Hoofdstuk 47

156 5 0
                                    

Latifa schrok en ondervond een adrenalinestoot waarna het zweet haar uitbrak.............

Eerlijkheidshalve wist de vrouw een gevoelige snaar te raken. Haar miezerige liefdesleven was sowieso pet met een rietje.

Ze keek Latifa bedenkelijk aan. "Waarom heb je eigenlijk Shirk op hem laten doen?......

Verrast doch overompeld, beet Latifa nerveus op haar lippen..

Ze nam latifa mee in een rendez-vous. Je bent met iemand die dezelfde bloed heeft als jou, naar een dorp geweest.
De persoon die de Shirk in jouw naam uitvoerde, maakte de situatie erger dan het was. Ze werkt met duivelse djinns.

"Nu is het te laat om die Shirk op te heffen! Die jonge man is ernstig ziek. Het is maar de vraag of hij het overleeft. Ik zie de zandloper erbij staan. Binnen 24 uur zal hij of bezwijken, aldan wel het leven laten! Zei de vrouw kalm.....

"Het moment dat hij ineenzakt, krijg jij een seintje. Er zal bij jou net als bij hem een hartkramp ontstaan. Dat is de Shirk die jou waarschuwt dat zijn werk is voltooid. Je zult hiervoor een hoge tol betalen. Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten!

Latifa barste in tranen uit. Het sp-pijt me zo erg! Stamelde ze.
"Het is nooit mijn bedoeling geweest om Mounir kwaad te doen. Laat staan in levensgevaar te brengen!

"Kijk Zwina, jij gelooft nu eenmaal nooit iets, tot je het zelf hebt gezien. Maar je hebt het lot zelf getart hè? Je zus had je nog zo gewaarschuwd! Dom dom! En voor wat? Liefde kun je nooit manipuleren jonge dame!

"Shirk magie verdwijnt enkel door Quran recitaties, een Raqi, Roqia of waneer je de zeeën oversteekt. Hoe zwakker de persoon mentaal is, des te sterker de djinn in het lichaam word.

Latifa's hoofd tolde. De vrouw was de eerste persoon die haar feilloos aanvoelde. Ze keek dwars door het dikke schild van latifa's maskerade.

"Jouw drang naar rancune, was het begin van jouw ondergang! Waneer je andermans liefdespad met opzet belemmert. Keert het gezaaide kwaad destructief terug naar jou. Je oogst wat je zaait!

Latifa werd nerveus en schraapte haar keel.................

"Ma 3andi walou! Het was nooit mijn bedoeling om She Evil te worden. Door onmacht zat ik vol wrok en frustraties. Vóór ik het wist had ik maar één doel voor ogen: Stiekem hun leven tot een hel maken!

"Pas nadat ik hem financieel had vernield, kreeg ik enigzins voldoening. In die tijd deed ik alsof ik van niks wist. Hij moest spijt krijgen van de dag dat hij mij had had leren kennen.

"Het is complex en moeilijk uit te leggen. Die Ramona is zijn eeuwig jeugdliefde. Hij had een zwak voor haar. Daar kon ik nimmer aan tippen. Na onze huwelijk werd ik ziekelijk jaloers op haar!

"Ik maakte een fake catfish account aan, en stuurde haar een vriendschapverzoek, zogenaamd als een 'nicht' van Mounir in Marokko. Ze accepteerde het zonder argwaan. Ik volgde 24/7 haar facebook updates en berichten.

"Mijn ogen spuwden vuur toen ik al die liefdevolle foto's op haar profiel zag van Mounir, met haar en hun geliefde dochter. Ze hadden iets magisch. Ik kon wel janken van afgunst. Daar kon ik niet tussen komen!

"Na een jaar bleek ook nog dat ik géén kinderen kon krijgen. Toen storte mijn wereldje in. Ik heb daar onnoemelijk veel verdriet van gehad. Daarna raakte ik in een psychose. Hij wist er allemaal niets van. Ik was duivels!!

"Als klap op de vuurpijl besloot hij ook nog om naar haar terug te gaan! In paniek heb ik gefaked dat ik zwanger was. Ik wist mij geen raad en stond met mijn rug tegen de muur.

Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu