Dries klopte een aantal maal op de gesloten slaapkamerdeur en vroeg wat ik allemaal aan het doen was.
Pfffff, dat kon ik beter aan hem vragen!.......................................Met de vleermuis mouwen van mijn tuniek droogde ik mijn bittere tranen af en fatsoeneerde mezelf.
"Eén moment! Riep ik kalm.
Vol opgekropte woede besloot ik om de sporen uit te wissen.Ik weigerde om alles opnieuw te herkauwen.
Vliegensvlug schreef ik een berichtje naar de desbetreffende dame met de verkorte profiel naam 'Sou'...............Met een enorme shot adrenaline die door mijn lichaam gierde, besloot ik om éérst deze smartelijke dame van repliek te geven door haar een bericht terug te sturen met de tekst:
"Hey met Dries.
In werkelijkheid ben ik getrouwd. Ik heb één kind en de tweede is op komst.
Ik heb een miserabele leuter met een seksueel overdraagbare infectie......"Wees niet bedroefd er is vóór jouw nog hoop. Ik weet vanaf nu niet meer van vóór of achter hoe het mij en mijn huwelijk zal vergaan....
"Mijn vrouw heeft inmiddels al onze conversaties op mijn Ipad & iPhone gelezen. Ik weet overigens nog niet dat ze alles ontdekt heeft en mij vanaf nu het leven zuur gaat maken!
Mijn advies aan jou: Zoek een leven of beter gezegd een ongehuwde man die jij legaal kunt claimen!Nadat ik het bericht verstuurde wiste ik de inloggegevens..........
Ik liep naar de badkamer terwijl ik Dries ongerust hoorde roepen of alles in orde was.
Ik spoelde mijn gezicht af en liep met geheven hoofd naar de deur.....................Dries liep naar binnen, keek mij meewarig aan en probeerde mij te omhelzen.
Ik duwde hem subtiel van me af en ging demonstratief bij de dressoir staan, waar zijn IPad en gsm lagen uitgestald.Hij bleef mij minutenlang aanstaren...................
Tot zijn vragende blik gevoed werd door zijn eigen rape hersenactiviteit en intelligente scherpzinnigheid.................Toen begon hij plotsklaps een vaag verhaal over "Vrienden" op te hangen.
Het deed mij denken aan een verhulde "Friends With Benefits" ontsnapping poging.
Eerlijk gezegd weet ik niet eens meer wat hij allemaal zei want die hele avond werd vóór mij een rare waas vol achterdocht.Kort samengevat, Dries was al een poos aan het chatten met deze vrouw. Ik ken haar niet echt maar kennelijk is het een oude schoolvriendin uit West. Ze waren in elk geval niet over een school reünie aan het Chit Chatten dat is wat ik 100% weet en verder...
Ik heb Dries met moeite aangehoord en het was naar mijn mening de ene smoes over de andere.
Het bekende riedeltje van dat het de eerste keer sinds ons huwelijk was, dat hij met een vrouw appte,...en dat het allemaal niets betekende Blablabla........Hij probeerde mij weer aan te halen waardoor ik hem al tegenstribbelend tegen mijn ongecontroleerde tranen een rake klap gaf.
Vanaf dat moment pakte hij mij stevig beet en hield mij gedwongen onder bedwang.Al spartelend probeerde ik hem de huid vol te schelden waarna hij zijn hand op mijn mond legde.
"Nadia hou op!! En kalmeer jezelf eerst! Siste hij.Na enkele minuten bleven we geruisloos staan.......
Na de stilte kwam er een soort overlevings mechanisme over mij heen.Hij haalde zijn hand weg en keek mij bijtend op zijn lippen en overmand door emoties machteloos aan.......
Ik draaide me om waardoor ik hem diep in de ogen aankeek.
"Wie ben jij in werkelijkheid?!?
Met welke man ben ik in vredesnaam gehuwd? Gilde ik terwijl ik zijn borstkas als boksbal gebruikte.Door alle feestgedruis en luide muziek op de pré wedding party van Ramona & Mounir, konden de gasten en familieleden ons niet horen. In de verte hoorde je de dames joelend op de muziek van Lartiste 'Chocolat' dansen en zingen...............
JE LEEST
Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)
Non-FictionHoogste Rang# 1 Goals Hoogste Rang# 1 Soulmates Hoogste Rang# 1 Amor Hoogste Rang# 1 Onderwereld In deze nieuwe Spin Off kun je het op waarheid gebaseerd levensverhaal van de wilskrachtige Marokkaans-Nederlandse vrouwen; Nadia, Ramona, Leila, Tamimo...