Bölüm 56

19 5 0
                                    

ABD'de o zaman esrar yarı serbestti, doktora kanser hastasıyım. çok ağrım var diye reçete yazdırdın mı esrarı yasal olarak eczaneden veya aktardan satın alabiliyordun! Şu an ABD'nin güney eyaletlerinden bazılarında halk oyuyla veya yerel parlamentonun izin vermesiyle isteyen herkes istediği her yerden belirli limit dahilinde ve kullanma amacıyla olmak üzere esrar alıp satabilir. Serbest!

Ulan esrar serbest ama ilaç yassak! Sizin mantığınızı beyninizi vicdanınızı devlet-toplum anlayışınızı şaapayım! İleride bu antibiyotik muhabbeti yüzünden az daha tutuklanıyordum ve geberiyordum! O yüzden çokkk doluyum, küfrettiğim için kusuruma bakmayın!

Yani antibiyotiği eczaden satın almak yasssak esrar serbest! Satıcı kızla az daha kavga ediyordum çünkü Kanada'ya okumaya giden dingil kardeşim abi bu ülkede her şey serbest demişti! Demek ki Amerika'da değilmiş! Bunu ileride çoook acı bir şekilde öğrendim! Bu yüzden ülkemizle gurur duyun! Hasta-yaralı olan herkesin tedavi hakkı var, şerefsiz teröristler bile tedavi edilebiliyor, 3 milyon göçmeni tedavi ediyoruz, sıkıysa ABD'de reçeten olmadan antibiyotik iste! Mafya diye içeri tıkarlar! Meğer suçla mücadele için antibiyotik satışı yasakmış! ulan esrar serbest, içkinin şişesi 2 dolar, 20 dolara tabancayı yasal olarak satın alabiliyorsun, paran varsa makineli tüfek, top, uçaksavar topu, bomba atar bile yasal olarak satın alabiliyorsun, bir zamanlar Alman Bayer firması Eroin'i ilaç diye, çocuğunuza şifadır, her sabah bir kaşık Eroin şurubu verin diye gazete reklamlarıyla satarken antibiyotiğin her türü yassak! İçinde antibiyotik var diye boğaz pastili bile yasak! Hay ben sizin kanun anlayışınızı!

Amerika'ya gidecekler! Laynnn!!! Yanınıza bol miktarda antibiyotik almayı unutmayın! Voltaren gibi TC'de kutusu 2 ila 10 TL arasında sudan ucuza satılan ağrı kesici orada eroinle aynı klasmanda kırmızı reçeteli ilaç, kullanıyorsanız bol miktarda alın! Yalnız bavula koyun, el çantanızı gümrükte açtırıyorlar, bulurlarsa ülkeye kaçak antibiyotik sokmaktan tutuklanırsınız, esrar sokun antibiyotik sokmayın laaa! Dalga geçmiyorum! Başıma geldi! Eyvah hapı yuttum dedim! İleride yeri gelince anlatırım, hatırlatın!


KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin