Hoofdstuk 52

164 6 1
                                    

Selma keek Belaid vol ongeloof aan.........

"Maar hoe kan dat nou?! Stamelde ze......

"Kan niet bestaat niet! Lachte hij. Kom we gaan naar binnen! Hij opende de deur met zijn sleutel. En pakte haar hand vast. "Ik ga sterke koffie voor je zetten. Dan kan je weer een beetje helder nadenken! zei hij.

Toen hij het keukenlicht aandeed schrok Selma zich rot.
"Omg!!! Zijn jullie tweeling??
Hij knikte. "Ik wilde het je al direct vertellen. Daarom vroeg ik nog in de auto of je echt wilde weten wie ik was. Mohim Mohim je was te druk bezig om mij aan te vallen toch?

Selma ging met open mond tegen het kookeiland aanstaan. Belaid en Mounsif tweeling? Damn! nu viel alle verhalen over dekhengst Mounsif op z'n plaats! Zonder dat ze het wist waren haar eerste gevoelens voor hem al bij de eerste kennismaking gevormd. Maar het was te donker om de link met hem en Mounsif te leggen.

Belaid straalde een enorme hypnotiserende rust uit. Telkens als hij haar met zijn verleidelijke ogen aanstaarde, kreeg ze ongecontroleerde kippenvel.......

Het leek wel of hij uit zo'n zoetsappige reclame van de Calvin Klein boxershorts was gestapt. Je kent het type man vast wel. Zo eentje met een eeuwige charmante lach op de lippen. Een ondeugende blik, en een enorme aantrekkingskracht, die al jou gevoelens en hartstocht op z'n grondvesten doet trillen.

"Control Alt Delete! Earth To Selma! Riep ze in gedachten. "Ik blijf vér van mannen die je vanuit het niks ineens behandelen alsof je de koningin bent. Het is niet reëel en meestal is er iets niet in de haak. Peinsde ze in een doemscenario.

Maar hij vulde haar feilloos aan...........

Hij ging naast haar zitten aan het kookeiland. "Misschien heb je nu wel jouw oogkleppen afgedaan doordat je deze keer wél oprecht aandacht van een man krijgt? Zie het zo: je ogen zijn geopend door te zien dat het ook anders kan?

Selma voelde het schaamrood op haar kaken.........

"In mijn vorige relatie ben ik diep door het stof gegaan. Ik ben nog steeds bezig het zand uit mijn ogen te halen. Qua geschade en het vertrouwen in foute mannen ben ik net wakker aan het worden. En ja! Ik ben me er terdege van bewust dat de enige optie is om te kappen met die befaamde Mgharba 'fuck boys' aandacht te geven.

"Ewa, elke vrouw heeft een fase in haar leven waarin ze liever in de achtbaan zit, dan dat ze een saaie boswandeling maakt.
Gewoon je hart lijmen, wonden likken, opkrabbelen en door!

Ze begon rillingen over haar hele lichaam te krijgen. Dus zo had Mounsif Ramona's hart in no-time veroverd? Deze mannen kunnen super intelligent communiceren in plaats van een vrouw kleineren.

"Weet je Selma, niet alle mannen zijn ruwe macho's die uitblinken in het bedriegen of misbruiken van vrouwen. En niet alle mannen zijn crimineel, narcist of psychopaat! Het zijn niet allemaal stoere jagers die het idee wekken dat je een soort trofee bent, of kaliber 'Object of Desire'.

"Sommigen willen echt oprecht met een vrouw trouwen en zijn niet uit op een 'One night stand' of op zoek naar een maagd, terwijl hij zelf met de halve stad in bed heeft gelegen.

"Mocht jij te klagen hebben over mij, bedenk je dan tweemaal voordat je jezelf een Ze3ma meer attente, galante en toegewijde man toewenst. Want die wens zou wel eens kunnen worden verhoord. En of je er dan blij mee bent, is nog maar de vraag. Lachte hij

'Jullie vrouwen zeggen altijd dat de mannen van vandaag de dag niet attent genoeg zijn, en dat ze te weinig aandacht voor hun vrouw hebben en te saai zijn in bed. Alsof dat het ergste zou zijn. Dat geldt voor mij allemaal niet. Ik ben nu heel anders. Vroeger was ik echt niet zo voorbeeldig. Ik weet niet wat er gebeurd is.

Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu