Hoofdstuk 14

173 4 0
                                    

Soumaya vloog in blinde woede op Selma af. Laaiend greep ze haar bij de keel..........

Door mijn snelle reflex kon ik nog net voorkomen dat de dames ongegeneerd rollebollend door de cafetaria wentelden.

Met plaatsvervangende schaamte voelde ik me net een blerende moeder in scheidsrechter rol, die haar vechtende kroost op de achterbank tot kalmte riep.

"Opzouten Boizan! En blijf met je gore klauwen van mijn af! Mislukte nageboorte! Bewaar al die agressie voor die oversekste vent van jou!

Selma's woorden ontlokten nog meer woede in Soumaya op. Het werkte averechts..............

Het effect was identiek aan de 'Michelinmannetje' die als een olifantje door een porseleinkast stapt. Nog meer sabotage  Rwina!

Ondertussen vroeg de manager van de Cafetaria of alles wel in orde was. Gelukkig was onze zitplaats achter de robuuste pilaren verscholen, en waren die ochtend maar een paar mensen aanwezig, die niet opkeken van een vleugje Mocro drama 2.0.

Tenenkrommend wuifde ik zijn terechte bezorgdheid af, met de gerusstelling dat er niets aan de hand was. Nog met het schaamrood op de kaken, beloofde ik hem de dames in toom te houden.

De daad bij het woord voegen is essentieel waneer je dit soort toezeggingen doet. Ik sprong tussen beiden en trok de twee concurrerende brussende dames uitelkaar.

Alvorens Soumaya de kans kreeg om Selma te wurgen, ging ik wijselijk tussen hen in staan.

Het bekvechten ontaarde steevast in een Catfight waarin ik continu, tussen hen in moest springen. Duwen, stompen en krabben waren hun specialiteit.

De sluwe Selma hanteerde de strijd als Selfmade 'Fly-Girl van de Straat. Ze was veel geniepiger. Ze duwde en trok alsof ze dacht dat niemand meekeek. Al vloekend, krijste ze als een verwend peutertje waarvan het lievelingsknuffeltje was afgepakt.

Soumaya pakte het ondanks haar furiositeit enigzins chiquer aan. Zwijgend gaf ze Selma onopvallend een paar rake tikken. Zodra Selma begon te brullen, keek Soumaya met grote, engelachtige ogen van ontkenning om zich heen. Haar naam was haas.

"Vieze, vuile, smerige Kech! Dit is misselijkmakend! Hoe laag kun je als vrouw zakken? Gewoon in mijn huis en mijn bed! Jij bent niets anders, dan een gedegradeerde prostituee! Siste Soumaya blazend in Selma's gezicht.

"Rot toch een eind op Joh Feshkel! Wie zegt dat ik bij jullie thuis ben geweest? Zo wanhopig ben ik ook weer niet hoor! Ik werk tenminste voor mijn eigen centen!

"Waarom denk je dat hij jarenlang een complex voor mij in het centrum huurde? Wesh denk jij? Ik laat me bespelen door een fuckboy ofzo?! Moes droeg mij op handen!

"Dan kan jij nog zo lekker voor hem koken, maar van een mooi bord kun je niet eten! Het feit dat ik de exacte kleur van jullie slaapkamer weet, is omdat Mous al zijn frustraties met mij deelde!

"Ja! Je hoort het goed! Moes vertelde mij ALLES! Hij mocht thuis niets meebepalen van jou!
Dat jij thuis de broek aan had, zorgde ervóór dat Moes bij mij wel tot rust kwam! Dan was het weer een nieuw interieur, dan de kids en vervolgens het huishouden.

Elke dag wéér opnieuw klagen!
Hij werd gek van al dat azijnpissen van jou! Altijd klagen en bij hem de verantwoording leggen! Niets was goed genoeg!

"Onze kennismaking en relatie was voor hem een verademing, en de opmaat naar een bijzondere band!

"Wij waren in eerste instantie vrienden! Hij kon bij mij wel al zijn decepties  en zorgen kwijt! Het voelde voor hem als een bevrijding uit jou controle freak klauwen!

Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu