Hoofdstuk 35

138 6 0
                                    

Ramona was confuus en wist even niet wat ze moest antwoorden................

Ze keek hem meewarig aan. Hij had gelijk en ze had daar geen enkele verklaring voor................

Hoe kon ze nou toegeven dat zijn Tante geen lariekoek bazelde?

"Mounsif! Dit gaat het hem niet worden!

Hij schoof naar Ramona toe, en pakte haar hand vast. Zijn adem raakte haar gezicht en bezorgde haar kippenvel............

"Ben je nu helemaal?... voordat zij die zin af kon maken duwde hij zijn gezicht richting haar gelaat. Hij deed niets, en zoog enkel luid de geur van haar huid op door zijn neus........

Ramona duwde zijn hoofd van haar af en snakte naar adem.....

Geschrokken tuurde ze in zijn lichte ogen..................

Ze zag in zijn vragende blik dat hij wachtte op een bekentenis............................

Ramona keek hem langdurig aan, en besefte opeens dat ze dit niet aankon. Het werd haar allemaal teveel..........

"Euhm, Sorry ik moet weg!!....naar huis.....en even alles relativeren..........

Ze stond op en liep keihard richting de uitgang.

Ramona hoorden hem nog iets naroepen over de sleutel overdracht. "Ik bel je morgen wel! Riep ze hem nog na...................

Met plankgas reed ze nog sneller dan haar schaduw op de weg, richting huis. De gehele tijd hadden zijn vragen haar bijna verstikt.

kwam het echt door Al-Qadr? Dat was namelijk het eerste wat hij tegen haar zei..........................

Ze was bevende en kon niet meer evident nadenken. Hoe was het toch mogelijk dat hij haar zo aanvoelde??

Ze hoefde helemaal niets te zeggen en hij kwam haar al halverwege tegemoet. Wat gebeurde er toch allemaal?.......

Rond die zelfde tijd stopte Adil bij de parkeerplaats op de Boulevard....................................

Felicity moest een uitweg zien vinden. Ze kon niet met hem naar die tent gaan! Malika is de ex van Dries, en haar zus de ex van Mounir. Dit wilde ze niet!

Net toen ze haar mond wilde opentrekken, zag ze Latifa en Mounir in haar auto praten. Felicity's hart klopte in haar keel. Het was moeilijk om Adil er niet bij te betrekken. Gezien Aicha's aankomende huwelijk met zijn broertje was dat mischien ook beter zo!

Ze moest die twee van veraf op beeld zien te krijgen. Anders had Ramona géén bewijs en daarmee geen zaak. Dan was het haar woord tegen Mounir's woord. Dus daar deed Mounir zijn zogenaamde 'zaken'!?

"Schatje, heb je nu genoeg foto's van de Boulevard gemaakt? Gaan we nog uitstappen of niet? Vroeg Adil terwijl hij liefdevol over haar gelaat streek.

"Euhm.........wacht nog heel even lieverd! Ik moet nog één telefoontje plegen. Felicity veegde rap de sneltoets vóór Ramona's nummer tevoorschijn. De gsm ging een paar keer over.............

Ramona pakte stilletjes op. "Kanonnen zeg! Je klinkt alsof je door een bulldozer bent platgewalst! Zit je nog steeds bij die Gap? Vroeg Felicity nieuwsgierig.

Ondanks dat Ramona net thuis was gearriveerd, zat ze nog pontificaal in de auto. Die serene stilte in de garage gaf haar even de tijd om alles te overdenken..........

Ze hield haar gsm losjes tegen haar oor aan. "Fil,.....De wereld is om zeep, en er gebeuren rare dingen rondom mij! Het laatste oordeel kan niet ver meer zijn!

Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu