Hoofdstuk 162

87 6 0
                                    

Belaid tilde Selma geagiteerd vanuit de kaptafel stoel omhoog.......

"Selma werd prompt wederom misselijk. Ze duwde Belaid opzij en rende naar de badkamer. Daar kuchte en spuugde ze op de valreep een fijn flintertje braaksel op de vloer en trapte er vervolgens  met de zool van haar peperdure stiletto hakken op.

"Ben je zwanger Selma?, riep Belaid vermakelijk terwijl hij zich maar weer eens languit uitstrekte op het bed.

"Bruh!! Stalker! Wat een vraag., siste Selma vanuit de badkamer.

"Nou....Het had toch gekund? Zo moeilijk is dat niet. Als je een kind wilt. Als zijnde mijn vrouw...Dan schenk ik jou dat met liefde! Of ben je inmiddels zwanger geraakt?

Selma luisterde al niet meer....

"Het is bloedverziekend heet hier in Marrakech, we moeten nog naar een concert, en jij blijft zanikken over een nog niet bevestigde zwangerschap? Please Belaid! Laat me gewoon met rust!

"Is goed! Maar we gaan hier niet weg alvorens je mij de waarheid vertelt! Ben je zwanger Selma? Waarom weet ik daar niks van? Kifesh? Ben ik nu een één of ander ze3ma donor in plaats van jou echtgenoot?

Selma stapte opnieuw onder de douche en deed wijselijk alsof haar neus bloede...

"Ach, weet ik veel! Zeik niet zo Belaid!

Toen ze met een omgewikkelde badlaken uit de douche stapte, ging Belaid pal vóór haar staan. Hij versperde haar de weg....

"Selma lieverd, het is niet makkelijk om jouw man te zijn, zei Belaid toegeeflijk. Hij stak zijn hand uit naar haar toe vóór een knuffel maar bedacht zich bijtijds...

"Ik wil eerst weten waneer je van plan was om mij bij deze zwangerschap van mijn bloedeigen kind te betrekken!, zei Belaid die allang niet meer opkeek van de tragische lotgevallen op het vlak der liefde, huwelijk & baby's.

"Belaid? Wij hebben een freaking miskraam meegemaakt. Ships! Zeikstraal! Het is nooit gemakkelijk, zei Selma met klem.

"Inoe, dat jij het normaal vind om mij in het ongewisse te laten en steeds zegt:.."Ik ben bang" en het dan toch weer niet met mij wilt delen, dat is crap en  gewoon kant & klare slappe hap.

"Tja Belaid...Als jij het mij dwingend oplegt lukt het natuurlijk nooit communicatief! Of niet?!

"Safi!...Vertel mij nu maar de naakte waarheid Selma!, zei Belaid ziedend.

"Zoek mij dan niet onnodig op Belaid! Met je:.."Je mag geen hoge haken aan! Zouter op joh! Ik ben je kind niet èh!

"Gebruikte je stiekem de pil Selma?

"Nee! Hou nou maar je kop, ja?

"Hoe kwam je erachter dat je zwanger bent?!?

Selma greep naar haar hoofd en kreeg van de acute stress een knallende cluster hoofdpijn...

"Okéeeeee!! IK vermoed dat IK zwanger ben Belaid. Maar ik heb nog geen bewijs. Eerlijkheidshalve word ik sinds de afgelopen week enkel getrakteerd op braak sessies en stemmingswisselingen!

"Omdat ik heel graag een baby wilde en JIJ ook!, was ik super alert op de voortekenen. Misselijkheid, braken, opborrelende emoties, etc.

"Voor mij was het  misschien een vorm van bizar voorgevoelens gemixt met de klassieke zwangerschaps dingen.

"Gewoon alles aan mij veranderd razendsnel na die eerste ochtend-misselijkheid. Halverwege vorig week werd ik ziek. Ik was van de één op de andere dag gevloerd, dood- en doodmoe, en snel prikkelbaar.

