Hoofdstuk 189

105 6 1
                                    

"Wat scheelt er?, vroeg Selma, terwijl haar hart in haar keel klopte...

"Waar was je Belaid? We moeten praten.

Hij keek op, de woorden horend maar niet begrijpend.....

"Straks....Nu wil ik eerst de liefde met je bedrijven, schatje, zei hij lispelend. Hij nam haar van top tot teen op.

"Je bent adembenemend prachtig. Hij tilde een hand op naar Selma's opgestoken haren en trok er een speld uit. Het gebaar had iets verbijsterend sensueels.

"Inoe?....zijn woorden klonken zwoel. "Ik kan mezelf heel goed beheersen maar het uitzicht maakt het wel heel moeilijk zo. Ik ga je straks alles vertellen.....

Hij boog zijn hoofd en nam toen haar hoofd tussen zijn handen. Hij hield zijn lippen op de hare gedrukt en kuste haar intens en gepassioneerd.

Ze hapte naar adem, toen hij de kanten stof van haar lingerie opzij duwde en een hand op haar tintelende huid legde. Met zijn handen om haar middel tilde hij haar omhoog, en hij kuste haar, ruw doch wulps.

Hij beminde haar heftig, gretig en vol verlangen. Zijn sterke handen grepen haar bij haar schouders, trokken haar tegen zijn sterke, harde borstkas. Haar hart sloeg over toen hij met zijn donkere ogen, omlijnd door lange zwarte wimpers zwoel in de hare staarde.

Hij voerde zijn bewegingen op tot een ritmisch tempo, waarop het genot in hen beiden explodeerde tot een symmetrisch climax. Uitgeput, voldaan en ademloos lagen ze naderhand in elkaars armen, volkomen tevreden met zichzelf en het bestaan.

Ontspannen trok hij Selma naar zich toe en smoorde haar bijna. Vervolgens trok hij haar verder naar zich toe tot ze met een ademloos lachje voorover tuimelde en op zijn schoot ging zitten.

"Safie waar zal ik beginnen schatje? Wil je echt het hele verhaal van mijn zjnoen middagje horen?

Selma zocht meer naar handvaten om de stroeve communicatie over Numidia met Belaid te verbeteren.......

Op een liefdevol moment fluisterde ze hem toe dat als hij echt ergens mee zat, ze dat graag van hem hoorde of met hem wilde delen.

"No strings attached! Gewoon transparant naar elkaar toe blijven, ondanks alle obstakels die dat gedrocht ons toewerpt.

"In ons huwelijk is zwijgen niet goud. Zwijgen in mijn leven is een grote bron van zorg. Het gaat om een probleem dat grote consequenties heeft voor ons gehele gezin waar jij onbewust debet aan bent. Je kan er immers ook niets aan doen dat je ooit een psycho stalker in jou leven had gelaten.

"Maar ik wil dat je mij op de hoogte houd. Anders werkt het voor mij ontwrichtend want ik kan die hoofdbrekens niet tot in lengte van dagen alleen dragen, en het probleem gaat niet vanzelf weg. Het gaat immers om ons leven en onze toekomstpersepectieven.

"Geloof me, Ik probeer al die tijd te accepteren dat jij nu eenmaal vast zit in jouw verleden en blijkbaar niet anders kan. Maar de stress sijpelt door: Ik krijg hersenspinsels van haar, slaap slecht, loop al tijden met knoop in m'n maag en voel soms hartkloppingen.

"Numidia probeert ons uit elkaar te halen. We moeten onze verbintenis beschermen. Ik kan gewoon niet ook m'n kop in het zand steken, dat werkt niet bij mij... En nogmaals, het gaat er niet om dat ik alleen maar wil dat we praten, maar dat we samen gaan zoeken naar oplossingen voor dit probleem.

Belaid begon te grinikken....

"Bravo mijn mooie filosofisch vrouwtje! Daarom hou ik zoveel van jou. Aan een paar woorden hebben wij al voldoende. We voelen elkaar feilloos aan. Door jouw steun sta ik niet alléén in deze waanzinnige strijd tegen Numidia.

Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu