Selma stopte de auto voor de deur van Damaya......
Een golf adrenaline verdrong de tranen die ze vlak daarvoor nog achter haar ogen voelde branden. Ze bleef staan waar ze stond, zwaar ademend, boos naar de deur kijkend.
"Selma? Hoe wist je waar die Chick woonde? Vroeg Mania.
"Ik ken haar nog van vroeger op het ROC in West. Zei Selma terwijl ze op de deur klopte......
De deur bleef dicht. Selma stond niet bekend om haar geduld. Ze schopte woedend tegen het hout en schreeuwde "Vieze slettenbak! Doe open of ik trap heel die scharnier krom! Ze probeerde nog eens de deur te forceren.
Minuutjes later werd de deur opengedaan. Stilletjes sloop Selma achtervolgd door Mania naar binnen....
Aliana keek Selma gericht aan."Mijn tante is naar de Souk. Komen jullie later maar weer terug.
Selma draaide zich als een veerkrachtige koorddanser op haar paal hoge hakken. "Wie houd jij nu vóór de gek Ali??
Aliana schrok en bekeek Selma diep in haar uitpuilende Iris.
"Yep! Ik ben het! Jouw ergste nachtmerrie! Zet je schrap want ik heb géén greintje medelijden met jouw Hayek toneelspel!!!!
Ali? Ik heb net één van jouw vriendinnen in Nederland aan de telefoon gesproken. Ben jij ervan op de hoogte dat ik Belaid's echtgenote ben? En besef je dat hij en ik een rotsvaste toekomst hebben? Zei Selma nonchalant in de trant dat Aliana géén enkele kans maakte.
Selma was zó koel en zakelijk, dat Aliana er even géén antwoord op wist. Naar alle waarschijnlijkheid ging ze er daarom niet op in.
"Yek Selma! Ik kan dit niet begrijpen. Als je er niet van op de hoogte bent dat de man waarmee je gehuwd ben er óók een ander op na houd, ben je dan niet in shock? Dan maak je toch aanstalten om van hem te scheiden? Piepte Aliana nerveus.
"Wow Ali! Jij bent echt een next-level wanhopige Chick! Ik vindt jouw reactie bizar shockerend! Alsof ik jou lastig val! Hoe durf je? Smerige nachtclub-prostitué!!
Aliana brulde..."Owh ja? Misschien vonden Belaid en die jongens het wel opwindend om alléén met mij intiem te zijn? En waren ze er niet op uit om het aan de grote klok te hangen? IK weet hoe de vork in de steel zit! En die gasten weten het ook dondersgoed! Beefde Aliana.
"Hahahahaha...Laat me niet lachen Aliana! Heb jij ooit een man voor jezelf gehad? Ik bedoel zo eentje die vóór jouw door het vuur gaat? Een man die op zijn knieën gaat om jou voor eeuwig aan zich te binden? Je snapt mij toch wel? Zo'n vent die niet met zijn broek op de knieën jou nest uit springt om naar zijn vrouw te gaan? Wat zal je eenzaam zijn smerige Sharmota!
"Selma? Door je op de 'andere vrouw' te richten ontspringen die mannen naar mijn idee voor een groot stuk de dans. Alsof het niet 100% hun verantwoordelijkheid was?
Selma werd woest en greep Aliana bij de keel.......
Mania haalde ze uit elkaar. "Wat wil jij eigenlijk van die mannen? Dat wij denken dat ze vrijwillig sex met jou hebben gehad? Dat zou ik niet zomaar klakkeloos aannemen lelijk gedrocht! Wat wij als echtgenotes denken, gaat jou trouwens geen malle moer aan! En scheiden van hun? Never!!!
Mania ging recht voor Aliana staan.
"Als ik jou was zou ik jouw karige sexleven met een psychiater bespreken. Yazid is nog steeds van mij!! En zolang jij niet in mijn echtelijk-bed hebt gelegen, heb jij dus niks met ONZE huwelijks-leven te maken! En ja! Zelfs dat overleg ik met mijn man! Die heeft tenminste de ballen om die DNA verantwoording af te leggen in het AMC-Casablanca. Siste Mania nijdig.
JE LEEST
Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)
Non-FictionHoogste Rang# 1 Goals Hoogste Rang# 1 Soulmates Hoogste Rang# 1 Amor Hoogste Rang# 1 Onderwereld In deze nieuwe Spin Off kun je het op waarheid gebaseerd levensverhaal van de wilskrachtige Marokkaans-Nederlandse vrouwen; Nadia, Ramona, Leila, Tamimo...