Karima's bizarre bekentenis was koren op de molen voor Azra.......
Brahym werd furieus en greep Karima bij de keel. Hij liftte haar mét één hand op, en duwde haar genadeloos met de rug tegen de muur.
Azra hield hem tegen. Niet omdat ze Karima géén klappen gunde, maar puur omdat ze HAAR versie van het VERHAAL wilde horen.
Karima betrok met haar uitspraken, onterecht Brahym in het verhaal. Want als alle mannen vreemdgaan, tja, dan hij ook? Als Karima nu al met zulke aantijgingen komt, voelde het voor Azra alsof ze hem moest verdedigen. Het was een beetje dat idee van de voorbijrijdende politieauto: Je krijgt meteen het gevoel dat je iets verkeerd doet, terwijl je weet dat het niet zo is.
Bovendien, was het in Azra's beleving gewoon niet waar. Het feit dat mannen vreemdgaan omdat ze nog bijvoorbeeld moeten afkicken van hun ex, of omdat de media het proefondervindelijk heeft 'bewezen', wil nog niet zeggen dat álle mannen vreemdgaan. Er zijn gelukkig genoeg mannen die 'nee' zeggen...Denkt Azra.
Karima schept er volgens Azra stiekem genoegen in om Brahym telkens weer opnieuw te kak te zetten, of te verleiden. En als klap op de vuurpijl, trachte zij Azra met boude uitspraken te choqueren.
Want...."Het gebéurde gewoon!", zei Karima zogenaamd verwonderd.
Ze was die dag thuis. Brahym kwam de kids terugbrengen. Ze kletsten wat met een random ondertoon. Zij wist toen Ze3ma nog niet dat hij al met Azra omging.
Ze dronken nog samen thee. En nóg één kopje. Ze praten relaxed net als vroeger. Wat onschuldig begon, eindigde volgens Karima in een klein kusje 'onbewust'.
En voor ze het doorhadden lagen ze op de bank te zoenen!
Brahym werd woest en liet Karima niet eens meer uitpraten. Ziedend gaf hij tegengehouden door Azra, aan dat hij haar leugenachtige betoog smakeloos vond. En hoe zeer hij haar enkel als moeder van zijn kinderen gedoogde.
Brahym was nu wel klaar met de welles-nietes-discussie en met de vraag wiens verantwoordelijkheid dat vage vreemdgaan nou was. Iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid, wat brahym betreft.....Dus óók Karima.... ook....................................................
~~In de Ouzoud Chalet~~
Wat men zegt over de naarstige pogingen om zwanger te raken, klopte bij Selma en Belaid...
Hun verlangende begeerte naar een baby had hun seksleven geen goed gedaan, integendeel. Selma kon het niet opbrengen om na een lange hersenspinsel, of bij het zien van zwangere vrouwen om haar heen, na velen huilbuien en frustraties, in bed ook nog eens de seksgodin uit te hangen.
Selma was al blij dat ze haar wijsvinger over de knoppen van de afstandsbediening kon bewegen, zo moe was ze.
Belaid vond het vreselijk. Zijn sexdrive was er namelijk nog wel.....
Selma schudde zuchtend haar hoofd toen Belaid na de zoveelste vrijpartij, haar opnieuw begon te zoenen en strelen.
"Ugh Belaid! Het blijft bizar hoe een man in tijden van grote ellende nog steeds met zijn geslachtsdeel kan denken. Net waneer ik weer eens een zenuwinzinking door slaapgebrek en zorgen nabij ben, kom jij als een irritante fruitvlieg alsnog nog een poging doen om mij over te halen!
Belaid liet zich niet door Selma's deprimerende Sabon-praatjes uit het veld slaan....
"Inoe? De laatste maanden heb ik al heel wat keren 'nee' van jou gehoord. Dan had je weer hoofdpijn, stress, zorgen, issues en weet ik allemaal nog wat vóór Izan praatjes. Het breekt ons op. Ewa, beter gezegd: Het breekt vooral mij op.
"Shouf,....We hebben er nu alweer bijna ruzie over. Jouw acute lage libido geeft mij een enorm rotgevoel en ik zie jouw steeds onzekerder worden. En daarmee verdween het laatste beetje sexappael die jij nog had! Kifesh Selma??
"In mijn hoofd en hart vindt ik jou nog steeds de allerleukste vrouw op aarde. En geloof mij dat gevoel heb ik niet bij elk willekeurige vrouw.
Selma staarde Belaid ontroerend aan. Ze nestelde zich in zijn brede armen en pinkte een traantje met een mix van blijdschap en opluchting....
