Met een fronsende, doch verasste blik keek Selma hem aan...............
Ze zag een Hummer-jeep met chauffeur voor de deur staan.
"Wauw Belaid! Kan het nog imposanter? Ze bleef verbaasd voor zich uit staren. Belaid liep naar haar toe en trok haar mee in de Hummer.
"Selma? vanaf nu geen vragen meer stellen onderweg. Pas als we op onze bestemming zijn, mag je weer los gaan! Lachte hij.
Maysa en Aicha kwamen nog achter hen aangerend. "Stop Belaid! We waren vanmiddag vergeten om haar beautycase bij de rest van de bagage in de Hummer te zetten! De meiden kusten elkaar nog éénmaal gedag en sloegen Belaid keihard op zijn hoofd.
Langzaam reed de Hummer naar hun bestemming...........
In het donker kwamen ze in de kust stad Oualidia aan. Bij een villawijk stopte de chauffeur voor de deur van een eengezinswoning. Selma keek haar ogen uit. "Wow Belaid! Voor hoelang heb je deze mooie pand gehuurd?
Belaid, viste een goudkleurige sleutelbos uit zijn zak. Hij pakte haar hand vast en stopte de sleutels erin.
"Huh? Heb je het niet gehuurd Belaid? Hij schudde zijn hoofd.
"Dit is het huwelijks kado van mijn ouders aan ons. Als het goed is heeft Safia gisteren ochtend nog verse boodschappen gebracht. Je moet niet op al die messing en tierelantijnen letten. Mijn moeder heeft het met tante Amayasza ingericht.
Selma lachte. "Ey je moeder kent mij al goed! Ze weet dat ik van de Bling-Bling ben! Ik ben net een Ekster! Ik ben dol op de Marokkaanse Gold-look! Ze gaf Belaid een stevige knuffel. "Love you baby!!
Terwijl de chauffeur alle koffers bij elkaar sorteerde, tilde Belaid Selma op. Bij de deur stopte hij.
"Oké en nu mag je het slot opendraaien. Selma opende de deur en slaakte een kreet van verbazing. "Omg!! Is dit echt helemaal van ons Belaid? Hij knikte.
"Maar wij gaan toch nog wel in Casablanca wonen? Belaid pakte haar beet.
"Tuurlijk! Maar stel je voor dat Mounsif en ik ooit ruzie krijgen om onze lengtematen? Dan hebben wij tweeën nog altijd onze eigen huis êh?! Kijk Selma, nu kun je van mij part naar hartelust werken. Maar als je zwanger raakt, wil ik niet meer dat je gaat werken! Akkoord? Selma knikte met moeite. "Maar Belaid? Ik had een collega die tot haar 34 weken trimester bleef doorwerken met een dikke buik!
Hij keek haar lachend aan. "Tja dat kan. Maar zij is niet mijn vrouw! Jij wel! En ik wil het gewoon niet! Voor de rest kun je gewoon al jouw passies uitvoeren. Mits jij mijn kind draagt. Snap je? Ik wil niet dat er iets mis gaat! Safie?
"Kom! Ik ben moe en wil slapen. Weet je wat? Laten we éérst door het huis lopen. Dan hoef je mij straks niet wakker te maken om jou naar het toilet te begeleiden.
Selma was zielsgelukkig met haar eerste echte huis. Ze bleef bij iedere kamer,..elke meubelstuk en accessoires bekeek ze enkele seconden, ademloos in stilte. Na de rondleiding stopte Belaid bij de badkamer.
"Nu we toch hier zijn, kunnen we gelijk in bad gaan! Of niet lachte hij. Selma knikte.
Gek genoeg was Belaid dit keer totaal niet handtastelijk. Na een halfuur stapte hij uit bad. "Ik zie je zo wel! Eer dat jij die lange haren heb gedroogd, ben ik al in dromenland. Hij gaf haar een intense kus en liep spiernaakt naar de slaapkamer.
"Hmmmm?....Selma stapte uit bad en wikkelde haar natte haren in een knot. Ze pakte de UBS stick die Maysa voor haar in de beauty-case ruimte verstopte. Daarna opende ze haar handbagage en haalde haar lingerie set van Agent Provocateur uit de verpakking.
JE LEEST
Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)
Non-FictionHoogste Rang# 1 Goals Hoogste Rang# 1 Soulmates Hoogste Rang# 1 Amor Hoogste Rang# 1 Onderwereld In deze nieuwe Spin Off kun je het op waarheid gebaseerd levensverhaal van de wilskrachtige Marokkaans-Nederlandse vrouwen; Nadia, Ramona, Leila, Tamimo...