Bölüm 94

19 5 0
                                    

Özel Yamanlar Lisesi'nin ismi sonradan duyuldu. 2000'li yıllarda önem kazandı. Nedense o salak öğrenciler hep ÖSS'de dereceye girerdi, matematik olimpiyatlarını kazanırlardı. Bir keresinde bir vesile ile bizden bir grup ile ÖYL'li dingiller sürüsü dersane testinde kapıştık! Bu gerzekler toplu halde neredeyse sıfır çektiler. Zaten bunların kendi dersaneleri vardı, ben hayatımda hiç bir cemaat üyesinin genel dersanelere gittiğini görmedim, duymadım. Fakat nedense hep dereceye girerdi bu kalaslar!

Bugün hepimiz bu gerzekler sürüsünün niye dereceye girdiğini öğrenmiş bulunuyoruz! Bütün ÖSS-ÖYS sorularını çalıp da sınavdan bir gece önce ışık evlerinde veya dersanelerde çözersen tabii dereceye girersin! İçlerinde zeki ve çalışkan çocuk yok muydu? Tabii ki vardı! Ama en zekileri bile zır cahildi. Kitap olarak sadece Nur kitapları okuyan, roman, siyaset, bilim kitapları okumayan, sadece STV izleyip, Zaman gazetesi ve onların güya bilimsel dergisi olan Sızıntı'yı okuyan, kendini tüm gelişmelere kapatmış, dünyadan bihaber milyonlarca kalas! Gerçekten zavallılar ve insan israfı! Geçen yıllarda bu cemaatin liderlerinden biri açıklama yapıyordu, Bizim öğrenciler hep birinci çünkü sürekli çalışıyorlar. diğer münafıklar gibi karı kız peşinde değiller, başka kitaplar okumuyor sakıncalı filmler izlemiyorlar. Hepsi çok zeki zaten!

40 seneden beri soru çalarak dereceye girdikleri bugün anlaşıldı. İleri Zeki değil Geri Zeki oldukları ise darbe gecesi ortaya çıktı! Herhalde dünya tarihinde görülen en beceriksiz en salak darbeyi yapmaya kalktılar. Ulan saat 11'de İstanbul'da Boğaz Köprüsü mü kapatılırmış! Koca koca tüm-kor-or general rütbeli askerlerin bir darbe bile planlayamadıkları, altın nesil dedikleri 40 seneden beri uğraştıkları insanların tenekeden olduğu ortaya çıktı.

Halbuki soru çalıp üniversitelere, devlete adam sokacaklarına, kendi adamlarını daha iyi eğitip, dünyadan bi haber yetiştirmek yerine, çok iyi ve gerçekçi bir eğitim verselerdi belki de o da belki darbe girişimi başarılı olabilirdi. Yine de Türk milleti bu hain darbeyi belki çok daha kanlı da olsa bastırırdı. Çünkü artık herkes kabul etmeli ki Allah bu milleti her türlü beladan koruyor! En son anda bile olsa koruyup kurtarıyor! Tarihe bakın, şu son 2-3 yüzyılda başımıza gelen felaketlerden sadece mesela 1 veya 2 tanesi herhangi bir milletin başına gelseydi o millet tarihten silinirdi. Biz ise belki de daha da güçlenerek çıkıyoruz o felaketlerden!

Okurlarım arasında eğer FETÖ okullarına gitmiş, ailesi bir şekilde bu hain cemaate bulaşmış birileri varsa bu gün aslında ne kadar derin bir şekilde kandırıldıklarını artık anlamışlardır diye düşünüyorum. FETÖ okullarına belki de aileniz sizi iyi niyetle, çok iyi okullar olduğunu zannettikleri için kaydettiler ama işte gördünüz durumu!

KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin