ABD süper güç ya, ülkede 500 adet istihbarat teşkilatı varmış! Höö! Ne diyon olm demeyin, Coniler bile dumur vaziyette bu işe! Düşünsenize istihbaratın istihbaratının istihbaratı var! Amerikalı Cumhuriyetçi yobazlar haklı olarak ben böyle işin taaa! diyorlar, adamlar devlet küçülsün, mümkünse sembolik bi devlet olsun, vergi filan çok az verelim, özügrlükler ülkesi olsun, kanunu biz kovboy usulü sağlarız, hırsızı uğursuzu en yakındaki ağaçta sallandırırız diye yola çıkmışlar, öyle bir ülke kuralım demişlerken geldikleri nokta 500 ayrı istihbarat örgütü! Her biri ayrı para yeme örgütü vs.
Gizli teşkilat dediğin öyle kolay da vatandaş tarafından denetlenemez, adı üstünde gizli, senatoda ya da eyalet parlamentolarında özel araştırma komisyonları kurulur öyle denetlenir bunlar, çünkü çook gizlilerdir. ABD'de her eyalet ayrı devlet kendi hukuk sistemi, kanunu, askeri gücü (ulusal muhafızlar) eyalet polisi, eyalet FBI'ı (mesela Texas ve California'da Rangerler, valiye bağlı kanun adına şuç araştırma örgütü) her şehrin belediyesine ait polis teşkilatı vs var. E her birisinin de kendi istihbarat örgütü var. Los Angeles Polis departmanı istihbarat şubesi, Californiya Rangers İstihbarat Şubesi, ABD sınır güvenlik kurumu (sınır polisi) istihbaratı, ABD gümrük istihbaratı, ATF (ateşli silah, alkol tütün denetleme örgütü) istihbaratı, FBI, CIA, DEA,NSA zart zurt yüzlerce ayrı istihbarat. ABD bakmış ki bu kadar çok bilgi var ama işlenemiyor, aşırı bilgi de ayrı dert, önce CIA'i yani Merkezi (tüm istihbarat teşkilatlarından gelenlerin toplandığı havuz) İstihbarat Teşkilatını kurmuş, yetmemiş 11 Eylül'den sonra da NSA'i kurmuş. Daha da kurar bunlar bu kafayla.
Peki bu kadar örgüt var da af buyrun ne b.ka yarıyorlar? Ulan şu salgını bilemediler be! Biri der ABD laboratuvarında üretildi virüs, Çinli ajan çaldı, Çin geliştirirken virüsü kaza oldu, yayıldı, engellemedi ki bulaşsın, diğeri der ki Çin özel olarak kendi üretti, bir diğeri ABD (CIA) para verdi wuhan'daki laboratuvara yarasadan fareye geçen korona virüsleri araştırsın diye ama pangolin gibi hayvanlarda da deney yaptılar. Ölü pangolini, bir temizlik işçisi pazarda sattı ondan bulaştı vs vs.. Bir diğeri der ki Bill Gates bulaştırdı, adam Yahudi, insan sayısı çok arttı dünya üzerinde, ben de çok zenginim, yani seçilmiş insanım (ulan zaten bu Yahudilerin alayı seçilmiş olduklarına inanır, dinleri böyle dingillerin) bir kaç yüz milyoncuk insan gebersin de dünya rahatlasın filan diye düşünmüş olabilir çünkü 10 senedir bunlarla uğraşıyor, bu tür araştırmaları vakfı aracılığı ile finanse ediyor dedi.
Biliyoruz ki ABD, İngiltere, Fransa, Çin, Rusya, İsrail belki İtalya, İspanya,Almanya da böyle biyo silah labortuvarları var. Bunlar 3. Dünya savaşını atom bombaları yerine virüsle yapmak için 1960'dan beri uğraşıyorlar. Ne de olsa virüsün dünyaya zararı yok! Mesela ABD askerleri Kızılderililere çiçek hastalığı bulaştırılmış battaniyeleri hediye ettiğinde sadece Kızılderililer öldü, beyaz Amerikalıya bişi olmadı ki, o zaman bu virüs de mesela sadece Çinlileri imha eder.
Hadddeeee laynnn! Biri yıl 1880'de oldu diğer 2020'de. Uçak denen bişi var. Her gün her an tepemizde vızır vızır binlerce uçak geçmekte. Dünyanın her hangi bir yerinde patlayacak virüsün bir kaç günde tüm insanlığa yayılacağını Hollywood dahil olmak üzere tüm aklı başında insanlar, doktorlar söylüyordu.
O halde virüs ABD yapımı, İsrail destekli ise bu riski niye alsınlar? Yaw topu topu bir kaç bin kişi öldü, hadi 100 bin kişi ölsün ABD'de, 350 milyon nüfus var. Daha şimdilik ünlü ve zengin biri telef olmadı, anca fakir ve orta sınıf sinek gibi ölüyor. Acaba ultra zenginlere zaten Bill Gates aşıyı çok önceden sattı mı? Baksanıza Trump'ın kızı, hiç bir önlem almadan uçakla seyahat ediyorsa ve korkmuyorsa demek ki aşılı olabilir .Gerçi Bill, Trump'tan teorik olarak nefret etmeli çünkü Cumhuriyetçi-Demokrat olayı var, Ama Trump tarihte hiç olmadığı kadar Yahudilere fırsat veren tek ABD başkanı oldu, Kudüs'ü hediye etti, üstüne Arap-İsrail Savaşlarını bitirdi, kanlı bıçaklı Araplarla İsrail'i dost yaptı. Daha ne istiyonuzz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE MAHALLESİ'NDEKİ TÜRK'ÜN DÖNÜŞÜ
MizahININININNNNN! Kore Mahallesi'ndeki Türk isimli anı kitabıma kaldığım yerden devam ediyorum arkadaşlar! Yeni başlayan arkadaşlara önce 1. kitabı okumalarını tavsiye ederim. Bu ikinci kitap. Ne yazık ki Wattpad'in azizliği yüzünden 1. kitaba bölüm ekl...