"Ik voelde me zo slap als een vaatdoek. Vreemd genoeg kreeg ik een soort ongesteldheidsbuikpijn in mijn onderbuik. Aan het einde van die week besloot ik niet langer af te wachten. Maar het was krap 3 weken na mijn ongesteldheid, dus ik kon geeneens een reguliere zwangerschapstest doen!

Belaid kreeg tranen in zijn ogen...

"Hoor je wel wat je allemaal vertelt schat?...Je bent ZWANGER!! We krijgen een baby Selma!!!

Dolblij pakt Belaid haar op en zwierde haar euforisch in de rondte....

"Leg mij neer Belaid! Ships! We weten niet eens 100% zeker of dat wel het geval is! Van de angst schijt ik Wahed zowat in m'n broek! Besef je dat wel?!

Belaid pakte Selma nog steviger vast...

"What ever makes you happy my dear. Een ding weet ik zeker...The damage is done, of beter gezegd...Onze wondertje heeft zich aangekondigd! Ewa daarom hang je Shi veel boven die wc pot schatje.

Terwijl ze beiden nog in een euforische baby roes zaten, werd er op de deur geklopt. Selma fatsoeneerde haar kleding, waarna Belaid opendeed....

"Kifesh met deze platteland slakken? Als wij nog langer wachten, dan zitten Lartiste & Maitre Gimms alweer onderweg in hun private jet richting Frañça broer!, lachte Mounsif geflankeerd door Bilal, Nabil, en Adil.

"Ouagha Oompie! Aicha en Maysa zitten nou al te klagen over de wisselwerking van de Marrakech hitte en die kilo's plamuur op hun kop!, gierden Bilal en Nabil in koor.

Al staand bij de deur werden de heren tijdens hun conversatie geintrupeerd door Ramona en Felicity. De meiden liepen vrijpostig de kamer in en trokken Selma in één beweging mee naar Ramona & Mounsif's slaapverblijf. De heren liepen hoofdschuddend bij Belaid naar binnen.

Eenmaal bij de meiden aangekomen deelde Selma haar relaas met hun.

"Pfieuwwew.....Finaly weet Belaid dat hij vader word!, riep Maysa mompelend terwijl ze voor de 4e keer haar Chanel make-up bijwerkte.

Aicha die haar lange haren met de Loreal steamer style-tang glad trok draaide zich om...

"Ey girls?....Zwanger of niet...Op killerheels, sandalen,of Marokkaanse pantoffels,...Ik ga ónder géén beding deze Lit concert missen! Capiche?! Voor de rest mogen jullie allen van mij zwanger raken! Zolang ik het maar niet ben! Safie?

De meiden begonnen keihard te lachen...

"Jij bent NEXT Aicha!! Gierde Ramona keihard.

Ze sloeg haar arm beschermend om de stille Selma heen. We gaan eerst naar het concert en morgen kopen jij en Belaid de beste zwangerschap-test van Marokko en doen dan van mij part Shi 5 testjes tot jij uit jóuw ontkenningsfase bent! Oké?

"Lieverd hoe meer je met je Belaid praat over de baby, hoe beter je elkaar leert aan te voelen en hoe meer het vertrouwen groeit.

"Mocht ik nog een keer zwanger worden zal ik het ook niet vóór de 12 weken vertellen. Ik weet wel dat het ook daarna nog mis kan gaan, maar dan kan ik het echt niet meer verstoppen.

"Het beste is om te testen als je één dag of meer overtijd bent. De zwangerschapstest reageert op het HCG-Hormonen in je urine. Als je zwanger bent, heb je elke dag meer van dat hormoon in je urine.

"Zodra je echt overtijd bent, bevat je urine genoeg HCG om de test positief te laten zijn. Er zijn erg gevoelige testen op de markt. Die kunnen dus al vóórdat je overtijd bent, zien of je zwanger bent.

Belaid klopt prompt op Ramona's slaapkamerdeur.

Selma ging tegenover hem bij de deuropening staan.....

"Inoe? Zullen wij tweeën maar thuisblijven? Ik bedoel...Stel je voor dat er iets gebeurt tijdens het festival? Of nog erger als je weer een miskraam krijgt?!?

Selma werd woest en kneep haar ogen toe..................................

Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu