizması tekrar çizildi. Bir gün Çin'e de gelecek sıra! Şimdiden ABD, İngiltere ve Almanya, bu Covid salgınının faturasını Çin'e kesmek için hesaplar yapmaya başladılar. Pastanın büyük olduğunu görürsek niye biz de dava açıp ekonomik olarak uğradığımız zararın bir kısmını telafi etmeyelim ki?
İşte o zaman seyreyleyin gümbürtüyü! Bakalım Çin Komünist Partisi'nin Türkiye şubesi üyeleri ne tür hakaretler edecekler? Takip edin gelişmeleri! Bu şişko yazar aylar önce demişti bunu, demek ki işkembe-i kübrasından salmamış (sallamamış değil salmış, salmamış olarak kullanılması bence daha doğru) dersiniz. Gerçi bende göbek büyük, salladım mı iyi sallarım çevremi. Bakalım dediklerim çıkacak mı? Uygurların ahı, Çin'den alınacak mı? İşsiz kalan on milyonların, evden çıkamayan yüz milyonların ahı Çin'den sorulacak mı bakalım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜ
MizahININININNNNN! Kore Mahallesi'ndeki Türk isimli anı kitabıma kaldığım yerden devam ediyorum arkadaşlar! Yeni başlayan arkadaşlara önce 1. kitabı okumalarını tavsiye ederim. Bu ikinci kitap. Ne yazık ki Wattpad'in azizliği yüzünden 1. kitaba bölüm ekl...