Aliana staarde beschaamd vóór zich uit..............
"Tante? Wat ik bewust niet met u had gedeeld,.....Is dat de dader niet mijn vriendin was, maar ik zelf. Via haar vriend, die allerlei pilletjes exploiteerde, kreeg ik wel de Rohypnol verstrekt.
"Maar ik was die Ze3ma medewerker achter de bar. En ja! Ik heb de Rohypnol in de Shiba-thee opgelost. Vraag mij niet waarom. Momenteel kamp ik al hevig met een zware schuldgevoel last op mijn schouders!
Damaya luisterde vol afschuw naar Aliana's relaas. "Jij gaat dit verliezen, hoe dan ook. Door jouw egoisme zijn er al 3 verliezers. Jij, je zoon en de potentiële vader.
"Aliana?! Je beschuldigd 4 mannen die jij doelbewust hebt gedrogeerd! Besef je wat je nu met hun levens en hun echtgenotes doet? 4 gezinnen op z'n kop, omdat jij zo graag iemand wilde dwingen om van jou te houden? Wella???
"Mohim, jij bent met recht onze familiaire-Hachouma ondergang! Je bent wel 'dapper' genoeg om hen gedrogeerd te verleiden, en onder duistere toestand de baby te houden maar niet om eerlijk te zijn en de consequenties te dragen?
"Wat ga je nu tegen Redouan's moeder zeggen? "Sorry Salima! Je bent zijn oma niet meer, want er staan behalve Redouan, nóg 4 vermoedelijke Ze3ma Papa's in de rij??
"Is het liegen over de verwekker van jouw kind een goede, constructieve oplossing? Nee absoluut niet. Maar het liegen tegen Redouan's moeder en ons is niet het enige probleem in deze situatie. Jij hebt ook een grote aandeel hierin.
"En aangezien je hier advies komt vragen, geef ik jou nu mijn ongezouten mening. Ik krijg het gevoel dat jij volgens mij het liefst met één van die tweeling verder wil. Dat heeft volgens mij weinig zin als jij alleen al eerlijk zou beamen hoe slecht het is dat jij tegen iedereen gelogen hebt!
"De enige oplossing van jouw probleem is per direct deze waanzin te stoppen. Maar jij staakt niet eens met liegen! Ik kan hier praten tot ik één ons weeg! Dan nog besef je niet dat jouw versie wraaklustige vormen begint aan te nemen.
Aliana begon keihard te snotteren. Ze stond trillende op en keek haar tante diep in de ogen....."Oké! Ik haat ze allemaal! Ze gaan boeten vóór hun afwijzing naar mij toe! Geen enkel van hen zal een gelukkig huwelijk lijden!!
Damaya begon te trembleren.........
Ze schudde haar hoofd en pakte Aliana beet. "Ya'Rabbi! Kom mij niet vertellen dat jij deze wraakactie bewust gepland hebt?!.....ALIANA???........In het Penthouse........................................
Selma lag verstrengeld op bed in Belaids armen. Het voelde alsof dat de enige plaats op de wereld was waar ze thuishoorde. De gedachten alléén al dat er een Chick hier in Marokko beweerde dat één van de vier mannen de vader van haar kind kon zijn, zat Selma niet in de koude kleren.
Maar om die redenen scheiden van Belaid? Néé zo zwart wit werkt het niet. Dit ging niet over een bewuste one-night-stand. Deze kwestie was een next-level desparate-vrouwen streek alla 21e eeuw.
Belaid werd wakker en keek haar liefdevol aan. "Ik dacht dat het al avond was? Komt door onze vermoeiende reis van Oualidia naar Casablanca Inoe! Dus we hebben gewoon tranquill op klaar lichte dag gevreeën? Dat moeten we vaker doen Schat! Lachte hij.
Selma keek hem gericht aan. Zijn mooie ondeugende ogen, die stralende spontane lach, zijn zwoele veelzijdige lippen, zijn zachte lispelende sexy stem. Gewoon alles aan deze man gaf haar een enorme oerkracht om te vechten voor hun diepgaande liefde vóór elkaar.
Ze tuurde hem langdurig aan. Hij glimlachte en had géén flauw benul hoeveel ze van hem hield. Belaid trok haar op zijn lichaam. Ze ging recht op hem zitten.
JE LEEST
Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)
Non-FictionHoogste Rang# 1 Goals Hoogste Rang# 1 Soulmates Hoogste Rang# 1 Amor Hoogste Rang# 1 Onderwereld In deze nieuwe Spin Off kun je het op waarheid gebaseerd levensverhaal van de wilskrachtige Marokkaans-Nederlandse vrouwen; Nadia, Ramona, Leila, Tamimo...