Paris - Lés Lilas
Aicha en Nabil brachten hun huwelijksreis in Parijs door....
Na een voor Marokkaanse begrippen lange verloving, konden ze nu eindelijk als man en vrouw naast elkaar leven.
Vandaag op Valentijnsdag verblijven ze in het romantische Franse stadje Lés Lilas. Vooraf verbleven ze twee dagen in Rome. Tijdens hun huwelijksreis wilden Aicha en Nabil maar liefst 25 landen in één Honeymoon-periode bezoeken.
Met plannen om terug te keren naar hun thuisbasis Marokko, genoten ze éérst saampjes van de romantische-idelische-hotspot's in Europa.
Nadat ze van een enerverende stedentrip terug kwamen, was de bruids-suite helemaal versierd met rode en witte pioenrozen. De rozengeur kwam de verbaasde doch lyrische Aicha tegemoet.
"Uhmm...Nabil?...Why?...Ik krijg bekant tranen in mijn ogen gekkie!
Nabil lachte. "Toch wel jouw Loco-mannetje? Of niet Houbi?
Hij gaf haar geen gelegenheid om zijn retorische vraag te beantwoorden. Nog vóór Aicha het door had, vlocht Nabil zijn vingers door de hare en leidde haar naar hun met rozenblaadjes bezaaide Honeymoon-hemelbed....
Aicha's Negligè werd eigenhandig en delicaat door hem gestript. Hij drukte haar frêle lijfje stevig tegen zijn gespierde lichaam en zoende haar hartstochtelijk.
Hij zag de tranen in haar ogen blinken. "Niet huilen. Riep hij sussend. "Ik huil niet Nabil. Er zit een wimper in mijn oog, riep Aicha verlegen.
Ze wisten allebei dat het een leugentje was. Aicha was gewoon nerveus voor hun eerste keer. Vóór haar was het een bijzondere dag omdat ze haar maagdelijkheid na 22 levensjaren zou verliezen. Aan de andere kant had ze wel het geluk dat ze haar kuisheid aan haar grote liefde Nabil mocht weggeven.
Het mooist wat het leven te bieden heeft, is twee mensen bij elkaar brengen die de almachtige al reeds heeft gezegend. Meer Baraka heeft een prille huwelijk in wezen niet nodig. En dan dúrven mensen nog te beweren dat echte liefde niet bestaat? Kifesh met de romantiek dan??
Is het niet zo dat waneer je jouw zielenmaatje ontmoet, alles op z'n plekje valt? Soort van "Op elk potje past een deksel? Of Mektab komt na Sabr? Of Komt tijd komt raad? Ewa,....Misschien valt het ook wel onder de "Geduld word beloont" gradatie?
Mohim, voor elk van jullie die nu deze Valentijnsdag special editie leest, vergeet nóóit deze gezegde: "Voor een ieder is het geluk weggelegd. Alles gebeurt op z'n tijd en plaats. Waarom? Omdat elk mens, al is het maar één keer in zijn leven, de echte liefde zal omarmen en ervaren.
En nu terug naar Aicha en Nabil en de anderen op de dag van de liefde.......
Tijdens hun eerste vrijpartij slaakten ze een amoreuze kreet; Nabil van genot en Aicha van de eerste maagdelijkheid doorbraak vlies pijn. Allebei bleven ze heel even bewegingloos doodstil liggen. Ze waren volledig één. Hij kuste haar hartstochtelijk terwijl haar warme tintelende schede hem onnoemelijk opwond.
Hij staarde vol passie in Aicha's groene ogen van genot. Vervolgens penetreerde hij zich nog dieper in haar. Loom en ontspannen beminde hij haar tot ze naar adem happend haar hoogtepunt bereikte. Hij beminde haar die nacht heel teder en liefkozend.......................
~~In Casablanca~~
Ramona, Selma, Mania en Maysa keken elkaar meewarig aan. Geluidloos namen ze een slok van hun verse muntthee.
"Yek? Weten jullie wat voor dag het vandaag is?, vroeg Selma met een bittere ondertoon in haar stem.
"Euhmm....Woensdag? Antwoorden Maysa en Mania snugger.
JE LEEST
Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)
Non-FictionHoogste Rang# 1 Goals Hoogste Rang# 1 Soulmates Hoogste Rang# 1 Amor Hoogste Rang# 1 Onderwereld In deze nieuwe Spin Off kun je het op waarheid gebaseerd levensverhaal van de wilskrachtige Marokkaans-Nederlandse vrouwen; Nadia, Ramona, Leila, Tamimo...