Het leven is door het lot verweven met toevalligheden, waarvan onheil en voorspoed elkaar continu aftroeven.
Telkens weer na elke zware tegenslag en beproeving komen Nadia en de meiden dichter bij hun levensdoel.Na mijn twee eerder voltooide boekwerken:
1. "Nadia's Huwelijksaanzoek"
2. "Nadia's Passies en Beproevingen" Kun je in deze nieuwe Spin-Off "Hartstocht in Casablanca" het roerig Marokkaanse leventje van Nadia en haar beste vriendinnen volgen.In principe wilde ik de Nadia sequels bij deel twee afsluiten, maar puur op verzoek van mijn trouwe volgers continueer ik Nadia's levensverhaal.
Het is de keiharde realiteit van een jonge vrouw die samen met haar schoonzussen, harts-vriendinen en nichtjes zowel op hun haar werk als privéleven word gecofronteerd met de Marokkaanse gemeenschap issues van: Liefde, schaamte, taboe, passie, huwelijksperikelen, misdaad, wraak, jaloezie, onderwereld, welvaart, scheiding, bruiloften etc.
Tevens is het de eerst geschreven verhaal van iemand die de zogeheten Mocromafia met zijn destructieve keerzijde van dood & verderf van zeer dichtbij heeft meegemaakt.
Nadia krijgt samen met de meiden in deze reeks weer het nodige te verduren.
Maar door hun hoopvolle daadkracht komen ze tot de conclusie dat er zonder strijd géén overwinning is.Bijna ieder hoofdstuk wordt met een kleine cliffhanger afgesloten, wat ervoor zorgt dat je als lezer nieuwsgierig word en inlevend verder blijft lezen. Bovendien zijn er verborgen geheimen en zondes die het verhaal tot aan het einde blijft overschaduwen........
Zal Nadia nu ze zwanger is van haar tweede kind de rust vinden die ze zocht?
Zal ze haar geliefde echtgenoot Dries en zijn duistere verleden volledig kunnen vertrouwen?Zal haar schoonbroer Mounir samen met zijn verloofde, (Nadia's BFF) Ramona nu eindelijk hun geplande huwelijk in Ibiza voltooien?
Zal Aicha, (de dochter van Mounir en Ramona) haar zielemaatje en echtgenoot in Spé in de streberige Nabil en diens beruchte familie vinden
Zullen Selma, Maysa & Felicity (vriendin, stiefdochter en zus van Ramona? eindelijk hun prins op het witte paard in Marokko ontmoeten?
Zal Nadia's pasgehuwde schoonzus Leila nu eindelijk diens gekoesterde gezin compleet kunnen maken met haar man Reza en hun ongeboren kind?
Hoe vergaat het Tamimount die eindelijk een vaste baan, een huis en financiële stabiliteit voor haar 6 kinderen heeft gecreëerd? Word ze nog overschaduwd door haar losbandige gedetineerde echtgenoot Ahmed?
Zal tante Ouafa (de zus van Dries vader) eindelijk op middelbare leeftijd haar gekoesterde Mektab liefde ontmoeten na een traumatische echtscheiding van haar vreemdgaande ex man Hamido?
Is de giftige Latifa (ex-vrouw van Mounir), en haar zusje Malika (ex flirt & one-night stand van Dries) nu eindelijk verleden tijd in het leven van Dries en diens broer Mounir?
Zullen Tami, Aicha en Bouchra de volgende nieuwbakken familie bruiden zijn die eindelijk hun trouw geloften gaan afleggen?
Hoe heimelijk en mysterieus zijn de mooie, stoere, gedreven passievolle tweelingen, Mounsif & Belaid?
Tot waar gaat de coruptie in Marokko? Kunnen de artsen Saidina en haar vader dokter Hamdi, alle druk en chantage vanuit de Nederlandse onderwereld weerstaan?
Wie is die mysterieuze handlanger van de wraaklustige Aliana? Hoeveel gaat ze vóór de ultieme rancune van haar miezerig leventje?
Lees het vanaf vandaag mee en laat je meevoeren in "Hartstocht in Casablanca".........💋
JE LEEST
Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)
Non-FictionHoogste Rang# 1 Goals Hoogste Rang# 1 Soulmates Hoogste Rang# 1 Amor Hoogste Rang# 1 Onderwereld In deze nieuwe Spin Off kun je het op waarheid gebaseerd levensverhaal van de wilskrachtige Marokkaans-Nederlandse vrouwen; Nadia, Ramona, Leila, Tamimo...