De spanning tussen Bilal en Maysa was om te snijden.......
Door hun ingehouden 'stilte voor de storm, kon je bijna een speld horen vallen..........
Mounsif deed aanstalten om Maysa over zijn gestolen geld, aan de tand te voelen.......
Ramona hield hem tegen. "Ik heb alles al uitgesproken met haar!
Hij keek furieus naar Maysa. Pas na Ramona's kalmerende woorden, gaf hij gas terug.........
Uit het niets beende Bilal witheet naar voren...........
In één beweging pakte hij de tengere Maysa bij de hand, en trok haar vluchtig mee naar Sta7 het dakterras.
Ramona probeerde Bilal nog tegen te houden, maar Mounsif hield haar afzijdig. "Laat ze eerst samen die shit uitpraten! Anders blijft deze Rwina aan de gang! Riep hij bedaard.
Selma knikte instemmend. "Er is iets wat ze moeten bespreken. Ik hoop dat hij het haar kan vergeven! Zei ze peinzend.
Op het dakterras duwde Bilal Maysa in de stretcher. "Ewa je gaat mij nu alles vertellen wat je op je hart hebt! Begin maar bij het moment dat je mijn moeder wilde vertellen dat je Zehma zwanger van mij was!
"Bilal hou op! Laat me los! Ik ben je kind niet éh!? Ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet aan JOUW openbaar! Tfoe 3lik Agjoer!
"Bah wat een arrogante Mesgota ben jij! Geen wonder dat je ingeruild wordt! jullie vrouwen hebben niet enkel scherpe tongen! Maar jullie zijn ook levensgevaarlijk!
"Mohim, dit is niet iets nieuws, maar al eeuwen oud. Al menig historisch figuur is door een vrouw tot waanzin gedreven en ten onder gegaan. Zelfs de grootsten!
"Tja! het stereotype Mocro bad-boy met opgeschoren kapsel en populaire praatjes, lijkt veel aantrekkelijker. Dan hoor ik ze weer in de sportschool opscheppen met wie ze het allemaal doen
"Status en macht is wat altijd alles heeft ge-erotiseerd bij vrouwen. Alleen veranderd door de tijd de middelen
"Bilal, het enige wat je verhaal schreeuwt is "Ikke, Ikke, ik ben zoveel beter dan de rest.
"Maysa, complimenten van een meid krijg ik haast nooit! Ze lijken het gewoon niet te kunnen... Ben je aardig tegen een meid en toon je interesse, dan ben je oninteressant.
"Dan gaan ze plots hard-to-get doen. Ze lezen je berichten op Whatsapp en zeggen dan niets. Zodat ik dan zie aan haar 'last seen' dat ze blijkbaar belangrijkere dingen heeft te doen.
"Negeer je ze een week, dan gaan ze weer berichtjes sturen en zinspelen op een date, stel je die dan dan voor, komt het ze weer te dicht bij en weten ze niet of ze ja of nee moeten zeggen.
"Bottom-line: Sommigen Mgharba meiden waarderen het niet als je ze goed behandeld. Ze worden liever als een lustobject beschouwd en vangen graag zoveel mogelijk likes op hun sexy foto’s op Facebook.
"Ze zeggen dat vrouwen veel socialer zijn dan mannen. Hier ben ik het echter totaal niet mee eens. Veel meiden zijn alleen maar met zichzelf en hun status bezig.
"Daarbij hoort natuurlijk ook een gozer met status. Of die gozer goed voor haar is boeit haar niet. En als ze dan afgeschreven zijn komen ze tot inkeer en hebben ze ineens een dikke boere pummel als echtgenoot! wedden?
"Ewa.....Yallah! Zo ga je zeker de ware vinden, met zo'n instelling. Damn! zoek een therapeut om je frustraties op af te reageren. Zielig gedoe!
"Bilal! Wat jij bazelt klopt niet! Mannen zijn allemaal arrogante losers en kunnen iedereen krijgen. Dus logisch dat ze een meisje inruilen wanneer de volgende leukerd zich meld! Yek! Tsssssk.
JE LEEST
Hartstocht in Casablanca - Deel 1 (VOLTOOID)
Kurgu OlmayanHoogste Rang# 1 Goals Hoogste Rang# 1 Soulmates Hoogste Rang# 1 Amor Hoogste Rang# 1 Onderwereld In deze nieuwe Spin Off kun je het op waarheid gebaseerd levensverhaal van de wilskrachtige Marokkaans-Nederlandse vrouwen; Nadia, Ramona, Leila, Tamimo...