Hoofdstuk 69

128 6 1
                                    

Als in trance hoorde Mounsif, de drie lettergrepen....."D-N-A" test, uit Rachid's mond vloeien.

Door de onwillekeurige opborrelende woede wist hij even niet wat hij moest doen......

Hij stond aan de grond genageld......Dit kon niet waar zijn!.....Aliana?...Néé!..Die zou hij niet eens met een uitrekbaar ijzeren-grijparm aanraken! Laat staan een kind bij haar verwekken! Tfoe!.....

"Ewa Mounsif, als man-zijnde kan ik me jouw schock goed indenken. Aliana is mijn nicht, maar verre van de kuise vrouw. Zo'n type die haar foto's geobsedeerd op Snapchat filtert om er Ze3ma beter uit te zien. Vervolgens komen die gasten pas bij de 1e afspraak erachter dat Aliana zowel uiterlijk, als innerlijk een traumatiserend geest-vermogen heeft en er niet uitziet! Shiiiitttt Broer!

"Vraag mijn moeder Damaya hoe vaak ik haar midden op straat en in de nachtclubs Wahed kopstoot heb gegeven! En al slaande richting huis schopte! Ze ging met Redouan Allah ie Rahmoe. Maar ze bedroog hem.

"Eindstand was ze heimelijk verliefd op jullie?! Kifesh met die chickies? En dan zijn wij de gebrandmerkte Shmetta's? Familie of geen familie, dit is mijn Ze3ma Nasieha aan Aliana Shab!

Mounsif schudde zijn hoofd. "Rachid? Ik ben pas getrouwd. Mijn vrouw ligt nu met zwangerschap misselijkheid ziek op bed. Belaid is met zijn vrouw op huwelijksreis. En Bilal gaat bijna met Maysa trouwen. Yazid is gisteren aangekomen omdat zijn schoonvader ernstig ziek is!

"En dan komt Aliana nu pas vertellen dat zij en die Zbel vriendin van haar ons gedrogeerd had? En nu moeten wij stante pedé naar het AMC-Casablanca voor een vaderschap-test?! Wella?!?

"Rachid, luister jij bent een goede mattie van mij. Neem het mij niet kwalijk waneer ik haar eindstand met mijn blote handen wurg! En trek mij de bek niet open over Belaid! Die word helemaal Parra! Die vrouw van hem is nog erger! Zij duld dit soort dingen echt niet! En mijn vrouw nog minder! Ramona, Selma, Maysa, en Mania gaan helemaal los als ze dit te weten komen!

"WIJ hebben niet VRIJWILLIG met haar gevreeën! Het enige wat ik nog weet is dat we die zondagochtend in lounge compleet gesedeerd wakker werden. Toen wij aan die twee Sharmota's naar uitleg vroegen, zeiden ze dat een Ze3ma misgunnde klant iets in onze thee had gedaan. Bij thuiskomst waren wij allen dagenlang duizelig en hadden een barstende koppijn had.

"Mohim, ik leidt nu een goed en eerlijk leven. Maar deze Zjnoen actie van Aliana is als een vlag op een modderschuit. Dat past niet bij elkaar, en het misstaat Ha3yek! Ik ben zeer verbaasd dat haar kind niet van Redouan is! Hij was helemaal gek van haar! Tfoe! Wat een goedkoop wijf!

Mounsif ijsbeerde heen en weer in de hal. Hij griste zijn gsm en belde eerst Bilal. "Ewa oompie? We zijn Chill in de beachclub Shab! Bilal's lach verdween als sneeuw vóór de zon toen Mounsif hem het voorval vertelde...........

Hij belde vervolgens Yazid op. "Éh Broer! Ik rij net de wijk van Belaid's huis te Oualidia in! Hij wilt zijn vrouw Selma aan mij en Mania voorstellen. Riep Yazid opgewekt......

Mounsif vertelde Yazid het euvel en vroeg hem om samen met Belaid naar Casablanca terug te keren. Bilal was inmiddels ook al onderweg naar het Penthouse.......................

In Oualidia.....................................

Belaid lag op bed terwijl hij naar Selma staarde. Ze stond voor de spiegel haar lokken te borstelen. Zonder schroom danste ze op Montel Jordan-'This is How We Do it'.

Belaid werd opgewonden en begonnen te joelen. Hij tuurde verlekkerd naar zijn geliefde echtgenote.

"Hou op Belaid! Ik kan me zo niet concentreren! Lachte ze nerveus in de spiegel.

Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu