Hoofdstuk 181

85 5 0
                                    

Ahmed trok Tamimount mee en beende in één nanoseconde zijn studio in......

Hij leunde tegen Tamimount aan en sloeg zijn arm om haar heen en fluisterde zwoel in haar oorschelp....

"Je bent speciaal, dat mag je nooit vergeten. Zijn intenties waren puur en ze wist dat Ahmed meende wat hij zei.

"Tami?...Ik vind je een geweldige moeder voor onze kinderen. Je bent de eerste vrouw sinds 18 jaar waar ik nog steeds oprecht van hou. Je bent mooi, lief en slim. Ik wil je. Ik wil je helemaal. Maar op één voorwaarde. Dat je het uitmaakt met die leugenachtige flapdrol!

"Niets anders kan mijn honger meer stillen dan jij. Die honger die van binnenuit komt. In mijn hart ben ik je altijd trouw gebleven. Je moest eens weten hoe lang ik al naar dit moment verlang. Niet om mijn lusten te botvieren, maar om jou als mijn echtgenote te mogen beminnen.

Tamimount had de ondertoon goed begrepen en het raakte haar. Zij en Ahmed waren dus nog officieel gehuwd. En nu? Waarom had Darrys haar dit aangedaan? Hield hij wel oprecht van haar? Waarom kwam hij continu met een excuus over zijn familiezaak in Berkane en Al-Houceima?

Ahmed's gezicht focuste zich op Tamimount's ebbenhouten iris. Twee glinsterende ogen die haar verlangend aankeken. Langer dan drie seconden hield ze het niet vol en draaide haar hoofd terug. Hij glimlachte en zei niets. Elk woord wat er nu gezegd zou worden zou de magie verbreken....

De romantische energie level was zich aan het opbouwen. Subtiel raakt hij haar gelaat aan. Tamimount's adem stokte even. Hoe intens kan zo'n aanraking wel niet zijn?

"Stop! Ahmed", riep ze nerveus en een beetje klunzig.
Hij glunderde. Waarom wist ze niet. Om haar onhandige reactie? Blij dat hij haar gered had van de situatie? Ze keek naar zijn ondeugende ogen. Zijn hand pakt de hare en hij drukt er een kus op.

Het was nog pikkedonker binnen. Tamimount's hart bonste zo hard in haar borstkas dat ze bang was dat Ahmed het kon horen. Ze voel zijn handen op haar gezicht. Zachtjes streelt hij haar lippen. Hij kust ze vol passie. Eerst zacht en teder, daarna hongerig en gretig.

Het denken schakelt zich langzaam uit. Tijd en ruimte vervagen. Zijn handen schieten onder haar kaftan. Zachtjes raakt hij haar decolleté aan. Een siddering trok door Tamimount's vege lijf. Zijn vingers vonden de haakjes van haar bustier...

Hij trok het los. Als een kaartenhuis viel haar kaftan en lingerie op de grond...

Nu was het huid op huid. Het zoenen werd heviger. Zijn vingers verdwenen langzaam richting haar venusheuvel. Ze kon die genots kreun niet meer onderdrukken. Hij kust met zijn hete adem haar nek, en beet zachtjes in haar oor.

Een sensatie ging door heel haar lijf. Ze stond wederom van verlangen in vuur en vlam. Daarna tilde hij haar op. Ze sloeg noodgedwongen haar benen om hem heen. Hij drukt haar nog steviger tegen tegen zich aan en wandelde naar het slaapgedeelte.

Voorzichtig liep hij de kamer in. Hij stopt zodra zijn been het bed raakt. Langzaam liet haar zakken. Ze voel de koele lakens op haar huid, ze rilde even. Hij boog zich erotisch over haar heen en begon haar weer te zoenen en te strelen.

Haar lichaam gloeide. Elke zintuig stond op scherp. Hij verplaatst zich atletisch naar de onderkant van haar lichaam. Zijn handen spreiden haar benen lichtjes. Zijn tong streelt de binnenkant van haar dijbenen.

