"Belaid! Zet me neer!, smeekte Selma buiten adem....
Toen hij opmerkte dat ze na een heftige vrijpartij uitgeput was, liet hij haar langzaam zakken. Daarna nam hij haar handen in de zijne. "Wat is er, Selma?
Selma keek hem enkele seconden wezenloos aan voordat Belaid begreep wat ze bedoelde.
"Kom mij niet wijsmaken dat vrijen ook een miskraam kan veroorzaken! Het moet ook niet gekker worden éh?! Soms krijg ik het gevoel dat jij een flinke trauma heb opgelopen van die laatste miskraam. Het komt echt goed! Of niet Schatje?
Hij trok haar naar zich toe. "Eum...Dat is het!, kon Selma er nog net uitspreken......
Hij kuste haar zo gedecideerd, dat haar zorgen als sneeuw voor de zon verdwenen. Ze sloeg haar armen om zijn hals en kuste hem terug. Haar opzwepende zwangerschap genots drive overwon het van haar onterechte verborgen angsten.
Zacht streek hij de haren weg van haar nek en kuste hij het holletje onder haar oorlel. "Ik was nog niet klaar met jou Inoe. Zijn woorden zweefden bij haar oor, en haar adem versnelde.
Voorzichtig maakte hij zich van Selma los, tilde haar iets omhoog tegen de slaapkamermuur en drukte haar tegen zijn borst. Hij stak plotseling zijn beide armen tussen haar benen, greep haar achter bij haar derrière en trok haar naar zich toe.
"Belaid? Ships! Wat doe je nou, zei Selma in een roes, terwijl ze voelde hoe hij met één ferme ritmische bewegingen tussen haar labia's binnen drong.
"Niet doen, zei ze en wilde het hoofd van Belaid van zich afduwen, maar hij trok haar nog steviger tegen zich aan terwijl zijn opgezette fallus zich heftig in haar vulva en langs haar G-spot heen er weer bewoog....
Selma wilde schreeuwen maar wist niet of het van die ultieme genot kwam of haar overbezorgdheid voor het vruchtje van 4 weken in haar buik. En mocht ze echt hard gaan krijsen....Hoe moest ze uitleggen dat ze een onschuldige sensuele vrijpartij met haar eigen man had?
Belaid had daar allemaal geen boodschap aan. Ondertussen voelde ze hoe zijn heftige bewegingen de eerste tekenen van opwinding bij haar opriepen. Haar lusten werden ongecontroleerd heviger en sterker. Selma probeerde niet langer om Belaid weg te duwen.
Ze gaf zich totaal in extase over aan haar passionele echtgenoot, die haar atletisch met alle gemak al staand naar de next level beminde. Automatisch spreidde ze haar benen om Belaid's middel heen zodat hij gemakkelijker en dieper haar kon binnendringen.
De golven van wellust overspoelde haar nu steeds sneller. Ze begon te trillen op haar benen, haar onderlichaam begon te schokken en het werd zwart voor haar ogen. Haar apotheose denderde als een op holgeslagen trein door haar lijf en ze moest de grootst mogelijke moeite doen om het niet uit te gillen van wellust.
Ondertussen greep Belaid haar onder haar bovenbenen, tilde haar met haar rug nog hoger tegen de muur en schoof met een vloeiende beweging keiharde in haar vulva. Meteen begon hij haar met korte, heftige bewegingen te bekoren.
Selma, nog steeds half verdoofd van haar ongelofelijke extase, voelde hoe de spieren op zijn rug zich spande, hoe zijn fallus zo mogelijk nog harder werd en in haar begon te steigeren. Onwillekeurig vulde een warme gloed haar onderlijf.
Zachtjes grauwend en grommend begon Belaid haar te bestijgen. Ze was een béétje bezorgd om zijn harde stijgerende aanhaling maar die verdween razendsnel in de hitte van haar wellust.
Gezamenlijk kwamen ze tot een exploderende apotheose. Zeker een minuut bleef hij schokkend en trillend in haar om haar vervolgens langzaam langs de muur naar beneden te laten glijden. Hij ving haar beschermend op in zijn armen.
JE LEEST
Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)
Non-FictionHoogste Rang# 1 Goals Hoogste Rang# 1 Soulmates Hoogste Rang# 1 Amor Hoogste Rang# 1 Onderwereld In deze nieuwe Spin Off kun je het op waarheid gebaseerd levensverhaal van de wilskrachtige Marokkaans-Nederlandse vrouwen; Nadia, Ramona, Leila, Tamimo...