De arts glimlachte vermakelijk. In zijn gedachten visualiseerde hij hoe kansloos Aliana's schreeuw om hulp klonk.
"Jongedame, bijt nooit in een zure Karmous el Hindi-vrucht, Ook al verga je van de honger. Probeer te wachten tot je iets anders krijgt!
Maar beloof me dat je nimmer zulke grote beslissingen zult nemen terwijl je zo overstuur bent.
Aliana schudde haar hoofd "Overstuur?....En hij zou de juiste arts zijn om hem bij haar plannen te betrekken?
Hij gaf haar praktisch advies, zonder voor haar de dienst uit te maken.
"Eum? Dokter? Ik vind niet dat het te veel gevraagd is om mij te steunen. Die mannen hebben met z'n vieren misbruik van mij gemaakt!
Hij bekeek haar met toegeknepen ogen. Een arts heeft niet voor niets een torenhoge intelligentie. Daar kun je niet ondoordacht mee schaken. Je verliest het spel al bij voorbaat.....
"Jongedame? Als die mannen inderdaad misbruik van u hebben gemaakt,...Waarom dan die bewuste DNA-test laten vervalsen?
Aliana trok haar wenkbrauwen op en liet vervolgens haar hoofd zakken. Ongelooflijk! Blijkbaar sprak hij een andere taal dan zij.
Bij de Marokkaanse corrupte Lone wolves moet je geluk hebben dat ze niet als een blad aan een boom van gedachten veranderen. Deze arts was langer dan één dag hiermee bezig en het leek gezien zijn vlugge hersenpan, dat hij nooit is gepakt voor zijn daden.
Het idee alleen al dat Aliana en haar opdrachtgever in Nederland het opnieuw probeerden! Dat zegt genoeg over de rancune die door hun koelbloedige aders stroomt.
Normaal gesproken drukte Aliana haar gevoelens weg. Maar in dit geval wilde zij wraak nemen op de tweeling, neefje, vriend en hun gezin,..koste wat het kost!
In het Penthouse........................................
Ramona en Mounsif hadden een lang gesprek met Damaya gehad. Na haar vertrek liepen ze samen richtig de naastgelegen zaak.
In zijn hand had Mounsif nog steeds de envelopje met daarin het haarplukje geklemd.
Samen met Ramona nam hij plaats op de cirkel-lounge bank in de nieuwe luxe verbouwde onderneming. Hij wreef liefdevol over haar nog onzichtbare zwangere buikje.
Toen hij haar daarna kuste streelde hij liefkozend over haar gespannen borsten.
"Zijn ze nou groter geworden of ligt het aan mij? Lachte Mounsif.
Ramona zuchte. "Hoe komt het toch dat ik zo'n hitsige man ben getrouwd? Hij glunderde.
"Omdat jij er óók niet vies van bent? Of niet? Ewa, wie kroop er vanacht op mij? Ze kon haar lach niet meer inhouden.
"Dat zijn de hormonen Mounsif! Ik weet ook niet wat mij bezielde. Maar sinds die ochtend-misselijkheid wegtrekt krijg ik prompt meer zin in sex! Lachte ze.
Hij pakte haar gezicht vast en zoog een zoen op haar lippen.
"Je weet niet hoe gelukkig je mij daarmee maakt. Mohim, mijn vrouw is zwanger van mijn eerste kind, en als toespijs is ze ook nog vatbaar voor mijn lusten! Oeffff! Heerlijk dit! Wat wil een man nog meer?
"Mounsif? Waneer gaan jullie met die haarpluk naar het ziekenhuis?
Hij trok haar bij hem op schoot.
"Inoe, ik heb al met die vriendin van Ismailiya gesproken. Saidina is tevens ook Selma's arts. Enkel haar vertrouw ik met onze DNA. Als Belaid en Selma morgen terug zijn, dan gaan we een afspraak vastpinnen. Komt goed schatje van me.
JE LEEST
Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)
Non-FictionHoogste Rang# 1 Goals Hoogste Rang# 1 Soulmates Hoogste Rang# 1 Amor Hoogste Rang# 1 Onderwereld In deze nieuwe Spin Off kun je het op waarheid gebaseerd levensverhaal van de wilskrachtige Marokkaans-Nederlandse vrouwen; Nadia, Ramona, Leila, Tamimo...