Selma en Belaid genoten beiden met volle teugen op hun accommodatie in Ouzoud.....
Beiden verlangden als geen ander naar die relaxte dagen zonder volle agenda. Ze hadden nu volop de tijd voor elkander, onder het genot van de mooie uitzicht, vergezeld door een hapje en kruidenthee.
In de flow van de: Alles kan maar niets moet modus, plukten ze die ultieme rust dagen. Ze draaiden op hun eigen chill toeren en moesten even helemaal niets met de dagelijkse verplichtingen. Nee, die vakantie kon hen niet vroeg genoeg beginnen.
Hoe deed je dat ook al weer? Maar goed, na een dag zen in Ouzoud konden beiden de draad weer aardig oppakken. Ze voelden zich relaxed. En ja dan pas haal je eruit wat erin zit.
Hun eerste huwelijks jaar, die nog niet om was, verliep helaas anders dan ze zich voorstelden. De broodnodige energie was operaakt. Ze bleven in die nare fase van Selma's Myoom onderzoeken en een zeer welkome zwangerschap hangen. Doelloos maar ook wel ietwat verslagen. Zowel Selma als Belaid waren daardoor in hun eigen drukte stilgevallen.
Het voelde als een gat waaruit het moeilijk klimmen was. Vreemd? Misschien ook niet. In het afgelopen jaar was er ook best veel gebeurd. Privé, maar ook zeker om hén heen. En dan kan het leven van het ene op het andere moment heel anders aanvoelen.
Die laatste recente periode, was de jonggehuwden kennelijk niet in de kouwe kleren gaan zitten. Sterker nog,....Ze kwamen ook niet rap los van al die perikelen. Toen ze nog in de sneltrein van de nieuwe zaak en werk zaten, denderden zij door.
De afleiding was een tekortkoming. Nu passeerden ze al communicerend alles weer de revue en kreeg met name Selma het er letterlijk toch wat benauwd van.
Zittend in die grote, luie zitting van de Chalet, dachten ze ook veel terug aan de soms heel persoonlijke beproevingen....
Belaid hield zich aan zijn streven om Selma 24/7 naar hartelust te beminnen. Met zijn ondeugende glinster ogen in de hare trok hij zijn eigen hemd uit. Toen ze haar handen naar hem uitstak, vatte hij die in de zijne en bracht ze naar zijn lippen. Hij kleedde Selma tergend langzaam doch erotisch uit.
Selma ontspande ze zich en Belaid leek dat haarfijn aan te voelen. Zijn bewegingen werden langzamer en hij kuste haar teder van top tot teen. Selma werd overmand door een ongecontroleerd vlaag van genot. Niet weifelend, maar met oneindige passie en opwinding, beminde Belaid haar krachtig doch liefkozend en vurig.............
~In de Maison~
Azra en Brahym klopten ietwat nerveus op de salondeur....
"Yallah Zied, komen jullie naar binnen!, riep Patron.
Bij hun intrede in de Versace Barok met messing gestylde interieur, bekeek Patron zijn dochter en diens geliefde wijfelend aan. Salima was ietwat zachtaardiger. Ze omhelsde hun dochter en vroeg Brahym te gaan zitten.
Alvorens Patron zijn zure vaderlijke betoog kon houden, onderbrak Brahym hem. Vol zenuwen en met een brok in de keel, stak hij van wal....
"Patron, Salima?.....Na wikken en wegen, neem ik hierbij toch de stap om raad te vragen aan jullie als zijnde Azra's ouders, om mij een beetje te helpen mijn huwelijks intenties met haar te relativeren.
"Zoals jullie weten ben ik al een hele lange tijd single, maar geen sinlge sinlge. Karima en ik zijn net twee maanden gescheiden. Ik had een helse "huwelijk" of zo iets met haar. Tot een paar maanden geleden waren wij 10 jaar samen geweest. Maar nu hou ik zielsveel van Azra...
"Ik geloof ook in El-Mektab, dat zij en ik voor elkaar geschapen zijn! klinkt stom misschien, maar Azra is echt mijn maatje..en hopelijk met jullie permissie snel mijn wettige levenspartner. We zien elkaar nu best veel en ik heb continu aangegeven te willen trouwen met Azra en voor altijd bij elkaar te willen blijven.
JE LEEST
Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)
Non-FictionHoogste Rang# 1 Goals Hoogste Rang# 1 Soulmates Hoogste Rang# 1 Amor Hoogste Rang# 1 Onderwereld In deze nieuwe Spin Off kun je het op waarheid gebaseerd levensverhaal van de wilskrachtige Marokkaans-Nederlandse vrouwen; Nadia, Ramona, Leila, Tamimo...