"Bedoel je Ikram de zus van Hanane? Vroeg ik perplex.....
"Yep! Die bedoel ik Mop! Ikram is dus de moeder van Selma! Zei Ramona.
"Tuurlijk ken ik Ikram. Ik vraag me alleen af of zij weet dat haar dochter Selma een relatie met een getrouwde man heeft!
"Vast niet! Ik kan me niet voorstellen dat Ikram de affaire van haar dochter met een getrouwde man goedkeurd! Riep Ramona.
"Meid, die Moes heeft gewoon een lekker jong scharreltje gescoord, die hij met zijn Tnawies en nep geklaag over zijn huwelijk aan het lijntje kan houden.
Zolang Selma naïef blijft geloven dat zijn huwelijk met Soumaya uiteindelijk klapt en zij dan echt de zijne kan worden, zal ze bij hem blijven!
Eindstand kun je er donder op zeggen dat het niet gaat gebeuren.
Zulke mannen willen alleen een jong speeltje, niet een naieve levensgezel van 21 jaar!
Dit is goedkoper en leuker om aan zijn lusten te komen dan dure Callgirls."Ieuwww! Hoe bedoel je Ramona? Denk je echt dat Moes dat zou doen?
"Je vraagt naar de bekende weg meid! Je moest eens weten hoeveel van die getrouwde gasten vaste klant bij de escort service zijn!
Ramona vertelde dat er veel getrouwde mannen in het geheim gebruik maakten van zulke gezelschaps-diensten!
Volgens haar kwam dat onder andere door de enorme taboe en preutsheid die er heerst, om al hun verborgen extreme lusten op hun echtgenotes te mogen botvieren.
Helaas zijn er nog steeds mannen die ondanks dat ze gehuwd zijn, met een onvervulde seksuele drang gefrustreerd rondlopen.
"Dat kan variëren van een verlangende begeerte naar een kinky SM meesteres, Transgender, She-male, homosexueel, of wulpse ordinaire dames zijn.
"Men zegt wel eens dat mannen die gebruik maken van escortservice thuis iets 'tekort' komen, maar dat klopt niet helemaal Mop!
"De meeste van die mannen houden juist zielsveel van hun vrouw. Alleen willen ze hun echtgenotes niet dwangmatig voor het blok zetten met hun extreme geslachtsdrift uitspattingen.
"Het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat 9 van de 10 mannen die gebruik maken van dergelijke service getrouwd zijn!
"Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat zulke heimelijke lustgevoelens ook word versterkt door de taboe en schaamte die er om heen hangt!
"Dat is de reden dat veel van die gehuwde mannen in het geniep buiten de deur snoept!
En 'Jeweetzeluf' wijffie!
Verboden vruchten worden het meest gekoesterd! Ik heb genoeg gehoord toen mijn moeder vroeger haar horeca zaak runde! Lachte Ramona."Als Mounir dit ooit bij mij zou flikken dan hak ik persoonlijk zijn pielemuis eraf, en serveer ik het hem als alternatief voor rookworst in de Andijvie stampot! Halalworst is de laatste tijd erg trendy in de culinaire keukens Broer!
"Bruh! Sommigen getrouwde mannen zijn echt walgelijk!
Dat hij het lef heeft om zijn vrouw zo te bedonderen en vervolgens een affaire aan te gaan met die jonge meid getuigd van lafheid! Riep ik verbluft.Zo'n vent brengt moedwillig zijn gezin in de problemen! En eerlijk? Hij had van mij een schop onder zijn reet gehad en hij had niet meer terug hoeven te komen! Wat een kwal!....ik denk dat hij nog steeds contact heeft met haar. Zei Ramona oprecht.
"Als hij inderdaad al vanaf haar 17e met haar vreemdgaat, dan wist hij willens & wetens waar hij mee bezig was! Antwoorde ik.
"Daarom heeft hij natuurlijk eerst zijn 'nieuwe schoenen' stiekem goed ingelopen voor hij zijn 'oude paar' weg mikte. Wat een looser is hij!
Hij had op z'n minst eerlijk tegen Soumaya kunnen zijn in plaats van 4 jaar stiekem bezig te zijn.
JE LEEST
Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)
Non-FictionHoogste Rang# 1 Goals Hoogste Rang# 1 Soulmates Hoogste Rang# 1 Amor Hoogste Rang# 1 Onderwereld In deze nieuwe Spin Off kun je het op waarheid gebaseerd levensverhaal van de wilskrachtige Marokkaans-Nederlandse vrouwen; Nadia, Ramona, Leila, Tamimo...