Ya araya çok saplama yaptım ana konudan çok ayrıldım ama napalım işte siz okurlarımla da bu şekilde hasbihal eyliyoruz! Dert paylaşıyoruz! Özellikle siz çoğu lise-orta son çağında olan gençlerin derdi LYS, ÖSS (ya da artık yeni adı neyse) gibi sınavlar. Valla o dert bizde de vardı ve benim lise 3'ün Şubat tatilinde kafamda saç kalmamıştı. Genç yaşta kelliğe gidiyordum stresten!
Sınavda iyi yer kazanamayan okurlarım hiç üzülmesin her şerde bir hayır vardır. Yakın dostlarımdan birinin oğlu geçen yıl bir özel üniversiteden tam burs kazandı. Bu sene o okul FETÖcü diye kapatıldı ve çocuk şimdi daha pahallı bir üniversitede yarı burslu okuyor. Beleşe üniversite okumak varken şimdi senede 10 bin TL verecekler. Üstelik de ailesinin de durumu o kadar iyi değil. Ülke olarak bu yaz büyük felaket atlattığımızdan ve taşlar halen yerine oturmadığından çok da üzülmeyin.
Gelelim benim derdime: Geçen haftalarda bir başka eski dostumla küstük. Tepemi attırdı çünkü siz okurlarıma laf etti! Kezban dedi. Kezban ne tabi bilmediğimden önce atılan taşı çakozlamadım sonra açıklayınca ben de ona ağır laf saydırdım.
Biliyorsunuz yaz tatilini dağda kamp yaparak geçirdiğimden elektriksiz ortamda Wattpad'a giremiyordum. 15 günde bir şehire yaşam malzemesi almaya indiğimizde ise fırsattan istifade laptopu açıp wattpade bakıyordum ama internet çok kötüydü yazamıyordum. İşte benim her alışverişte arazi olup internete girmeme kızan bir dostum bana bozuk attı. Ne o laynn Orhan Pamuk musun da hayranlarından gelen mesajları cevaplıyorsun şeklinde aklı sıra laf attı! Olm Orhan Pamuk intihalcinin dik alası gelsin ona yazma dersi vereyim sana da biraz kültür fizik vereyim filan dedim. Bu arada diğer arkadaşlar da geldiler masaya! Onlar da benim Wattpad'da yazdığımı biliyorlar ama artık yaşları 40'ı geçtiğinden beyinleri basmıyor ücretsiz kitap yazma olayına! ulan madem para kazanamıyon niye yazıyon ki binlerce sayfa şeklinde laf koymaktalar. Bi miktar haklılar çünkü üzerinize afiyet ben parayı peşin almadan iki satır yazı yazmam! Senaristiz keriz değiliz! Ben yazma-düzeltme işinden ekmek yiyiyorum ha durumum iyi değil o başka! İşte bu salatalık turşuları da bunu anlamıyor! Onlar alışmışlar beni korku senaristi bellemeye, komedi yazınca garipsiyorlar. Aslında normal hayatta matrak adamımdır. Çok pis geyik yaparım bilirler.
Neyse bizim dingiller tabii Kore Mahallesini okumamışlar ama onlara Ameirkanya hatıralarımı zamanında ballandıra ballandıra anlattığım için bana feciiii gıcık kapmışlar! Vay adiler vayyy! Neyse beyler beğenmemiş Kore Mahallesini! çok banal çok Recep İvedik tarzı yazıyormuşum! Ulaynnn dedim Recep İvedik'ten Şahan milyonları götürdü, o zaman doğru yoldayım, sizin istediiğniz gibi yazıp da Van Gogh gibi aç mı gebereyim dedim. Hiç tınmadılar, reklam yaz o işte iyi para var, niye bıraktın reklam işini dediler. Ulan para mı ödediler diye höykürdüm. Neyse bunlar benim kütlemi değil ama kitlemi merak ediyorlarmış. Kütle belli zati, 100 küsür kg, kitlem de dedim Orta Son-lise-üniversite Talebeleri, daha çok muhafazakar genç hanımlar, arada komedi sever beyler de var dedim. Öküz sürüsü gülmekten yere yattı! Çocuk kitabı mı yazıyor muşum da vs vs!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜ
MizahININININNNNN! Kore Mahallesi'ndeki Türk isimli anı kitabıma kaldığım yerden devam ediyorum arkadaşlar! Yeni başlayan arkadaşlara önce 1. kitabı okumalarını tavsiye ederim. Bu ikinci kitap. Ne yazık ki Wattpad'in azizliği yüzünden 1. kitaba bölüm ekl...