Nadat Selma met een verwilderde blik in haar ogen op hen af was gestormd, stond ze prompt pal voor Numidia en Asma......
Ze zag eruit alsof ze per direct een 'Kill and attack' move wilde maken.......
Numidia schrok op en probeerde aanstalten te maken om achteruit te lopen. Maar Selma hield haar in één beweging tegen.
Ze versloeg haar rivale met een halve baanlengte verschil door het opzetten van een pokerface, zonder één vinger naar haar uit te steken. Nooit eerder stond de voormalige kickboksende Selma zo venijnig tegenover een 'so called' ex van Belaid.
"Ey 'two faced' desparate Chick?! Zijn de gewillige Harley motormuizen uitverkocht? Of sta je droog?....Waarschijnlijk wil zelfs de goedkoopste Sahara pooier jou niet meer sponsoren? Want girl...Jij bent met recht het visitekaartje van de Mgharba 'trailer trash'!
"Te smerig om als man zijnde je vingers aan te branden, en te ordinair om mee gezien te worden! Je bent met stip de verbastering van de moderne Marokkaanse prostitué. Wie trouwt nu zo'n ranzige chick als jou? Die gasten pakken jullie enkel in het donker of ergens vér weg in het geniep.
"Snap je nou nog steeds niet dat een type zoals jij, door lustige gasten word misbruikt? De Mgharba mannen die abo nu nog over jóuw heen willen gaan, zijn Wahed de weg kwijt, of ze hebben een klap van de mallemolen gehad!
"Kijk hoe jij mijn man in één week tijd, hier in Marrakech loop te stalken! Ben je nu trots op jezelf? Denk jij nou echt mijn huwelijk te kunnen ondermijnen?
"Guess again bitch! Je weet niet met wie jij de strijd aan bent gegaan! Door jouw stalkende karakter zul jij never iemands echtgenote worden, enkel een weggemoffeld Maitresse of speeltje! Get a life en probeer niet tussen mij en Belaid in te komen! Geloof me je zult het niet meer na kunnen vertellen, want ik fil jou levend!
Numidia begon gniffelend te lachen......
"Dus ik ben nu gedegradeerd tot Kechba? Laat mij niet lachen! Toen Belaid mij beminde noemde hij mij geenszins een prostitué!
Selma vloog ziedend op Numidia af en greep haar in matrix style middels een nekklem bij de keel....
Dat was voor Numidia reden om zich acuut geïntimideerd te voelen, en haar mond niet meer open te trekken....
Inmiddels probeerden Ramona, Felicty, Aicha en Masta de woedende Selma van Numidia af te halen. Na enkele minuten lukte het ze om Selma mee te sleuren naar hun lounge gedeelte.
Ze draaide zich nog één keer om naar Numidia en tuurde haar venijnig aan....
"Volgende keer kun je gelijk een doodskist voor die Sharmotta nicht van jou bestellen!, beet ze de verbouwereerde Asma toe.
De meiden sleurden Selma dwangmatig mee....
Met moeite ontspande Selma haar gebalde vuisten en onderdrukte een opkomende misselijkheid.
Ramona schudde wijselijk haar hoofd terwijl ze zich over Selma ontfermde....
"Selma?!...Je stelt je vreselijk aan! Stop met dat competitie gedoe en vertrouw op Belaid. Je hebt totaal geen reden om jaloers te zijn op dat wijf!
Alles wat ze doet kan jij 10 keer beter! Ze heeft zelfs jouw Balayage haar style gekopieerd. Ze probeert jou na te doen, maar is op zich al een mislukte copycat! Ze kan het gewoon niet uitstaan dat Belaid met jou getrouwd is!
"Als je Belaid 100% vertrouwt zou het jou geen bal uit moeten maken of zijn ex hem terug wil of niet, hij is geen hulpeloos poppetje wat zich in bed laat dwingen door haar of wel?!
Felicty kon dat beamen en kroop dicht tegen Selma aan...
"Sel?....Ik ben altijd één van de eerste die roept dat NIET alles maar moet kunnen, maar in dit geval vind ook ik dat je je verschrikkelijk aanstelt. Ik constateer echt helemaal niets waar een alarmbel van zou moeten gaan rinkelen. Nou ja, behalve jouw gedrag dan.
Maysa knielde bezorgd voor Selma....
"Ey lieve kickbokser feeks van mij? Niet alle mannen gaan persé vreemd met een stalker ex éh?! Jij zegt altijd dat jij Belaid vertrouwt, laat dit dan ook aan hem zien. Juist door een ordinair catfight met zijn zehma ex, stoot je hem dadelijk van je af!
Aicha knikte instemmend....
"Je hebt die chick een goeie pak slaag gegeven! En toch kom je ook erg jaloers over, Belaid is eerlijk geweest over hun vroegere contact en je hebt niets te klagen. Je moet gewoon denken:....That was then, and this is now! Next!
Selma draaide zich verbolgen om, en tuurde met de handen in haar zij naar de meiden...
"Zouden jullie het niet vervelend vinden als de ex van jouw man uit het niets Everywhere is, en subtiel contact met hem zoekt? Ze hebben toch het één en ander gedeeld met ellaar en praten er dus ook over!
"Daarnaast vind ik het ook gewoon bloed irritant als hij gezellig met mij in een restaurant zit te eten, en zij expres binnen komt binnenwandelen! Hierdoor voelde ik me echt zo'n vijfde wiel of iets dergelijks.
"Hoorde je niet wat dat gedrocht beweerde? Belaid zou met haar naar bed zijn geweest?! Kifesh met die hopeloze chickies?!
Selma griste haar peperdure Arcadia handtas van de zitting en beende naar de uitgang...
Wederom liepen de meiden haar achterna. Terwijl Aicha snel het gezamenlijke rekening aan de ober betaalde, probeerden de anderen Selma tegen te houden. Een ieder kon aan z'n wateren voelen dat Selma onderweg was om Belaid te confronteren.
Bij de SUV ging Ramona pal vóór Selma staan..
"Denk goed na alvorens je Belaid met 'oude koeien' in een onnodig conflictsituatie mee sleurt. Voor Belaid is zijn zogenaamde ex, verleden tijd, maar voor jou blijkbaar niet. Je klinkt heel onzeker en maakt er een veel groter issue van. Jeezzz! Je bent zwanger Selma!
Selma griste geagiteerd de Volkswagen-SUV sleutels uit Ramona's hand en startte de motor....
"Ey luister goed! Ik ben zwanger, niet seniel! Belaid gaat mij haarfijn uitleggen hoe de vork in de steel zit!
"Anders ben ik 'one time' Challas naar Casablanca!
"Maar alvorens ik vertrek scalpeer ik hem levend als hij geen open kaart speelt!................
~~In Casablanca ~~
Tamimount snapte er niets meer van....
Wat probeerde Ahmed haar te vertellen? Waarom had ze overal kippenvel en maakte haar hart onregelmatige sprongetjes in haar keel?
Ahmes liep op haar af, en haar ogen volgden zijn lome tred. Hij haalde zachtjes Tamimount's handen weg en trok toen tergend langzaam haar middel naar zich toe....
Hij haar eerste liefde, en tevens echtgenoot en vader van al haar kinderen, voor wie ze wegliep,....Aan wie ze niet wilde toegeven, maar die haar de kans op echte liefde niet wilde ontnemen.
Even hield ze haar adem in ook al wist ze het antwoord al....
Absoluut......Voor het eerst sinds zijn aanwezigheid, voelde ze een onverklaarbare opwinding, zo verleidelijk als de zee op een remisse tijdens een kalme vloedgolf.
De deuren van de keuken zoefden nog niet open, of Ahmed duwde haar de gang in en trok haar mee richting zijn studio................................................
JE LEEST
Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)
Non-FictionHoogste Rang# 1 Goals Hoogste Rang# 1 Soulmates Hoogste Rang# 1 Amor Hoogste Rang# 1 Onderwereld In deze nieuwe Spin Off kun je het op waarheid gebaseerd levensverhaal van de wilskrachtige Marokkaans-Nederlandse vrouwen; Nadia, Ramona, Leila, Tamimo...