"Belaid, sinds wij gehuwd zijn loop ik op wolken. Zodra ik bij jou ben en jij mij telkens weer elke dag 24/7 met een knuffel begroet en met mij de sterren van de hemel bemint, dan voel ik mij tóch echt de gelukkigste echtgenote van het universum.
"Uitgerekend jij bent alles vóór mij. Je bent een bloedmooie man, intelligent, atletisch, sexy. Supersociaal, en je hebt humor. Mohim, jij bent mijn ongeëvenaarde fantasie geworden. Daarnaast mag ik jou ook mijn wettige echtgenote noemen. Wat wil je nog meer??
Belaid schoof Selma op zijn schoot en bekeek haar secuur, doch liefdevol....
door jou is mijn libido weer opgelaaid. En hoe!"Selma? Wist je dat er dagen zijn dat ik bijna niet te houden ben, dan stuur ik je, weliswaar met een rauwe fantasie in gedachten, overdag al een sms'je dat ik zo'n zin in jou heb. We hadden toen we net trouwden, zeker zeven, of veertien keer per week seks. Sinds jij het nieuws van die Myomen kreeg, hebben we het zomaar een week en soms twee weken niet! Wat moet ik in die tussen tijd doen? Tot tien tellen of gaan hardlopen???
"Selma bloeide helemaal op van Belaid's ophitsende enthousiasme. Ze kuste hem teder, waarna hij haar stevig vasthield....
"Wat heb jij toch de laatste tijd Selma? Niet dat het antwoord hem iets interesseerd!
Belaid vond het allang best dat het nu weer zo spettert in hun bed. Het is Selma's geheim dat ze eigenlijk ongecontroleerd opgewonden werd door Belaid's tedere aanrakingen.......................
~~In de Familie-Vila~~
Tamimount stoof als een razende wervelwind richting het terras......
Nadia was net bezig om Idir te verschonen, daarnaast moest ze ook nóg eens Imane en Tamimount's jongste kinderen, Jade, Luassa, en Sidia, observeren in het zwembad.
Tamimount stak direct van wal.
"Yalla'tiff Nadia?!,...Melina is verliefd!!!
Nadia liep lachend naar de zichtbaar gestresste Tamimount....
"Zolang ze in haar hart verliefd is, en géén contact met die jongen heeft, kun je er als moeder vrij weinig aan doen. Ze overtreed geen regels en haalt nog steeds goede cijfers op school. Ik hoor haar dagelijks met die luidruchtige vriendinnen van haar aan de gsm gillen.
Tamimount zuchtte diep....
"Maar Nadia??....Zo begon het vroeger ook bij mij en Ahmed! Ik moest van mijn moeder groenten en fruit in de Souk halen. Ik was net 17 jaar. Elke week werd ik wel door Ahmed, wiens vader Tajins in de Souk verkocht, aangesproken.
"Ik deed altijd alsof mijn neus bloede, en negeerde hem volkomen. Mijn moeder zou mij aan de hoogste Argan boom achter ons huis in Melilla ophangen! Maar Ahmed bleef volhouden. Ik nam zelfs een keer een ándere route naar de kraampjes.....Maar daar stond hij weer! Breed lachend en volgens hem dolverliefd.
Nadia lachte en sloeg haar arm om de bezorgde Tamimount...
"En jij Tamimount? Voelde je echt helemaal niets voor hem? Eerlijk zeggen èh?!
Tamimount tuurde verlegen voor zich uit....
"Oefffff.....mijn hart maakte een dubbele salto als ik hem weer zag staan. Die glinsterden ondeugende ogen deed mij smelten! Ach wat heeft het voor zin om terug in de tijd te gaan? Nu is Ahmed een criminele en vieze Shmetta eerste klas! Loser!
Nadia gaf haar een dikke knuffel....
"Komt goed meid. Je bent nu met Darrys, een ware eervolle man getrouwd die zijn verantwoordelijkheid neemt en jou op handen draagt. Maar euhmmm....Wie is die jongen? Hoe heet hij?
Tamimount schudde haar hoofd....
"Ik heb mijn zusje Sabrina gebeld. Zij kent iedereen hier in Casablanca. Hij heet Jandir en blijkt een telg van die Portugese-Marokkaanse familie uit het stadsrand te komen.......
"Zijn oudste broer is een beveiliger van Patron, die vriend van Badr, Mounsif en Belaid's vader.....Hij heet Brahym............................................
JE LEEST
Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)
Non-FictionHoogste Rang# 1 Goals Hoogste Rang# 1 Soulmates Hoogste Rang# 1 Amor Hoogste Rang# 1 Onderwereld In deze nieuwe Spin Off kun je het op waarheid gebaseerd levensverhaal van de wilskrachtige Marokkaans-Nederlandse vrouwen; Nadia, Ramona, Leila, Tamimo...