Hoofdstuk 34

132 5 0
                                    

De zweetparels drupten sijpelend, onder haar waterafstotende, ventilerende Fenty track suit....

Het bedwelmende effect die Ramona op Mounsif had, leek exact op die van de Rattenvanger van Hamelen.........

Ongecontroleerd en onbewust, had ze de sluwe, doorgewinterde gajes Mounsif, als was in haar handen.............

Dat was nimmer haar bedoeling geweest. Ze hield bijna haar hele leven, zielsveel van Mounir, And That's it!

En toch hing er een vlinderachtige bedrukte sfeer................Ondanks dat de avondhitte in Casablanca géén kattenpis was, leek zijn kantoor eerder een helse benauwde sauna.

Zijn gespierde arm had hij uitgestrekt, naast haar gezicht geplaatst. Zijn pupillen dansten van opwinding...........

Ramona was bevangen door Mounsif's opdringerigheid.........
Een scène uit R.Kelly's 'Trapped in the Closet, was er niets bij.

Die gedachten alléén al dat Mounir verkleed als Mr.Big gevolgd door zijn entourage, haar en Mounsif enkel al in die onschuldige positie zou aantreffen, was ondragelijk....................

In de tussentijd was het in de familie villa een knusse bedrijvigheid. We hadden géén flauw benul van Ramona's benarde positie. Zahira had een vinger likend, authentiek Sefa en Loubia schotel bereid.

Tijdens het avond diner vroeg Dries nieuwsgierig aan Selma over haar bezigheden in Marokko. "Toen ik jou leeftijd had, was ik al zelfstandig ondernemer! Vertelde hij.

"Ewa, Maysa en Selma hebben ook 'carrière' gemaakt! Deze twee Marokkaanse Zehma Mata Hari's en hun gevaarlijke 'spelletjes' in het zonovergoten Casablanca, waar zij een dubieuze rol spelen in spionage, intriges, oplichting, afpersing, wapen- en drugshandel, zijn echt 'De Shit!' Mijmerde Mounir cynisch.

Maysa legde demonstratief haar bestek neer. Tja! De appel valt niet ver van de boom hè Pap?!

"Houd je wafel, vóór ik het dicht timmer!! Kom mij later géén weerwoord geven, als je voor jaren in een hok van 2 bij 4, je straf moeten uitzitten! Mounir was totaal over de zeik dat hij mede door Maysa, enorm bij de neus is genomen.

Diep van binnen kon hij als bezorgde vader alleen nog maar machteloos janken, bij het idéé dat zijn dochter van het rechte pad was afgedwaald. De grootste hartzeer en beproeving van een ouder is toch echt een losbandig of crimineel kind.

Felicity werd plots door Adil gebeld. Om geen argwaan te wekken liep ze naar de hal. "Hoe gaat het met mijn Seynoe? Klonk het zwoel aan de andere kant van de lijn.

"Hey you! Mis je mij al? Vroeg Felicity plagend.

"Mohim dat wil je niet weten! Mopperde Adil met een zware zucht. "Mijn zusje Ismailiya komt je zo ophalen! Ik heb een verassing voor jou in petto! Zei Adil geheimzinnig.

"Wowh Mr. A! Je laat er ook géén gras over groeien hè? Wat voor verassing heb je voor mij in het verschiet??

"Duhh! Dan is het toch géén verassing meer èh? Laat ik het zo zeggen: Het word tijd om knopen door te hakken! Voor ik mezelf ongecontroleerd door mijn liefde vóór jou tot zina dingen laat verleiden, wil ik het halal maken.

Felicity begon te blozen. Deze man was bij verre, de eerste liefde die ze haar sleutel tot haar hart had gegeven. Men vraagt zich altijd naarstig af waneer ze de ware liefde vinden, maar hebben géén flauw benul dat hij véél dichterbij is dan verwacht.

Bij gezwijmel over de wederzijdse liefde had Felicity altijd haar ongezouten mening klaar staan. Nu ze door Adil werd bekoord, kon ze niets ander doen dan met zijn liefdes vloedgolven mee deinzen.

Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu