Schoorvoetend deelde Selma het uitblijven van haar menstruatiecyclus met Belaid....
"Ik moet je iets vertellen Belaid. Ondanks dat ik nog nog geen zekerheid heb, vind ik wel dat jij dit moet weten.....
"Héél misschien wordt je papa...Maar ik kan óók gewoon over tijd zijn. Safie?
Belaid sprong euforisch omhoog. WAT??.....Echt waar???
Alhamdoelillah!...Eindelijk!"Ewa,...Wacht effe?! Meen je dit Selma? Ik sta hier gewoon Shi als een softie een traantje weg te pinken!
Selma tuurde naar de enthousiaste emotionele Belaid.......
"Eum...Belaid? Ik weet niet of ik wel kinderen wil! Het komt verdomd slecht uit. Nu ik eindelijk mijn droom carrière met de zaak heb verwezenlijkt, ben ik nog niet toe aan kids! Snap je?
Belaid trok Selma bij hem op schoot en streelde haar empathisch.....
"Inoe?....Natuurlijk ben je in de war. Het is ook niet niks, ongepland zwanger raken. En ja! Ik weet! Je bent nog jong, en ik ben véél ouder dan jou. Vóór jou op deze leeftijd is het misschien een situatie waar een ander naar zou verlangen. Maar het is geen hopeloze situatie. Ook voor ons is er een goede oplossing. Er zijn veel mensen in jouw omgeving die jou kunnen helpen en jou willen steunen. Denk aan mijn ouders, jouw ouders en de meiden.
"Ewa, wat ik altijd moeilijk vindt is dat veel jong gehuwde vrouwen wel de seks willen, maar als er Wahed snel een kindje van komt, wordt het ineens een lastige kwestie. En natuurlijk kun je er alles aan proberen te doen een zwangerschap te voorkomen, maar als het dan toch wel zover is vind ik dat je ook je verantwoordelijkheid moet nemen!
"Schatje? Luister naar je gevoel. Ook al voelt het nu vóór jou niet goed. We houden het sowieso! Klaar! Bedenk dat het wel een baby is die leeft, geen klompje cellen of zoiets èh!? Tja. Ik kan me er wat bij voorstellen dat het jou wat snel gaat. En natuurlijk hadden we het veilig moeten doen. Ik deed dat niet, blijkbaar met de wens om jou snel zwanger te maken. Wat was jouw eigen idee hierbij Selma?, Ik bedoel....Wat had jij verwacht? Dat we nog jaren zonder anticonceptie konden blijven vrijen zonder resultaat?? Kifesh met jou?!
Selma blies nerveus vóór zich uit.....
"Bruhh Belaid! Dit is echt zo'n een gevalletje van: Even niet zo goed nagedacht, en sorry maar hartstikke stom, want ik weet! Nu is het niet de juiste moment! Ik ben net een succesvolle buissines met de meiden gestart!
Belaid begon zich te verkneukelen.........
"Wesh ben je Loco ofzo?! Het gaat hier niet om een of andere aankoop waar je spijt van hebt, of die je kan ruilen. Heb er even geen andere woorden voor!
De keerzijde, wij waren er zelf bij en als je vrijt kan er een kind van komen, al dan niet met de zorgvuldige of onzorgvuldige maatregelen.Maar dat betekent ook niet dat het alleen op jouw bord zou moeten komen."Belaid?...Sommige vrouwen raken ongepland zwanger en zijn er na de eerste schok al uit wat ze willen doen, maar er zijn ook dames die dat absoluut niet weten. Zij hebben een hoop afwegingen te maken.
"Allereerst: Heb ik überhaupt wel of geen kinderwens? Eum,...Ik bedoel meer van, stond een kinderwens wel ooit op mijn planning? Ben ik er klaar vóór om een kind te baren op 23 jarige leeftijd? Althans voor zover ik het allemaal kan overzien? Zou ik het nu zo wel mentaal als geestelijk aankunnen?
Belaid schudde geïrriteerd zijn hoofd........
Meer tijd kregen hij en Selma op dat moment niet.
Er ontstond beneden in de hal een lyrische kabaal van de aanwezige meiden. Een doffe gegil, haalde Selma en Belaid ongecontroleerd uit hun slaapkamer. Ze renden naar beneden en zagen de ware toedracht van alle geroezemoes in de hal....
JE LEEST
Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)
Non-FictionHoogste Rang# 1 Goals Hoogste Rang# 1 Soulmates Hoogste Rang# 1 Amor Hoogste Rang# 1 Onderwereld In deze nieuwe Spin Off kun je het op waarheid gebaseerd levensverhaal van de wilskrachtige Marokkaans-Nederlandse vrouwen; Nadia, Ramona, Leila, Tamimo...