Selma had Aliana in een ongenadige houdgreep.....
Aliana had al reeds de moed in de ultieme Cat-Right had opgegeven.....
Maar Selma was nog lang niet klaar met haar slachtoffer..
Ze draaide zich naar Mania om."Pak mijn gsm en bel Ramona en de meiden! NU
Terwijl Selma een piepende Aliana gesmoord en bekneld in toom hield, belde Mania de meiden op...............
Ramona en de meiden renden de familie-villa uit. "Mam? Waar zijn Selma en Mania dan? vroeg Aicha in de auto "Ze zijn aan het wildwatervaren! Riep Ramona terwijl ze plankgas richting Damaya's huis reed.
Maysa lachte zich krom. "Dat meen je toch niet echt, hè? Ramona knikte. "Nee! We gaan die Chick verassen! Je weet toch? Die hopeloze figuur. Die zo supertrots is dat ze 4 mannen gedrogeerd heeft! De vijfde....Redouan die waarschijnlijk de echte baby-daddy is, kan het helaas niet meer bevestigen. Volgen jullie deze Rwina nog?!
"Eindstand stak die domoor van een Aliana natuurlijk de spaak in haar eigen wiel! Daardoor barste haar snode plannetje one-time als een luchtbel in die 1% marge hersencel van haar.
In het Penthouse.........................
De mannen hadden het prima naar hun zin. Op de muziek klanken van Nichols-'Vin Ave'm' prepareerde Mounsif de Tanjia-Marrakchia van lamsnek met gepekelde citroen, koriander en smaakvolle Marokkaanse kruiden, al in de steenrode bakstand alla Marrakchia style.
Mounsif bereide feilloos de van origine robuuste aardewerk pot. "Ewa, de Tanjia is nog ouder dan de Tajine Shabs! Hij omsloot de Tanjia hals het met een vel bakpapier waar een paar gaten in werden geprikt. De reuze aardwerk karaf werd door Belaid in de as van de stenen oven op het buitenterras gelegd, waar het gerecht met tussenpozen door Yazid werd omgekeerd en na ettelijke uren garen zorgvuldig door de 'Kook-dream-team heren werd bereid.
Terwijl Adil het vers brood in de oven controleerde, bereide Belaid en Nabil de Salade. "Als de vrouwen hierna nog gaan azijnzeiken, dan brengen we ze vannacht persoonlijk voor straf naar de Sahara! Lachte Belaid en de mannen.
Adil liep naar Mounsif toe. "Broer? Hebben Aliana en Damaya al een afspraak vóór de DNA-test gemaakt? Mounsif schudde zijn hoofd. "Mohim, we wachten nog steeds tot we één ons wegen! Yazid keek bedenkelijk. "Deze vrouw is niet alleen hopeloos maar ook nog eens een Fitna-zaaier Shab!
Bij Damaya's woning............................................
Ramona, Maysa en Aicha kwamen binnen 10 minuten aanrijden. Nadat Mania de deur opende, zagen ze Selma pontificaal op Aliana zitten. Ze keken nergens van op. Tegenwoordig komt het fenomeen steeds vaker voor; twee vrouwen die daadwerkelijk met elkaar in gevecht raken.
En toen vloog de vlam in de pan. Eerst begon de 'show' met elkaar te beschuldigen op luide toon. Vervolgens ging het over in schelden en daarna, toen de adrenaline door de aderen gierde, was er geen weg meer terug; Aliana begon aan Selma's lange haren te trekken.
Selma begon te schoppen en slaan. Na een poosje rollden ze over de grond. Tijdens het vechten gingen de scheldpartijen onverminderd door. Aliana probeerde terug te slaan. Ze kreeg de kans niet omdat Selma nog vluggerdan haar eigen schaduw bokste.
"Ey Aliana? Hoe hard je ook scandeer dat jouw kind onrecht is aangedaan. Ik word jou ergste vijand ooit! Schijnheilige Kech! Owh ja,...jij bent onschuldig! Nee, onze mannen zijn de gebeten hond. Want zij besloten om jouw kind te straffen en niet jou aan te spreken? Of om jou een reprimande te geven. Tóch??
Maysa liep naar hen toe en gaf Aliana een rake klap in het gezicht. "Deze trut is intussen wel onze 'Pain in the Arse'! Zij heeft geprobeerd om ons uit te schakelen. Niet met een Glock, maar met een Ze3ma vaderschapstest die er waarschijnlijk nooit zal komen. Madame weet zelf dondersgoed wie de vader van haar kind is! Wedden?
JE LEEST
Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)
Non-FictionHoogste Rang# 1 Goals Hoogste Rang# 1 Soulmates Hoogste Rang# 1 Amor Hoogste Rang# 1 Onderwereld In deze nieuwe Spin Off kun je het op waarheid gebaseerd levensverhaal van de wilskrachtige Marokkaans-Nederlandse vrouwen; Nadia, Ramona, Leila, Tamimo...