Daar vonden zijn lippen haar tintelende labia's. Zijn tong maakte kronkelende roterende bewegingen die ze zelfs met een uitgestippelde wegenkaart niet volgen kon. Haar benen begonnen te trillen. Ze hield het niet meer en kermde het grauwend uit. Nadat hij haar naar de eerste climax beminde draaide hij haar om.

Lenig kroop hij vollédig over haar heen. Ze voelde zijn gespierde, grote lichaam tegen haar verhitte huid aandrukken. Daarna kwam hij tergend langzaam in haar en toen hij diep in haar was, kuste hij haar onstuimig.

Hij liet zichzelf naar binnen glijden. Ze staarden elkaar kreunend aan in de weerspiegeling van de schemering. Beiden met een intensiteit in hun ogen die duidelijk sprak van volledige overgave. Hij gooide haar benen over zijn schouders en stootte in haar, harder, sneller.

Ze waren bevangen in het moment, ondergedompeld in de sensualiteit die samen met de zweetdruppels tussen de lakens gevangen raakte. Hij maakte ritmische stotende bewegingen. Ze voelde hem diep. Elk haartje op haar lichaam stond overeind en ze kreunde het uit. Zijn armen stevig om haar heen gewikkeld hield haar enigzins in balans.

Met elke stoot verliet een diepe zucht haar lippen. Met elke beweging hijgde hij voldaan in haar oor. Dit was erotiek. Puur en rauw. Weldadig, spartaans en teder.

Ze stoomden door tot de laatste druppel energie gemolken was. Ze wilden allebei meer en meer en meer totdat er niets meer van hun over bleef. De opgebouwde spanning eindigde in een uitbarstende apotheose.

Uitgeput en content vielen ze neer op bed....

Hij kuste teder en koelend de warme gloed op haar nog na rillende lichaam.

"Blijf je slapen?, vroeg Ahmed met een voldane lach op zijn gezicht. Nog voordat Tamimount kon antwoorden trok hij haar tegen zijn borstkas aan en sloeg zijn armen om haar heen. In de warmte van zijn omhelzing viel ze kort in een onschuldig in slaap.

Tot ze wakker werd en naar de inmiddels slapende Ahmed tuurde....

Ze voelde zich opeens op eem vreemde, irrationele manier schuldig. Ze moest wel een slechte echtgenote zijn geweest.

Maar volgens het document had ze niets verkeerd gedaan...

Ahmed was nog steeds haar wettige echtgenoot. In principe deden ze niets verkeerd.

En toch vond ze het vreselijk om Darrys verdriet te moeten doen, maar ze kón niet langer haar gevoelens vóór Ahmed verbergen.

Waarom had Darrys het document vervalst?...

Opeens werd het Tamimount te veel en begon ze te trillen................................................

~~In Marrakech~~

Belaid zat op zijn gemak met de mannen aan tafel te eten....

Tot Selma achtervolgd door de meiden, als een vliegende wervelwind de familie compound instoof.

"BELAID?!, gilde Selma furieus.

Hij begreep precies wat Selma niet onder woorden kon brengen. Woedend keek ze hem aan wachtend op het verlossende antwoord.....

Belaid schudde lachend zijn hoofd, hij stond op. En excuseerde zich bij de mannen.Vervolgens tilde hij haar op en gooide haar over zijn schouders en nam haar mee naar hun kamer om haar daar op de bank te leggen.

Geagiteerd liet ze hem los en leunde achteruit zodat hij nu haar furieuze gezicht kon zien. Belaid kon het even allemaal niet meer rijmen.

"Kifesh Selma?....Wat is er met je aan de hand?!

Selma draaide zich naar hem toe. Uit frustratie begon ze te huilen en duwde Belaid theatraal weg. Hij dook direct op haar af, sloeg stevig zijn arm om haar heen en tuurde haar diep in de ogen.

"Is het waar wat die leipe chick beweert?......

"Heb jij haar toendertijd ontmaagd?!.....................................

Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu