Selma spoelde haar gezicht af. Ze stapte geschokeerd de douche-cabine in en spoelde haar lichaam met rozenwater af......
Vervolgens ging ze naast het badkuip op de warme marmeren-stenen vloer zitten.
Na een paar ontredderde minuten, draaide ze de kraan open, spoelde haar handen af en schrok terug toen ze zichzelf in de spiegel zag. Snel wendde ze haar gezicht omhoog, droogde haar lichaam af en begon heen en weer in de slaapkamer te ijsberen.
Prompt voelde Selma wederom een vlaag van misselijkheid opkomen. Ze rende naar de toilet om over te geven.
Na afloop spoelde ze haar mond, veegde haar gezicht af en ging weer zitten. Ze had zich nog nóóit zo vreselijk ziek gevoeld vanaf het moment dat ze wakker werd.
"Ya Allah swt wees genadig met mij. Alsjeblieft. Ik kan niet meer!................................................
~~In Tamimount's huis~~
Darrys en Tamimount waren nog maar net wakker en het gedonder begon opnieuw....
Allemaal door toedoen van Ahmed en zijn verfrommelde briefje met die vreselijke geheim omtrent zijn afgeraffelde huwelijk met Tamimount.
Darrys ging rechtop in bed zitten en staarde naar de nog slaperige vermoeide Tamimount....
Tamimount Inoe van mij. Hou je nog wel van mij? Of twijfel je nu omdat de vader van jóuw kinderen uit de gevangenis is ontslagen? Vroeg Darrys waarop Tamimount antwoorde:
"Ik wel ja! Wat zijn dat voor rare vragen Darrys?! Zo vroeg in de ochtend? Begin jij mij ook al dezelfde Zjnoen als Ahmed te geven?! Wella?? Wat is dat toch met jullie paranoïde plakkerige Mgharba mannen?!
Eindelijk kwam er wat uit en ondanks dat Darrys het eigenlijk al wist wilde hij dat Tamimount het persoonlijk aan hem vertelde. Hij wilde plain and simple eerlijk weten wat er tussen haar en Ahmed was gezegd en gedaan.
"Tamimount? Negeer hem. Bij zijn commentaar over iets wat jij in zijn ogen verkeerd doet: Doe je het toch zelf? Niemand kan je domineren, zonder jouw goedkeuring.
"Ahmed is zelf verantwoordelijk voor zijn gedrag, criminele verleden, gewiekste woorden etc. NIET JIJ! Knoop dat goed in je oren lieverd.
Het allerergste was dat Darrys nog géén flauwbenul had dat Ahmed een schriftelijke bewijs bij zich droeg. Gezien Ahmed nu op één meter afstand woonde, kon de bom elk moment barsten.
Tamimount wist al lang en breed dat haar scheiding met Ahmed omhuld werd door een mysterieuze clausule.
In haar beleving kon het ook een rotstreek van de sluwe Ahmed zijn. Dus reste haar niets anders dan het geheim voorlopig stil te houden voor Darrys, en haar kop in 't zand te steken.
"Darrys? Ga niet onnodig wroeten in mijn verleden met Ahmed!, vroeg ze, zonder hem aan te durven kijken.
"Mohim, ga je mij en ons prille huwelijk nu al opgeven door Ahmed's insinuaties?
"Dat ligt eraan, zei Darrys eerlijk. Ik wil de waarheid horen.....
Onbedoeld had hij norser geklonken dan hij wilde.
Tamimount was het even beu....
"'Wil je echt de waarheid horen over mijn huwelijk met Ahmed????
Darrys wilde geen gezeur. Hij had enkel geen zin om met Ahmed te concurreren wat betreft Tamimount....
"'Je gaat hier heel goed mee om, merkte hij op. Tja, voor mij is het totaal niet makkelijker.
"Ik zweer het Tamimount, mijn gevoel zegt dat Ahmed die ochtend met een voorgepland doel linea recta vanuit de gevangenis naar jou toe is gekomen......
"Ewa,...Ik vraag mij in beide gevallen af of het wel de hele waarheid is??.........................
~~In het Penthouse~~
Gewoonlijk besprak Belaid zijn liefdesleven altijd met zijn tweelingbroer Mounsif en vica versa......
Bij hem had hij nooit de neiging om zijn hartenkreet te onderdrukken. Hij kon eerlijk en oprecht in détails, Mounsif vertellen wat hem dwars zat of welk verassingen hij voor Selma wilde ondernemen.
Na een lange ochtend-gesprek op de Sta7 besloten de tweelingbroers naar beneden te gaan om zich bij hun echtgenotes te voegen...
Belaid liep onopgemerkt de slaapkamer in en zag Selma weifelend vóór de kaptafel-spiegel zitten. Hij wist niet dat zijn vrouw Selma in de spiegel staarde en naar hém keek.
Selma kon hem letterlijk niet meer recht in de ogen kijken....
Ze besloot niet lang meer oningewijd te blijven, maar wel een bijzondere gelegenheid af te wachten om haar vermoedens met Belaid te bespreken.
Maar ze kreeg de kans niet om haar ontdekking met hem te delen....
Hij trok haar overeind, tilde haar op en nam haar mee naar hun lit-jemaux bed. Daar gooide hij haar voorzichtig op de satijnen beddengoed....
....Hij ging passioneel boven op selma liggen en duwde tegen haar opening. Haar van begeerte getraumenteerde hart kon haar braak-sessie in de ochtend niet meer voor hem verborgen houden.
Hij begon langzaam en gebruikte alleen zijn lippen, vervolgens ging hij over op tedere zuigende kusjes door het puntje van zijn tong over haar gehele zachte lichaam in en uit te laten glippen.
Mannen gaan typisch mannengedrag vertonen als ze lustig zijn......Toch twijfelde Selma heeeel erg of ze het Belaid wel moest vertellen.
Wat nou als het vals alarm is? Dan wordt het waarschijnlijk opnieuw één van de velen teleurstellingen die ze de afgelopen maanden rauw op hun bord kregen te verduren.
Plots voelde Selma opnieuw een golf van misselijkheid in combinatie met braakneigingen opborrelen......................................
JE LEEST
Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)
Non-FictionHoogste Rang# 1 Goals Hoogste Rang# 1 Soulmates Hoogste Rang# 1 Amor Hoogste Rang# 1 Onderwereld In deze nieuwe Spin Off kun je het op waarheid gebaseerd levensverhaal van de wilskrachtige Marokkaans-Nederlandse vrouwen; Nadia, Ramona, Leila, Tamimo...