Hoofdstuk 106

101 6 0
                                    

De Patron liet zich niet van zijn stuk brengen door de kloppende Lakina........

"Zeg maar tegen Redouan dat hij over een halfuur mag terugkomen!

Het werd even stil aan de andere kant van de deur....

Samen met Salima sloop de Patron via een zijdeur van de salon richting zijn enorme slaapkamer. Nadat ze beiden onder de douche vandaan kwamen, staarden ze elkander geruisloos aan.......

"Ilias?......we moeten even wachten met het inlichten van de kinderen over Ayoub! Ze zijn beiden driftkikkers en worstelen op dit moment met hun eigen levens sores! Safie?

Patron pakte haar stevig vast en kuste haar voorhoofd....

Salima?....Vóór jou en de kinderen beweeg ik hemel en aarde! Ik ben niet voor niets met Asma gescheiden. Mijn huwelijk met haar was helaas ook voor de schone schijn. Ik raakte haar nauwelijks aan. Na haar tweede miskraam walgde ze nog meer van mij.

"Toen ze haar duivelse moeder uit Temsamane bij ons liet intrekken, wist ik al hoe laat het was! Wat kunnen sommigen schoonmoeders zich inmengen in het huwelijk van hun kinderen! Yek! Ik ben ervan overtuigd dat 75% van de huwelijken desastreus strand door toedoen van de bemoeizuchtige schoonmoeders en schoonfamilie!

"Geloof me salima, ik heb alles achtergelaten vóór jouw! Asma kon van mijn part alles houden. Inclusief mijn grote penthouse met alle voorzieningen en bedienden. Van mijn part stikt ze er in. Samen met haar Shaytana moeder welteverstaan.

Hij pakte Salima's hand vast en liep met haar terug naar de salon.

"Hou je van mij Salima?

Ze tuurde Patron met dichtgeknepen ogen aan....

"Wat denk je zelf na bijna 30 jaar Ilias??

Hij lachte en streelde zijn hand over haar derrière...

"Daarom hou ik zoveel van jou. Je bent niet enkel een sterke vrouw, maar ook nog eens aantrekkelijk! Ik herinner mij nog onze eerste nacht samen. Al voor ik jou mocht beminnen had ik al bijna mijn hoogtepunt. Wat een lust wekte jou zandloper figuur bij mij op....

Salima stond met het schaamrood op haar kaken...

"Hou op Ilias! Niet nu! Denk aan onze wispelturige kinderen! We hebben nog veel werk aan de winkel met die twee!

Er werd wederom op de deur geklopt. In de veronderstelling dat het Lakina de verpleegkundige was, riep Patron zonder schroom "Binnen".....

De deur ging wagenwijd open...
Salima en de Patron keken perplex naar de ingang............

"Mam?....Papa?.....wat kijken jullie verbolgen? Zijn jullie niet super happy om mij te zien?

Ze stonden oog in oog met hun 19 jarige rebelse dochter Azra.

Azra dartelde op haar paalhoge Trussardi hakken inclusief haar nauwsluitend met goud laag bespoten TJ Trussardi jeans. Haar lange Balayage lokken was identiek de zachte stroken van geperste kreatine zijde. Azra liep naar haar ouders toe en zette haar peperdure nieuwe collectie Louis Vuitton- Pochette Metis tas pontificaal op tafel.

Salima wilde Azra stevig omhelzen.....

"Néé Mam! Ik heb nu géén trek om met jullie twee Ze3ma schijnheilig te keuvelen! Hoe moet ik deze hele schouwspel definiëren??

De Patron probeerde Azra te bedaren. Als tegenreactie liep ze bewust van hem weg....

"Yek!...Welk kind kan nu oprecht toegeven dat haar ouders beiden beroemd en berucht zijn in het opgooien van rookgordijnen éh?!

Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu